Vierailija

Hoikka, liikunnallinen, sanotaan kauniiksi ja miellyttäväksi, hyvä keskustelukumppani ja ihana ihminen. Mutta miehet eivät kiinnostu minusta muuten. Kaksi viimeisintä tapailua ei edes puhunut seksistä kanssani. En ilmeisesti ole naisellinen, kelpaan kuuntelijaksi ja seuralaiseksi tylsyyden torjuntaan.

• ylös 18
  • alas 6

Sivut

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ok. Mä olen kauniiksi useasti sanottu, isorintainen, sinisilmäinen, vararengas vyötäröllä, vähän semmoinen"renttumainen" nainen. Hyvä puhumaan ja auttamattoman flirtti. Liikuntaa en harrasta. Miehiä on riittänyt aina, liikaakin. Tasan ei käy nallekarkit.
T. Miksi miehet aina rakastuvat pahoihin tyttöihin

• ylös 17
  • alas 12
Kohtalotoveri

Tiedän tunteen. Meistä tavallisista ei kiinnostuta, koska meitä on 13 tusinassa eikä varmaan muiden mielestä olla tarpeeksi erottuvia ja persoonallisia. Toisin olen huomannu, että vähän erikoiset ihmiset niin ulkonäöltään kuin mielenkiinnon kohteiltaan niin heitä kyllä pidetään kiinnostavina ja ovat miesten piirittäminä sekä yöelämässä että arjessa. :/
Ongelma on että miten erottua sopivasti ja siten tehdä vaikutelma!

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

mun deitti sanoi mua kauniiksi, mutta ei sit vaan kiinnostunut musta. en todellakaan ole miesten suosikki, vaikka tänäänkin moni kollega ihan sattumalta sanoi kauniiksi ja naiselliseksi jne..  niin en ole suosikki,  koska ajattelen, että olen niin omapäinen ja ajattelevainen. haluaisinkin löytää vertaistani seuraa, joka ei säikähdä sanavalmista naista. Tsemppiä ap, vielä jonain päivänä löydät prinssisi, joka sinua arvostaa sellaisena kuin olet!!

Vierailija

"Kaksi viimeisintä tapailua ei edes puhunut seksistä kanssani."

- Toi on ainakin mun kohdalla totta siinä mielessä, etten puhu seksistä naisten kanssa, jotka eivät mua viehätä. Ehkä johtuu siitä etten näe naista pelkkänä p*lluna vaan ihmisenä, ihmeellistä? Heidän kanssaan kyllä flirttailen, joita pidän mahdollisesti hyvänä kumppaniehdokkaana. Muut ovat sitten vain kavereita eikä seksin tielle heidän kanssaan tarvitse kääntyä.

Mut musta vaan tuntuu, ettet ole vaan kohdannut oikeita miehiä.

Vierailija

Kohtalotoveri kirjoitti:
Tiedän tunteen. Meistä tavallisista ei kiinnostuta, koska meitä on 13 tusinassa eikä varmaan muiden mielestä olla tarpeeksi erottuvia ja persoonallisia. Toisin olen huomannu, että vähän erikoiset ihmiset niin ulkonäöltään kuin mielenkiinnon kohteiltaan niin heitä kyllä pidetään kiinnostavina ja ovat miesten piirittäminä sekä yöelämässä että arjessa. :/
Ongelma on että miten erottua sopivasti ja siten tehdä vaikutelma!

Voin antaa vinkin, joka toimii takuulla: Tehkää itse alotteita!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hoikka, liikunnallinen, sanotaan kauniiksi ja miellyttäväksi, hyvä keskustelukumppani ja ihana ihminen. Mutta miehet eivät kiinnostu minusta muuten. Kaksi viimeisintä tapailua ei edes puhunut seksistä kanssani. En ilmeisesti ole naisellinen, kelpaan kuuntelijaksi ja seuralaiseksi tylsyyden torjuntaan.

Tämä sama pätee myös toisinpäin, kuuntelijaksi kelpaava mies ei kelpaa seksikumppaniksi.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Hienoa! Nyt kun olet tämän havainnut, voit keskittyä elämässäsi muihin asioihin ja jättää miesten metsästyksen muille. Mieti mitä kaikkea voit saavuttaa kun käytät sen kaiken energian vaikka huovuttamiseen tai alkuräjähdyksen tutkimiseen!

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Jospa olet niin häkellyttävän kaunis, että miehet eivät uskalla ottaa seksiä kanssasi puheeksi?

"Tässä on nyt niin upea nainen, että tätä hommaa ei saa ryssiä olemalla liian suorasukainen."

Kääntyy sitten kiinnostuksen puutteeksi, vaikka mies oli jo mielessään alttarilla vieressäsi kyyneleet silmissä valmiina julistamaan kaikille, että elämä on nyt saanut täyttymyksensä?

Ja tämä ei ollut sarkasmia, vaikka hieman huumorilla ylivedetty onkin.

mies

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Huomaan että jotkut ihan kivan näköisetkin miehet katsovat minua kiinnostuneesti, lopettavat puhumisen kun kävelen ohi ja jäävät katselemaan jne. En oikeastaan osaa suhtautua siihen mitenkään ja en ihastu koskaan, vaikka sellainen olisi minusta mukavaa. Jos joku on minusta kiinnostava, niin alan tarkastella ja analaysoida ahdistuneesti tunteitani ja en osaa millään lailla  osoittaa kiinnostustani miehelle vaan pikemminkin välttelen. Vain kaverimiesten kanssa osaan olla rento. 

Lyhyesti sanottuna: täysin toivoton tapaus.

Vierailija

Ap:n teksti voisi olla mun kirjoittama. No, 10 kirjoitti myös saman mitä itse olen ajatellut. Kaksi vuotta "kuivaa kautta" takana ja pyrin parhaani mukaan painelemaan eteenpäin ilman sitä tuttua toivoa, että ehkä joskus joku kiinnostuu ihan millä tahansa tavalla.

Vierailija

Sehän on kai tutkittukin juttu, että monet miehet eivät kiinnostu, jos nainen esimerkiksi kertoo itse vitsejä eikä pelkästään naura miehen kertomille vitseille. Silloin miehen aivot luokittelevat naisen "kaveriksi", ikään kuin yhdeksi pojista, eikä seksuaaliseksi kumppaniksi.

En tiedä, miten on huumorintajusi laita, ap, mutta voithan kokeilla seuraavan deitin kohdalla sitä, että naurat vedet silmissä hänen jutuilleen ja nielet kaikki omat vitsisi. Jos siis olet tarpeeksi epätoivoinen :D

Vierailija

Voi kun voisin tutustua ap.n kanssa. Olisi mukava jutella vaikka näistä asioista.

Täällä on aina ajatuksia yksinäisyydestä ja luen mielenkiinnolla ja mietiskelen. Meinaan aina välillä kirjoittaa ajatuksia omista yksinäisyyteni syistä. Elämä on opettanut minut harkitsemaan ja tiedän, että ne asiat joita ajattelen tänään voivat jonain toisena päivänä tuntua hölmöiltä.

Eilen mietin, että pohjimmiltaan jotenkin pelkäisin parisuhdetta. Tänään mietin taas yksinäisyyttä yleisesti ja sitä, miten vaikea on tutustua uusiin ihmisiin uudella paikkakunnalla, jossa olen asunut vasta vähän aikaa.

Mutta ap.sta saattaa tuntua ehkä samalta kuin edellisestä treffikumppanistani. Olen pahoillani, molemmille. Olette kauniita.

Vierailija

Miehet pelkäävät itseään älykkäämpää sanavalmista naista. Jos on kaunis ja hoikka, hyvä juttukumppani ja menestynyt muutenkin, tavallinen heikkoitsetuntoinen elämän naarmuttama mies ei vaan kestä vahvaa naista. 

Vierailija kirjoitti:
Ap:n teksti voisi olla mun kirjoittama. No, 10 kirjoitti myös saman mitä itse olen ajatellut. Kaksi vuotta "kuivaa kautta" takana ja pyrin parhaani mukaan painelemaan eteenpäin ilman sitä tuttua toivoa, että ehkä joskus joku kiinnostuu ihan millä tahansa tavalla.

Ehkä olet maneereiltasi ja jutuiltasi jotenkin pitäytynyt ja neutraali. Minulla on vaikeuksia flirttailla ja olla jotenkin seksuaalinen naisia kohtaan, mutta olen ihan ok juttelemaan asiatasolla naisten kanssa. Voin ihan hyvin jutella vaikka joistain verhoista ja pukeutumisesta. En tietääkseni ole homoseksuaali, koska olen aina vaan ihastunut naisiin. 

Pointtina kuitenkin se, että kenties olet jollain tavalla sukupuoleton miesten mielestä ulkonäöstäsi huolimatta, kuten minä ehkä olen naisten mielestä. En tiedä miten tilanteen voisi korjata.

Vierailija

Voin sanoa kahden hoikan ja kauniin, mutta tylsän naisen lapsesta asti tunteneena, että kauniilla naisella riittää vientiä aina.

N23

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mun deitti sanoi mua kauniiksi, mutta ei sit vaan kiinnostunut musta. en todellakaan ole miesten suosikki, vaikka tänäänkin moni kollega ihan sattumalta sanoi kauniiksi ja naiselliseksi jne..  niin en ole suosikki,  koska ajattelen, että olen niin omapäinen ja ajattelevainen. haluaisinkin löytää vertaistani seuraa, joka ei säikähdä sanavalmista naista. Tsemppiä ap, vielä jonain päivänä löydät prinssisi, joka sinua arvostaa sellaisena kuin olet!!

Sanavalmista? Tästä tulee mielikuva että ne sanat on piikittelyä ja piruilua. Nokittelua, kilpailua. Eli rakentavan ja tukevan suhteen vastakohta.

Eikä sitä että omaa mielipiteitä ja pystyy keskustelemaan aiheista.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.