Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen mitat 173cm, 72kg. Lihava vai ei?

Vierailija
08.04.2016 |

Ikää kolkytplus. Harrastaa liikkuntaa lähes päivittäin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on noissa mitoissa ja harrastaa urheilua, eli lihasmassaakin on. Ei tod ole lihava.

Jos taas minä painaisin tuon verran ja lihasmassaa ei olisi sen enempää kuin nytkään, olisin jo lihava. Olen 175cm/55kg , mutta en näytä mitenkään sairaalloisen hoikalta. En vaan juurikaan harrasta liikuntaa, olen siis tyylipuhdas laihaläski. Tähän vielä 20kg lisää rasvaa näyttäisi aika hirveältä...

Eli kuten jo sanottua, koostumus ja mitat ratkaisevat!

Vierailija
22/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen. Olen pari senttiä pidempi, ja tuo olisi minulle just sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeaa aiheesta, mutta miten ihmeessä 164/44 voi olla vaikeaa alipainoa? Sehän on aivan normaali paino! Tiedän itse pari about näissä mitoissa olevaa ja ovat aivan normaalipainoisen näköisiä. Lyhyen naisen ei tarvitse painaa niin paljoa.

Vierailija
24/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitäisi opetella muitakin sanoja ja teorioita kui läskidenialismi... :D on hassua miten jotkut tuputtaa omia näkemyksiään ainoita oikeina vaikkei niin olekaan, maailmaan mahtuu mielipiteitä ja makuasioita monta ilman että omiaan tarvii tuputtaa, menee kiusaamisen puolelle.

Vierailija
25/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sun kanssa samanpituinen, isoimmillani olen painanut n. 66 kiloa ja olin kyllä jo siinä vaiheessa vähän "pyöreän" näköinen esim. olkavarsista, reisistä ja pepusta jne ja oli pömppistäkin. Toisaalta en urheile juuri yhtään. Nyt 46kg.

Vierailija
26/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

kuules nyt kirjoitti:

ssss kirjoitti:

MIKSI KOMMENTTINI POISTETTIIN??? Ainoa selitys sille on läskidenialisoitunut mode 💃🏻

Palstan läskidenialistien mielestä sopiva ihannepaino, todellisuudessa lihava.

Vierailija kirjoitti:

Tietsä, mä painan 70kg ja oon vaan 164cm pitkä. Kaikki aina yllättyy kuinka paljon painan koska mä oon oikeesti hoikan näkönen. Tiedän, outoa.

Nämä kommentit ovat käsittämättömiä! 164/70 on LIHAVA. Olisit hoikka, jos painaisit 26kg vähemmän.

Olisi kuule paljon kivempaa kaikille, jos sinäkin opettelisit käytöstavat. Ei ole kohteliasta nimitellä tavallisia ihmisiä läskidenialisteiksi, varsinkaan kun mistään ei löydy mitään kunnollisia määritelmiä kyseiselle termille.

Sinun käsityksesi todellisuudesta ei ole normaali. Sen huomaa tästäkin viestistä, jossa kerrot että vasta merkittävässä alipainossa ihminen olisi hoikka. Vääristynyt todellisuuskäsityksesi tuli ilmi hyvin myös eilen, kun suosittelit toiselle ihmiselle 14,7 painoindeksiä, eli sairaalloista alipainoa.

Riuduta itsesi vaikka luurangoksi, mutta voisitko sentään antaa muiden ihmisten olla rauhassa normaaleja ja järkevästi ajattelevia ihmisiä rauhassa. Etkö sinä todella ymmärrä että sinun ajatusmaailmasi ei ole terve?

Termissähän se tulee ilmi = ylipainon kieltäminen. Läskidenialistiksi sanominen ei ole haukkumista vaan tosiasian toteamista. Ymmärrän hyvin, että fakta voi olla vaikea kuulla, mutta se ei ole minun ongelmani.

Teidän käsityksenne ovat kaukana normaalista. Bmi-arvot ovat korkeat, joten vasta merkittävässä alipainossa näyttää hoikalta. Lievä alipaino näyttää normaalilta. Eilisen ketjun otsikossa kysyttiin sopivaa painoa ja kaikilla on siitä omat mielipiteensä, eikö niin? Saan kertoa omani aivan kuten kaikki muutkin.

Ei, en lopeta kommentoimista sen perusteella, että kommenteistani ei pidetä. Deal with it!

En pyytänyt sinua lopettamaan kommentointia, kehotin vain sinua opettelemaan käytöstavat. Ei ole kohteliasta haukkua läskidenialistiksi ihmisiä, jotka toteavat normaalipainoisen olevan normaalipainoinen ei lihava.

Fakta on se, että sinun todellisuuskäsityksesi ei ole terve, deal with it. Mielipiteisiin on toki sinullakin oikeus, mutta sopii sinunkin kunnioittaa omastasi poikkeavia mielipiteitä haukkumatta niiden esittäjiä. Kehottaisin sinua kuitenkin miettimään myös omaa vastuutasi siitä mitä sanot. Vaarallisen alipainon suositteleminen toisille ihmisille ei ehkä ole oikeasti kaikkein fiksuin mielipide sanoa ääneen. Samoin kehottaisin miettimään vastuutaan myös sellaisen, joka suosittelisi toiselle sairaalloista ylipainoa. Kaikkea mitä ajattelee ei tarvitse tuoda julki. Aikuisuuteen kuuluu kyky valita sanansa ja harkita niiden järkevyyttä.

Aina sama vääntö, en jaksa tällaisia kommentteja enää. Käytökseni sopii loistavasti palstalle, ja teidän "ylipaino on uusi normaali" -ajattelunne on äärimmäisen haitallista, ette vain näe sitä.

Aloittaja ei ole ylipainoinen. Hänen painoindeksinsä on n. 24 ja se ei ole ylipainoinen. Ikävää että sinä et kykene tätä tosiasiaa näkemään.

Taidat olla itse laihuusdenialisti.

27/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Painoindeksin on esitetty havaitsevan heikosti lihavuutta, erityisesti indeksin keskivaiheilla. Koska kehon koostumus ei vaikuta painoindeksiin, tulokset liioittelevat lihavuutta lihaksikkailla ja vähättelevät lihavuutta vähemmän lihaksikkailla yksilöillä. Painoindeksi osoittaa normaalipainoa tai lievää ylipainoa yli puolella niistä, joiden rasvaprosentti on liian suuri."

Vierailija
28/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkeaa aiheesta, mutta miten ihmeessä 164/44 voi olla vaikeaa alipainoa? Sehän on aivan normaali paino! Tiedän itse pari about näissä mitoissa olevaa ja ovat aivan normaalipainoisen näköisiä. Lyhyen naisen ei tarvitse painaa niin paljoa.

164/44 = BMI 16,4 = merkittävä alipaino

Vierailija
29/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa painoa tuolle pituudelle, vaikka ei olekaan virallista ylipainoa. Luulisi sen näkyvän jo peilistäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä