Meniköhän Axl Smithin ura nyt kokonaan pilalle näiden kohujen takia?
Eli en haluaisi jankata tätä samaa aihetta, mutta aloin ajattelemaan, että hän on yli kolmekymppinen ja ammatiltaan juontaja/hip hop muusikko. Menettääköhän hän kaikki juontajapestinsä ja työkuviot tämän takia myös tulevaisuudessakin ja joutuukohan nyt lukemaan itselleen uutta ammattia. Varmaan hirveää, koska ollut varmasti hyväpalkkainen ja nyt kävi näin. Mutta itsehän sitä tilasi..
Kommentit (76)
Ketäs siinä Axlin possessa nyt olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ura?
Mikä ura? Mies asunut töitten takia mm. Tukholmassa ja Lontoossa. CV:stä löytyy MTV, Dance-tanssiohjelma ja Voice of Finland. Mitäs sulla?
Mitä v*****n väliä sillä on, missä on joskus asunut töitten takia?
Eikä joku Tukholmassa ja Lontoossa asuminen työn takia ole nykyisin enää mitään ihmeellistä. Aika moni suomalainen asuu tälläkin hetkellä ulkomailla työn puolesta. Ja kun miettii, niin eihän juontaminen nyt mitenkään ihmeellistä hommaa ole. Ei siihen hommaan päästäkseen mikään ruudinkeksijä tarvi olla. Että ei toi Axlin cv nyt mitenkään ihmeellinen ole, samanlaisia on monilla muillakin.
Lähtee varmaan ulkomaille jotain duunailemaan. Mäkin valitettavasti luulen että tuollaiselle lipevälle kaverille löytyy aina symppaajia ja ylösnostajia.
Tästä suosta Axl ei kyllä pitkään, pitkään aikaan nouse.
Minkä takia se Kasmir oli kuultavana? Kuuluko se Axlin porukkaan? Mä en kestä jos se jää vastaavasta kiinni, on nimittäin mun suosikki artisti. Suomi24:lla joku puhuu että Cheek olis videoilla tms. Onko nuo kavereita keskenään vai onko tuo vaan perätön juttu?? Tota Cheek juttua en ainakaan jaksais uskoa!!
Onkohan sillä ollut minkälaiset tulot?Ajattelin vaan vahingonkorvauksia.Voi olla että kohta vielä tämän kaiken muun lisäksi on rahallisesti kusessa.
Aika usein vakava rikos tuhoaa uran. En jaksa nyt kauheasti sympata.
Olen syytön. Kaikki on Piidörin syytä.
http://www.helsinginuutiset.fi/sites/default/files/styles/article/publi…
Vaikeaa tuosta nyt on ainakaan ihan heti ponnistaa. Mietin arkisesti: kehtaako se mies käydä kaupassa, salilla, klubeilla, leffassa - ylipäätään himansa ulkopuolella.
Oli aluksi vähän sitä mieltä, että paljon melua tyhjästä. Mutta tuo videoiden/kuvien jakaminen on oksettavaa. Samoin lukiolaisen viettely työtehtävien (Unicef tms.) aikana. Ällöttävää ja epäeettistä.
Ihan muutamaan vuoteen ei juontotehtäviä saa, mutta muisti on lyhyt - miksi muuten olisimme (tai jotkut idi..t äänestäneet esim. Juhantalon takaisin eduskuntaan...)
Juontajana hän on vielä päätynyt Unicefin - siis lasten oikeuksia ajavan järjestön - tilaisuuksiin juontamaan, ja on niistä pokannut lukioikäisen (lähes lapsen, niukasti 18-vuotiaan siis). Ties vaikka vienyt tytön neitsyyden. Eikä siinä vielä kaikki, vaan on kuvannut salaa tyttöä ja näyttänyt hänen kuviaan muille.
Jotenkin tuon jälkeen sanoisin, että monille järjestöille Axl on myrkkyä, eli tuollaiset keikat ovat varmasti loppu. Toisaalta Suomessa on aina porukoita, joissa rikoksentekijöitä ja renttuja rakastetaan, joten eiköhän jonkin kolosen Axl löydä.
Mutta vastenmielinen tyyppi. Kaikki hänen kertomansa jutut ovat suoraa valetta. Mitään Peteriä ei ole, saati ketään Trevoria. Axl in kova tarinankertoja, peittelee omaa suunnitelmallista rikollista ja moraalitonta toimintaansa. Vastuuta ei aio kantaa vieläkään mistään. Kieltää joka ainoan kohdan kunnes poliisi esittää todisteen, sitten siihen keksitään uusi pateettinen valheellinen tarina puolustukseksi.
Jos oikeasti pelkäät turhia raiskaussyytteitä, toimit aivan eri tavalla kuin Axl. Kuvitellaan että joku pelkäisi yhtä paljon vaikkapa käärmeitä (kuin Axl pelkää petollisia naisia). Kuinka moni a) yrittäisi siitä huolimatta joka kiven kolosta etsiä käärmeitä? b) ottaisi käärmeet vielä makuuhuoneeseen tarkistamatta onko kyseessä kyy tai tarhakäärme? c) leikkisi käärmeiden kanssa sängyssä ja kuvaisi niitä? ja d) näyttäisi ylpeänä käärmekuviaan kavereille? ja sitten kertoisi poliisille, että "voi kamala mä pelkään noita lieroja, koska kerran kauan kauan sitten käärme puri yhtä mun kaveria ja se kuoli. Eli ihan kuvasin varmuuden vuoksi noi käärmeet, että jos ne sitten puris mua...niin ainakin voisin sitten kuvasta tarkistaa kaverien kanssa, että juu se olikin kyy..."
Kuulostaa täysin sekopäiseltä, eikö totta?
Kyllähän fobioita hoidetaan siedätyshoidolla.
Mites niiden uhrien urat? Jos jonkun video on vaikka levinnyt nettiin ja se vaikeuttaa työnsaantia?
Alussa olin jotenkin Axlin puolella. Tai en tiedä puolella mutta säälitti se kohu ja lynkkaus. Mutta nyt kaikki uudet tapahtumat ja Trevorit ja Peter ym, jotka paljastuneet valehteluksi on nyt ehkä hieman liikaa. Eiköhän kohu laannu ja ihmiset ottavat taas pian uuden "uhrin" hampaisiinsa. Mutta en ainakaan usko, että Axlin ura tulee ikinä olemaan samalla tasolla mitä ennen kohua. Luultavasti rikossyytteet ym. vaikuttavat pidempään aikaa tarjottaviin työtehtäviin ja eihän toi ihmisten mielistä kuitenkaan häviä, vaikka asiasta ei enää puhuttaisikaan.
Hiukkasen aiheen vierestä mutta esim välillä, kun näkee Jari Isometsän kommentaattorina hiihtokisoissa niin tulee väistämättä mieleen hänen dopingkärynsä, vaikka siitä on 15 vuotta aikaa. Esimerkknä siis, että kyllä tollaset jutut kuitenkin jää ihmisten mieliin ja vaikeaa sitä imagoa on enää puhdistaa.
kuvaaja22 kirjoitti:
Ei menny.kyllä sille aina töitä löytyy kameran toiselta puolelta.
Kumpaa puolta kamerasta tarkoitat? Molemmilta puolilta löytyy näyttöä...työ- tai rikosoikeudellista.
Ei muuta ku "paha poika" -tyyppistä räppiä tekemään. Videoille vähäpukeisia naisia ja Axl heittää seksistisiä riimejä. Saletti listaykkönen.
Olin jo miltei unohtanut koko keissin, mutta nyt taas muistin miten helvetin katkera ja verenhimoinen, sekä kaksinaamainen, on suomalainen kansanluonne. Joidenkin tutkimusten mukaan suomalaiset naisetkin ovat maailman kevytkenkäisimpiä. Tosin eivät minulle, ilmeisesti minulta ei saisi tarpeeksi fyffeä kolhiintunutta egoa lepyttelemään.
ei ainakaan suomen televisioon tule enää ikinä.
Piireissä kuultua että tosi isoja nimiä mukana ja ainakin yksi sellainen josta ei ikinä uskoisi. Axl ainoa joka kärähti kunnolla vaikka kaikki muutkin tekevät samaa. Jos jutut pitävät paikkaansa ja homma kosahtaa on siinä yhden jos toisenkin ura ohi.