Vierailija

Eikö ole kiva tilanne! Lapsi koira ja minä eletään mun äippärahalla, ja niistä rahoista mies myös syö. Sen palkka joku 3500€ kk.

Kaupassakäynti vaan MAHDOTTOMUUS hänelle. En joka päivä jaksa riidellä aiheesta, lopulta väsyn kun ruokaa on pakko olla. Minä sen myös teen. Kaikki muut kulut puoliksi pl minä maksan eläimen ja lapsen hankinnat. Miten mies kehtaa?? En tajua..

• ylös 35
  • alas 12

Sivut

Kommentit (35)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä sä teet tollasella kpäällä? Olisko sun elämä jotenkin huonompaa ilman sitä? Rahaakin jäisi sulle ja lapselle paremmin, jos vaihdattaisit lukot. 

• ylös 58
  • alas 2
Järki käteen.

Voi hyvän tähden, miksi on niin paljon tämmösiä naisia !!!! Kunnioittakaa itseänne.

• ylös 35
  • alas 1
Vierailija

Mulla oli tuollainen mies. Hän vetosi mm. siihen että hän maksaa auton kulut. Voi helvetti. Sitä autoa en minä enkä lapsi käyttäneet koskaan.

Entinen mies nykyään ja kyllä on juhlaa kun vajaalla työajallakin pystyn kustantamaan minulle ja lapselle aivan riittävän mukavan elämän kun yksi elätti on poissa. Harkitse.

• ylös 62
  • alas 1
Vierailija

Miksi suostut tuollaiseen? Et varmaan pysty kunnioittamaan miestä vaan tunnet jatkuvaa katkeruutta. Huono perusta parisuhteelle.

• ylös 34
  • alas 1
Vierailija

Sanoin tuossa ylhäällä että asumiskustannukset maksetaan puoliksi ja molemmilla omat autot ym..

Kaippa vielä toivon että se heräisi tilanteeseen!! Sitten jos ehdotan että laitetaan kulut puoliksi kuittien mukaan niin ei käy, koska ostan kuulema kalliimpia tuotteita mitä hän ostaisi(vaikka ne hyvin maistuukin eikä osta itselleen niitä halvempia..)

• ylös 28
  • alas 6
Vierailija

Kiva mies, kerää itselleen omaisuutta. Joku kaunis päivä lähtee kohti uusia seikkailuja ja sinä olet pa. Teillä varmaan vielä avioehtokin. Pistä nyt ne raha-asiat kuntoon ja turvaa omaakin tulevaisuuttasi.

• ylös 57
  • alas 1
Vierailija

No sinä teet tästä eteenpäin ruoan itsellesi ja lapselle, yksinkertainen ratkaisu. 

• ylös 38
  • alas 1
Vierailija

Jos se kaupassakäynti on hänelle mahdottomuus, käske hänen siirtää kuukausittain rahaa sulle.

• ylös 44
  • alas 1
Vierailija

En tosiaan tajua miten tästä joutuu aina vaan vääntämään. Olen välillä tehnyt niin että teen vain itselleni ruokaa, mutta kivempi syödä yhdessä niin lopulta aina pyydän hänet jonku ajan kuluttua syömään. Luulisi että jatkuva aiheesta riitely ärsyttäisi häntäkin.

Tai halyöuaisi edes ratkaista ongelman jotenkin. Kai pakko ottaa taas härkää sarvista ja sopia (ilmoittaa) että teemme kk budjetin jonka toteutumista seurataan 2krt per kk excelistä, ja budjetin alkupääoma on xx euroa jotka molemmat sijoittaa.

Tähän sitten kirjataan kaikki jaettavat kulut ja laitetaan puoliksi. En jaksa ryhtyä enää mihinkään prosenttiosuuksiin, vaikka mies kuluttaa enemmän. Tämäkin jo riittäisi.ap

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Miten SINÄ kehtaat, en tajua.
Selitä nyt meille yksinkertaisille, mikä on se lisäarvo sinun ja lapsesi elämään sillä, että mies ei osallistu lainkaan ruokakustannuksiin.

Lopeta sinä omasta puolestasi kaikkien asumiskulujen maksaminen siihen saakka, että mies alkaa maksaa ruokaa, vaippoja ym. Sillähän se sitten tasaantuisi. Älä suotta riitele, mutta sinulla on sama oikeus jättää maksamatta jotain kuin miehelläkin.

Kerro nyt vielä, että kaikki teidän rahanne menevät miehen tilille ... onnesi olisi varmaan täydellinen, kun sinulla ei olisi mitään vastuuta perheenne taloudesta.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Miehellä ei ole mitään asiaa koskea teidän ruokaan. Kiellä. Katso, mitä sitten tapahtuu. 

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Osta sille vain purkkihernekeittoja ja näkkileipää ja maitoa. Syötte sitten itse te muut, mitä syötte. Tai sitten et tosiaan osta tuotakaan. 

Vierailija

Laske kuinka paljon olis elatusmaksu lapsesta jos eroaisitte.. sitten lasku kouraan miehelle ja muistuta että eron tullen hän joutuisi sen maksamaan ja lisäksi vielä omat ruoka kustannukset plus omat asumiskulut ym.. jos se vaikka auttaisi asiaa.. ei kannata omista pienistä rahoista elättää miestä jolla noin hyvä palkka.. se ei oo oikein sua eikä lastasi kohtaan..

• ylös 24
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.