Ei hitsi, haluaisin kovasti liukuvärjäyksen mut en uskalla kuiteskaa
Koko ajan oon miettiny liukuvärjäystä, mut en uskalla kuiteskaa loppujen lopuksi. Pelkään et entäs jos se näyttääkin tyhmältä. Mulla on nyt blondit hiukset... Tarkoitus ois et päältä tummat ja latvoista vaaleat.... Mut en tiiä, rohkenenko? Taisit värjään vaan samalla tavalla blondiks.... Kampaajalla tarkoitus olis tehä liukuvärjäys... Mitä teen?
Kommentit (9)
Pääset pohdiskeluistasi helpolla, ei meinaa kannata! On todella last season, älä tee sitä!!! Luonnollisuus ja "kesä" on nyt trendikkäintä, katsele kuvia ja ehdottele kampaajallesi.
Onko oma väri tumma vai vaalea? Jos vaalea niin älä värjää. Joudut jatkuvasti värjäämään tyveä ja jossain vaiheessa se tumma väri on latvoissa asti.
Za-Za Fredalla ja kiva omistajatar teki minulle upean liukuvärjäyksen. Uskalla pois!
Vierailija kirjoitti:
Onko oma väri tumma vai vaalea? Jos vaalea niin älä värjää. Joudut jatkuvasti värjäämään tyveä ja jossain vaiheessa se tumma väri on latvoissa asti.
Tumma minulla on..
Vierailija kirjoitti:
Za-Za Fredalla ja kiva omistajatar teki minulle upean liukuvärjäyksen. Uskalla pois!
Tekisi mieli kyl kokeilla :)
Viisas ihminen kun epäröit. Älä ota. Se on niin mauttoman ja halvan näköinen kuin olla saattaa. Näyttää halvalta, mutta on varmasti kallis.
No...joo...tai ei sillee....joo...no mitä....et kai....tai....joo tai ehkä....ei...