Millainen takki miehelle puvun kanssa näillä keleillä?
Emme ole paljon pukujuhlissa olleet ja nyt mietityttää millaista ulkotakkia porukka käyttää näin keväisin puvun kanssa? Kyseessä rento harmaa puku, smart casual pukukoodina.
Kommentit (19)
Villakangastakki? Ei tule muita siistejä takkeja mieleen. Jos kysyt samaa britiltä niin nehän ei käytä mitään takkia puvun takin päällä, oli keli mikä tahansa 😊
Vaalea pitkä päällystakki. Pistä Googleen Long coat, löytyy heti.
Poplari on niiiiin teekkari takki!
Siis oletko mies joka kysyy itse vai vaimo joka kysyy miehelleen (kuin pikkulapselle) pukukoodia?
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko mies joka kysyy itse vai vaimo joka kysyy miehelleen (kuin pikkulapselle) pukukoodia?
Kiitos kysymästä, nainen olen ja yhdessä tässä pähkäillään ja luetaan vastauksia :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, nainen olen ja yhdessä tässä pähkäillään ja luetaan vastauksia :D
ap
Eipä mitään. Toivottavasti saat miehesi puettua tilanteen vaatimalla tyylillä :D
Beige tai navy yksirivinen trenssitakki piilonapituksella, eli poplariksikin suomeksi kutsuttava. Homburg tai fedora huopahattu vielä päähän. Keikari.comista löytyy asiantuntemusta. Esim. Bugatilta saa tai Oratopin Joey malli.
Googlailtiin joo sitä mukaa ku tuli vastauksia :) Trenssitakki oli miehen mieleen tähän mennessä eniten! Villakangastakki löytyy, mutta tuntuu liian nyt lämpimältä valinnalta näille keleille :)
ap
Tämä ketju on taas yksi hyvä muistutus sinkkuuden ihanuudesta: ei tarvitse olla äiti aikuiselle miehelle ja pukea sitä.
Btw, onko olemassa vastaavia pukijamiehiä, jotka pukevat aikuisia naisia "iskä laittaa Maijalle nyt mekon pukukoodin mukaan, niin tulee tosi kivat kemut" 😱 ?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on taas yksi hyvä muistutus sinkkuuden ihanuudesta: ei tarvitse olla äiti aikuiselle miehelle ja pukea sitä.
Btw, onko olemassa vastaavia pukijamiehiä, jotka pukevat aikuisia naisia "iskä laittaa Maijalle nyt mekon pukukoodin mukaan, niin tulee tosi kivat kemut" 😱 ?
Mies ihan itse ehdotti, että laita kysymys sinne aaveelle, kun sieltä saa aina vastauksen nopeasti. Itse en siis ole tässä päsmäröimässä :D Ittelläkin oma mekko vielä hakusessa :) Ja meillä kyllä kerrotaan mielipiteet puolin ja toisin. Mies kertoo myös, kun mun pukeutuminen miellyttää tai ei miellytä. En koe sen menevän mitenkään oman päätäntävallan kanssa päällekäin. Mielipide on kiva kuulla, vaikka loppupeleissä teen itse aina valinnan. Samoin tekee mies.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen tuttavapariskunta. Miehestä kiva "pukea" vaimoa, eli käyvät yhdessä vaateostoksilla. Kuulemma mies tykkää, kun vaimo näyttää tyylikkäältä. Nainen on kyllä ihan fiksu ja osaa varmasti pukeutua itsekin, mutta käsittääkseni mies ei tee tätä mitenkään alentuvaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Googlailtiin joo sitä mukaa ku tuli vastauksia :) Trenssitakki oli miehen mieleen tähän mennessä eniten! Villakangastakki löytyy, mutta tuntuu liian nyt lämpimältä valinnalta näille keleille :)
ap
Ostaisin kumminkin harmaan pitkän villakangastakin. Puuvillainen trenssi on aika vähälle käytölle jäävä tuote.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a0/ff/ce/a0ffce207fb58eec605c…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ostaisin kumminkin harmaan pitkän villakangastakin. Puuvillainen trenssi on aika vähälle käytölle jäävä tuote.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a0/ff/ce/a0ffce207fb58eec605c…
Samaa mieltä. Vaikka takkiin laittaisi pari sataa niin on se vielä halpa hinta jos kerran takille tulee käyttöä. 50 euroa takista on paljon jos sitä käyttää vain joskus puvun päällä.
Kenttätakki. Sehän on kuin lyhennetty trenssi.
Nythän on niin kuumaa että mitään päällystakkia ei puvun/ pikkutakin kanssa tarvitse ellette aio riekkua ulkona yöhön asti. Jos ilma viilenee niin poplari siinä tapauksessa. Missään nimessä ei ulsteria tai maiharia tähän aikaan vuodesta.
poplari