Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut naiset löytävät aina uuden kumppanin?

Vierailija
07.04.2016 |

Itsevarmuus vai mikä? Kaveripiirissäni on naisia, joilla muutaman kuukauden välein vaihtuu mies ja yhteyksiä pidetään entisiin milloin minkäkin merkeissä. Korkeintaan pari, kolme viikkoa yksin ja sitten aktiivisesti hakuun uusi mies. Ovat kyllä puheliaita ja sosiaalisia, rentoja naisia. Ulkoisesti enemmänkin ylipainoisia ja tavallisia. Nämä suhteet yleensä kuitenkin päättyvät miehen taholta, mutta silti tapaillaan joskus.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa olla jokapojan höylä ja/tai roikkua vaikka täällä mesoamassa tai muuten ei olla jokapojanhöylä ja häiriköidä typeryyttään pojille ja miehille, oma on ongelmasi. emme voi auttaa, joku muu ehkä.

Vierailija
22/25 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko ikäni ollut aina joku. Oisko pisimmillään 2v sinkkuna. Olen hoitoalalla. Ihan tavallinen, vähän pullea, perusnätti. Iloinen, sosiaalinen jne. Lapsia 3. Ikää n40v.

Suhteita tulee ja menee, ei se ole niin vakavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset ovat halutumpia kuin toiset. Yleensä syynä on ulkonäkö ja viehättävä luonne.

Itse tiedän suhteellisen paljon niitä ei-haluttuja naisia, joille tuottaa vaikeuksia saada miehiä edes tapailusuhteisiin, parisuhteista puhumattakaan.

Vierailija
24/25 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 4-kymppinen ja viimeksi ollut sinkku 18-vuotiaana. Vakavia parisuhteita tähän aikaan mahtuu kolme, kestoltaan 2-15 vuotta. Olen korkeasti koulutettu, fiksu, hyväpalkkaisessa työssä, hoikka, urheilullinen, hyvännäköinen - kuten myös kaikki kumppanini ovat aina olleet. Eli stereotypianne yksinkertaisista pubiruusuista ei todellakaan aina pidä paikkaansa saati se, että "aina" seuraa löytäville kelpaisi kuka tahansa.

Vierailija
25/25 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 4-kymppinen ja viimeksi ollut sinkku 18-vuotiaana. Vakavia parisuhteita tähän aikaan mahtuu kolme, kestoltaan 2-15 vuotta. Olen korkeasti koulutettu, fiksu, hyväpalkkaisessa työssä, hoikka, urheilullinen, hyvännäköinen - kuten myös kaikki kumppanini ovat aina olleet. Eli stereotypianne yksinkertaisista pubiruusuista ei todellakaan aina pidä paikkaansa saati se, että "aina" seuraa löytäville kelpaisi kuka tahansa.

Kaikista kovatasoisimmilla naisilla on AINA paljon ottajia ja ne ovat myös laadultaan hyviä.

Itse en toki ole ollut koskaan vastaavassa tilanteessa vaikka olen korkeasti koulutettu, hoikka ja liikunnallinen nätti nainen, mutta tunnistan ilmiön, että kaltaisesi naiset ovat niitä, joita todella tavoitellaan ja vakavassa mielessä. Ei vain seksiseuraksi, missään nimessä.