Ero joka on jäänyt harmittamaan sinua ?!
Syy ja seuraus ?
Miksi se kaduttaa sinua ja tekisikö jotain toisin jos se olisi vielä mahdollista ?
Oliko kaikki sen arvoista ?
Kommentit (12)
Mieheni sai selville että kāvin vieraissa olin tosi kännissā ,enkā edes pitänyt siitä tyypistä vaikka sen matkaan lähdinkin ja seksikin oli melko surkeaa , Eli oma mieheni oli huolettomasti parempi sängyssā.
Vähän kyllä harmittaa nāin jälkikäteen pakko myõntäā n32
Panin pomoni kanssa parkkihallissa ,( ,Firman pikkujoulut ,) mieheni piti tulla hakemaan minua ja se tulikin mutta etuajassa .
Jāin kiinni ihan rysänpäältä, ei tarvinnut paljon mitāān enāä selitellä.
Tulee joskus vāhān huono omatunto kun ja harmittaa että se päättyi niin rumasti .
Mieheni oli kuitenkin hyvä mies
Lähdin jännämiehen kanssa jatkoille ja käry kävi :(
Kiersit vesilammikot ja arvaan ettet murehdi tätä eroa.
Toivon, että te ette oo tosissanne. Huh, huh.
Polttarit meni vähän överiksi " bbc " häitä ei sitten tullutkaan ja kaikki välit mieheen ja hänen puolensa sukuun päättyi totaalisesti.
En ole ylpeä teosta.
Kesäromassi sai alkunsa festareilta. Oltiin festareiden jälkeen yhteydessä ja päätin kerätä rohkeuteni ja kysyä mieheltä jos voisin tulla viikonlopuksi kylään. Hän innostui kovasti ja lähdin junalla Etelä-Suomeen. Viikonloppu oli mahtava! Olimme miehen luona yötä, kävimme hänen kavereiden kanssa viettämässä iltaa. Lauantaina tapasin hänen vanhemmat ja veljen. Heidän kanssaan vietettiin viikonloppua. Olivat kaikki ihania. Ihastuin mieheen kovasti ja aloin jo haaveilla parisuhteesta. Maanantaina aamulla mies saattoi mut junalle, suuteli ja sanoi, että seuraavaksi tulee minun luo ja toivoi, että kohta nähdään uudestaan. Nousin junaan ja tämän jälkeen hänestä ei enää kuulunut.. Olen nyt toisen kanssa onnellisesti naimisissa, yksi lapsi ja toinen tulossa. Välillä silti käy tämä kesäromanssi mielessä. Olisin halunnut tietää syyn miksi ei enää kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Kesäromassi sai alkunsa festareilta. Oltiin festareiden jälkeen yhteydessä ja päätin kerätä rohkeuteni ja kysyä mieheltä jos voisin tulla viikonlopuksi kylään. Hän innostui kovasti ja lähdin junalla Etelä-Suomeen. Viikonloppu oli mahtava! Olimme miehen luona yötä, kävimme hänen kavereiden kanssa viettämässä iltaa. Lauantaina tapasin hänen vanhemmat ja veljen. Heidän kanssaan vietettiin viikonloppua. Olivat kaikki ihania. Ihastuin mieheen kovasti ja aloin jo haaveilla parisuhteesta. Maanantaina aamulla mies saattoi mut junalle, suuteli ja sanoi, että seuraavaksi tulee minun luo ja toivoi, että kohta nähdään uudestaan. Nousin junaan ja tämän jälkeen hänestä ei enää kuulunut.. Olen nyt toisen kanssa onnellisesti naimisissa, yksi lapsi ja toinen tulossa. Välillä silti käy tämä kesäromanssi mielessä. Olisin halunnut tietää syyn miksi ei enää kiinnostanut.
Mikset itse koskaan ottanut yhteyttä ja kysynyt syytä?
Tapailin söpöä ja fiksua lääkärismiestä viisi vuotta sitten ja hän oli romanttinen, hyväkäytöksinen ja piti mua kuin kukkaa kämmenellä. Ahdistuin kuitenkin hieman, kun homma alkoi vakavoitua. Hänellä oli kaverinaan vanhempi lääkärismies, joka oli hieman sovinistinen ja saattoi taputella pepulle ja heittää kaksimielistä läppää, mutta kuitenkin jotenkin niin seksikäs. Kerran sitten tapailemani mies oli töissäja olin yhdessä illanvietossa kavereiden kanssa, jossa siis oli näitä tapailemani miehen tuttuja myös. Sieltä sain kyydin kotiin tältä sovinistimieheltä ja matkalla mies alkoi avautua siitä, kuinka ihastunut hän on minuun. Siitä sitten vähitellen meille kehittyi kiihkeä suhde ja jätin sen tapailemani lääkärin. Tämä sovinistimies oli loppujen lopuksi aika ongelmainen, joten vuoden kuluttua erosimme, vaiko tunteet ja intohimo olivat vahvat. En kuitenkaan nähnyt tulevaisuutta ongelmaisen miehen kanssa mahdollisena. Harmittaa vieläkin nuo molemmat erot ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että te ette oo tosissanne. Huh, huh.
3 ekaa samalta kirjoittajalta, joten tuskin on tosissaan.
Jätetyksi omasta syystään tuleminen siis harmittaa.
Ex vaimon kaveri ihan ok näköinen ja kokoinen nainen kylläkin koitti lāhennellä minua kun olimme viettämässä juhannusta kaverin mökillä.
Tapahtui yöllā 2:30 kun muut olivat Jo menneet nukkumaan.
Oltiin rannassa laiturilla kännissā molemmat mutta se alkoi yht'ākkiä suutelemaan minua ja halusi naida minun kanssani .
Sanoi että on ajatellut usein miltä seksi minun kanssani tuntuisi , ja sanoi myös että minun oma tyttöystāväni ei ansaitsisi minua vaan ansaitsisin parempaa.
En suostunut pettämāän mutta kun hän roikkui kaulassani ja koitti alkaa avaamaan housujani niin eräs toinen kaveri tuli käymāän ulkohuusissa joka on rannan lāheisyydessā ja nāki meidāt Ja tulkitsi tilanteen täysin vāärin.
Tāmän episodin jālkeen tapahtumat johtivat minun ja tyttöystāväni eroon.
Molemmat naiset valehtelivat tyttöystāvälleni tapahtumien todellisen kulun joka johti meidān eroon.
En saanut edes kunnon mahdollisuutta selittäā mitā oikeasti tapahtui.
Vieläkin vituttaa kun olin kunnollinen uskollinen ja rehellinen mutta silti näin kaikki pāättyi.