Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada yhteys ihanaan minua hoitaneeseen sairaanhoitajaan?

sairaalalainen
07.04.2016 |

Minua hoiti muutama vuosi sitten elämäni vaikeimpana hetkenä eräs aivan ihana sairaanhoitaja. Olen monta vuotta miettinyt häntä ja sitä, miten haluaisin kertoa hänelle kiitollisuudestani ja siitä, että minulla on kaikki hyvin. Se, miten hyvin hän minua kohteli, muutti siihenastisen elämäni totaalisesti. Tiedän vain hänen etunimensä ja sen osaston, jolla hän ainakin muutama vuosi sitten työskenteli eräässä yliopistollisessa sairaalassa. Löytäisikö esimerkiksi kortti tai kirje perille näillä tiedoilla, mitä luulette? Minulla ja hänellä synkkasi niin hyvin ja tiedän olleeni niin erikoinen (ja surullinen) tapaus, että hän saattaa hyvinkin muistaa minut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti! Lähetä ihmeessä kortti.

Vierailija
2/5 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä ilokaasuille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger?

Vierailija
4/5 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne osastolle kortti tai kirje hänen nimellään. Esimiehellä on hänen henkilökohtaiset osoitetiedot, joten, jos hän on lähtenyt pois niin viesti kulkee hänen luo kuitenkin.

Itsellesi et tietenkään osoitetietoja voi saada, esimiehellä ei ole oikeutta niitä antaa.

Vierailija
5/5 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä osaston puh.no ja soitat ja kysyt työskenteleekö yhä siellä ja haluaisit kiittää. Yleensä löytyy ku oikei yrittää etsiä. Sitten jos varmistuu nii varmasti selviää sukunimikin ja voit laittaa os:lle kortin hänen nimellään.