Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opiskelitko Tampereen yliopistossa vuosina 1988-1995?

Vierailija
07.04.2016 |

Mitä muistoja? Itsellä mieleen jäi Attilan kirjasto ja paha opiskelijaruoka, päätalon alakuppila, Mylläri-pub ja happy hours!, Yo-talon keikat, Lappareiden keikka siinä Stocmannin viereisessä rakennuksessa yläkerrassa (oliko Cabaret Oscar?),Doriksessa bailattiin ankarasti aamuneljään! Millainen meininki on nykyisin? Muutin pois Tampereelta opiskelujen jälkeen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin vasta 1995, mutta bommareissa on käyty, Hämeenkadun Approt suoritettu, Attilassa ruokailtu, Alakuppilassa hengailtu, tietokoneluokissa notkuttu. Mä tykkäsin eniten ruuasta Pyynikillä, siellä oli meillä myös kasvatustieteen opintoja. Doriksessa on juhlittu, Telakka oli meillä usein starttipaikka siinä heti oman laitoksen (Pikku-Pinni) lähimaastossa.

Vierailija
22/25 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelin Pyynikillä, mutta kävin kyllä usein Attilassa syömässä ja suorittamassa jotain sivuopintoja päätalolla. "Piipulliset" Tillikan terassilla tulivat aurinkoisina kevät- ja kesäpäivinä tutuiksi. Ikävämpänä asiana mieleen jäivät keväisin Mikontalojen katolta tippuvat teekkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten junttius ilmenee / ei ilmene kaupungissa? Ihan vakavissani kysyn tätä.

Asun Tampereella ja järjestän omat kulttuurini. En osaa sanoa sen junttiudesta, tarvittaisiin varmaan ulkopuolinen arvioimaan.

Vierailija
24/25 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju, aikanaan 90-luvun lopulla myös Päätalolla/Pinnissä opiskellut, nyt nostalgisesti Attilassa töissä:)

Vierailija
25/25 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mahdollista että olisi ehtinyt valmistua ennen internetiä? Oliko jokaisella yo:n puolesta sähköpostiosoite jo 1994 tai viimeistään 1995?