Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pt-Vatasella oikeasti asiakkaita?

Vierailija
07.04.2016 |

Siis oikeasti? Ihmisellä, joka ei kykene kirjoittamaan edes omaa äidinkieltään. Onhan toi nyt ihan selkeää, ettei kirjoja ole yhtään mistään aiheesta ikinä avattu, niin miten hemmetissä voi ihmiset antaa ainutlaatuisen terveytensä hänen käsiinsä??

Ihan sama mitä mieltä on raskauskiloista! Kyseessä on PERSONAL TRAINER joka kirjoittaa "rasva_kilon" erikseen, mainostaa "Online valmennusta", ei osaa laittaa edes pilkkua ennen ettää.

Saako Suomessa oikeasti kuka tahansa olla pt? Mä oon jotenkin shokissa, koska oon aidosti luullut näiden joutuvan suorittamaan jonkun tutkinnon.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku nyt vihdoin kertoa mulle, mikä on sitä extrarasvaa?

Siis luuleko tuo ihminen ihan aidosti, että jos syö "terveellisesti ja monipuolisesti" niin paino ei nouse kuin muutaman hassun kilon?

Vierailija
22/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 kiloa extra rasvaa ei todellakaan kuulu normaaliin raskauteen. Mikä tässä on niin väärin? 

10 kilon painonnousu raskautena (hei hassu yhteensattuma, sullekin extra_rasva on erikseen kirjoitettava sana ;) Onpas kummallista!) on täydellisen normaalia, tervettä ja jopa suotavaa. Se tässä on väärin, rakas Vatanen.

Oletko kehitysvammainen vai esitätkö vain? 10kg painonnousu ja 10kiloa extra rasvaa ovat täysin eri asia. Ei kannata lukea blogeja tai katselle videoita jos on älykkyys ei riitä edes ymmärtämiseen.[/quote]

Minkä ymmärtämiseen? Kyseenalaistat toisen älykkyyden, et kykene kirjoittamaan kolmea lausetta ilman kirjoitusvirheitä. Se on jo ihan hyvin. 

Vastenmielisintä koko tekstissäsi on se, että annat ymmärtää kehitysvammaisuuden ja alhaisen älykkyysosamäärän olevan synonyymejä tai automaattisesti toisiinsa sidottuja. Vaikka en usko sinun sivistystasollasi varustetun ihmisen kykenevän oppimaan kovin helposti, autan sinua silti: asia ei todellakaan ole näin. 

bääbääb... Kumpi on vakavampaa. Yksi yhdyssanavirhe vai että ei ymmärrä koko tekstin punaista lankaa? Uit paskassa, mutta valitat hajusta. Joko väitellään taas onko 10kg painonnousu ja 10 kiloa extra_rasvaa sama asia?[/quote]

No hyvänen aika rakas ihminen, kun et sinä ole alunperinkään vaivautunut valottamaan MIKÄ se "punainen lanka" on tai edes mistä lähtien se painonnousu on "extra rasvaa".

Mä olen oikeasti hämmentynyt. Toivon, ettet ole Vatanen, koska nyt on oikeasti jo vakavaa jos näin on.

Luulin, että nykypäivänä ihmiset erottavat jo pelkän rasvalihomisen ja painonnousun(syystä tai toisesta) toisistaan. Fitnesspasketta kuitenkin tulee joka tuutista. Punainen lankahan oli, että sen "raskausprosessista" johtuvan painonnousun lisäksi ei tosiaankaan tarvita sitä 10kg tai isompaa rasvalisää. 10kg rasvaa on muuten ihan helvetinmoinen määrä.

Mutta eipä tässä nyt jaksa enää enempää vängätä. Tuli jo sorruttua lapsellisuuksiin. Pyydän anteeksi omalta osaltani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En väitä että lapsen pitäisi olla todella fit eikä se saisi painaa lainkaan lapsivesien kanssa"

HUUTONAURUA!! :DDDDDDDDDDD

Vierailija
24/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä miehen tai naisen joka käyttää steroideja tms. ei pitäisi puuttua muiden ihmisten ulkonäköön jos eivät itse pysty elämään selvin päin. Vielä kun julkisuuteen löytyisi sellainen fiksu valmentaja jolla olisi oikeasti ammattitaitoa ja terveellinen asenne ihmiskehoon.

Vierailija
25/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 kiloa extra rasvaa ei todellakaan kuulu normaaliin raskauteen. Mikä tässä on niin väärin? 

10 kilon painonnousu raskautena (hei hassu yhteensattuma, sullekin extra_rasva on erikseen kirjoitettava sana ;) Onpas kummallista!) on täydellisen normaalia, tervettä ja jopa suotavaa. Se tässä on väärin, rakas Vatanen.

Oletko kehitysvammainen vai esitätkö vain? 10kg painonnousu ja 10kiloa extra rasvaa ovat täysin eri asia. Ei kannata lukea blogeja tai katselle videoita jos on älykkyys ei riitä edes ymmärtämiseen.[/quote]

Minkä ymmärtämiseen? Kyseenalaistat toisen älykkyyden, et kykene kirjoittamaan kolmea lausetta ilman kirjoitusvirheitä. Se on jo ihan hyvin. 

Vastenmielisintä koko tekstissäsi on se, että annat ymmärtää kehitysvammaisuuden ja alhaisen älykkyysosamäärän olevan synonyymejä tai automaattisesti toisiinsa sidottuja. Vaikka en usko sinun sivistystasollasi varustetun ihmisen kykenevän oppimaan kovin helposti, autan sinua silti: asia ei todellakaan ole näin. 

bääbääb... Kumpi on vakavampaa. Yksi yhdyssanavirhe vai että ei ymmärrä koko tekstin punaista lankaa? Uit paskassa, mutta valitat hajusta. Joko väitellään taas onko 10kg painonnousu ja 10 kiloa extra_rasvaa sama asia?[/quote]

No hyvänen aika rakas ihminen, kun et sinä ole alunperinkään vaivautunut valottamaan MIKÄ se "punainen lanka" on tai edes mistä lähtien se painonnousu on "extra rasvaa".

Mä olen oikeasti hämmentynyt. Toivon, ettet ole Vatanen, koska nyt on oikeasti jo vakavaa jos näin on.

Luulin, että nykypäivänä ihmiset erottavat jo pelkän rasvalihomisen ja painonnousun(syystä tai toisesta) toisistaan. Fitnesspasketta kuitenkin tulee joka tuutista. Punainen lankahan oli, että sen "raskausprosessista" johtuvan painonnousun lisäksi ei tosiaankaan tarvita sitä 10kg tai isompaa rasvalisää. 10kg rasvaa on muuten ihan helvetinmoinen määrä.

Mutta eipä tässä nyt jaksa enää enempää vängätä. Tuli jo sorruttua lapsellisuuksiin. Pyydän anteeksi omalta osaltani.

Siis hyvä luoja, miten vaikeaa voi olla ihmiselle kertoa, että mikä se asiallinen painonnousu sitten on? Yksi luku, miten se voi olla noin vaikeaa?

Sinä siis nyt ihan oikeasti, siis täysin vakavana etkä trollaten, kerrot ihmisten osaavan SILMÄMÄÄRÄISESTI ERITELLÄ RASKAUDENAIKAISEN PAINONNOUSUN SYYT? Koska fitness??? 

Odottava äiti siis menee lääkäriin, joka vilkaisee äitiä ja osaa kertoa täsmälleen mikä on "rasvalisää" koska fitnesspasketta on televisiossa?

Mä en... Siis oikeasti... Ei voi olla... Oispa kummallinen yhteensattuma, jos ip osottaisi Tampereelle ja voisit julkisesti kertoa mielipiteitäsi kehitysvammaisista.

Vierailija
26/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En väitä että lapsen pitäisi olla todella fit eikä se saisi painaa lainkaan lapsivesien kanssa"

Oikeesti, kohta joku "fitness-ammattilainen" keksii vielä alkaa markkinoida odottaville äideille treenipakettia, jolla saa sen kohdussa kehittyvän vaavelin fitiksi. :D

Vierailija
27/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apua tätä suomalaisten katkeruutta :''D Mitenkä toisen ihmisen kielioppivirheet on teiltä pois? Vatanen ei tietääkseni ole äidinkielen opettaja, vaan personal trainer. Henkilökohtainen valmentaja. Enkä lähtis kyseenalaistamaan kenekään fyysistä osaamista ja ammatillista taitoa pelkästään kieliopin perusteella... Kyseessähän ei ole mikään yliopiston professori, vaan ihan perus pulliainen joka kokee tärkeänä saada ihmiset ymmärtämään ruokavalion ja treenin merkitys arjessa ja kannustaa omiin tavoitteisiin. Ei mun mielestä mikään kovin paha rikos.

Toisekseen, ratakiskostako sen on alettava vääntämään että tuolla "extra rasvalla" Vatanen tarkoitta nimenomaan extrakiloja, eli EI niitä 10-16 normaalia raskauskiloa vaan siihen päälle kerättyjä rasvakiloja? 16+10=26 näin lukion lyhyellä matikalla, ja joo, kyllä nää lähempänä 30 kiloa olevat raskauskilot on aika iso määrä. Vai eikö teistä? 

Ja kyllä, opiskelen yliopistossa opettajaksi ja huono kielioppi ärsyttää minuakin. En silti koe tarpeelliseksi lähteä sen perusteella mollaamaan yhtään ketään, mulle opetettiin kotona että mikäli ei ole mitään hyvää sanottavaa niin voi olla hiljaa ;) 

Vierailija
28/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei apua tätä suomalaisten katkeruutta :''D Mitenkä toisen ihmisen kielioppivirheet on teiltä pois? Vatanen ei tietääkseni ole äidinkielen opettaja, vaan personal trainer. Henkilökohtainen valmentaja. Enkä lähtis kyseenalaistamaan kenekään fyysistä osaamista ja ammatillista taitoa pelkästään kieliopin perusteella... Kyseessähän ei ole mikään yliopiston professori, vaan ihan perus pulliainen joka kokee tärkeänä saada ihmiset ymmärtämään ruokavalion ja treenin merkitys arjessa ja kannustaa omiin tavoitteisiin. Ei mun mielestä mikään kovin paha rikos.

Toisekseen, ratakiskostako sen on alettava vääntämään että tuolla "extra rasvalla" Vatanen tarkoitta nimenomaan extrakiloja, eli EI niitä 10-16 normaalia raskauskiloa vaan siihen päälle kerättyjä rasvakiloja? 16+10=26 näin lukion lyhyellä matikalla, ja joo, kyllä nää lähempänä 30 kiloa olevat raskauskilot on aika iso määrä. Vai eikö teistä? 

Ja kyllä, opiskelen yliopistossa opettajaksi ja huono kielioppi ärsyttää minuakin. En silti koe tarpeelliseksi lähteä sen perusteella mollaamaan yhtään ketään, mulle opetettiin kotona että mikäli ei ole mitään hyvää sanottavaa niin voi olla hiljaa ;) 

Sinun mielestäsi jonkun ammattitaidosta keskusteleminen on katkeruutta? Sä et varmaan uskalla konsultoida eri lääkäreitä tarvittaessa, kun se olis niin katkeraa? Ymmärrätkö, mitä katkeruus terminä edes tarkoittaa vai miksi käytät sitä niin kummallisesti? 

Ilmeisesti pitää vääntää ratakiskosta, koska Vatanen tosiaan ei ole maininnut ainuttakaan konkreettista lukua. Tuo on täysin sinun oma tulkintasi, ei hänen blogistaan löytyvä.

Opiskelet opettajaksi ja sinun silmissäsi "kenenkään" ammattitaitoa ei saa lähteä kyseenalaistamaan kielioppivirheiden takia. Aika hurjaa. Toisaalta, tuohan pätee sinuunkin niin ehkä on ihan näppärä sääntö. Sua ei ilmeisesti huolettaisi sekään, että se sun lääkärisi jonka ammattitaitoa et voi kyseenalaistaa, koska se olisi liian "katkeraa" kirjoittaisi sinulle vaikka 1000 mg liikaa väärää lääkettä, kun ei kielioppivirheet kerro mitään ammattitaidosta. 

Nyt on pakko esittää pari kysymystä:

1)Tekstisi on hyvin ristiriitainen. Ensin kerrot, ettei ammattilaisen teksti omasta ammatinalastaan kerro mitään taidoista. Seuraavaksi kerrot, että kyseessä on perus pulliainen joten ei ole niin väliä, hallitseeko omaa alaansa (jota ihmiskeho hänelle on). Kumpi se siis nyt on? Voiko siis pt olla täysin tavallisen pulliaisen tasolla, vai pitääkö hänen omata sitä ammatillista taitoa?

2) Mikä on fyysinen taito? Vatanen siis koskee asiakkaisiinsa, ei neuvo? Vai onko hänen ammattinsa sittenkin pelkkä motivaattorina toimiminen, koska ei tarvitse muuta tehdä kuin saada asiakkaan ymmärtämään "ruokavalion ja treenin merkitys arjessa"? Eli siis hän ei itse ohjaa tätä treeniä tai neuvo ruokavaliota, vaan korostaa niiden merkitystä? Koska jos näin on, olet oikeassa. Silloin Vatasen ei tarvitsekaan ymmärtää "treeniä ja ruokavaliota".  Silloin hän tosiaan voi olla se "perus_pulliainen", koska ei ole vastuussa toisen ihmisen terveydestä. 

Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta se "treeni ja ruokavalio" ei ole mitään pikkujuttuja. Tässä puhutaan raskaana olevista naisista. Vatanen on päättänyt tehdä blogipäivityksen  huolestaan raskaana olevien naisten painonnoususta, mikä kertoo hänen mielestään ymmärtävän, miten raskaana oleva keho toimii, miten sen saa etenemään optimaalisesti (esim. mikä on tervettä painonnousua) ja miten odottavaa äitiä pitää neuvoa ruokailun sekä treenin suhteen. 

Ole hyvä ja mieti hetki, tarviiko tuota varten olla se ihan perus pulliainen vai vaaditaanko enemmän?

Kaikkein ällistyttävintä viimeiseen lauseesesi nähden on se, että puolustat itse ihmistä, joka kutsuu lihavia äitejä sioiksi. 

Mutta niin, ei tuo opettajaksi opiskeleminen kerro susta oikeastaan yhtään mitään. Ilmeisesti sisään ja läpi pääsee, vaikka luulee Harvardin sijaitsevan Britanniassa. Aika samanlainen lause sulta on tuo miten sinun mielestäsi kielioppivirheet eivät kerro kenenkään ammatillisesta taidosta.

Vierailija
29/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko osuvampaa olla tuo Vatasen oma mainostus: "Älä mieti, ota yhteyttä!"

No tietenkään hän ei kannusta mahdollisia asiakkaittaan miettimään, muuten jäis yhteydenottamiset  tekemättä :D

Vierailija
30/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestäsi jonkun ammattitaidosta keskusteleminen on katkeruutta? Sä et varmaan uskalla konsultoida eri lääkäreitä tarvittaessa, kun se olis niin katkeraa? Ymmärrätkö, mitä katkeruus terminä edes tarkoittaa vai miksi käytät sitä niin kummallisesti? 

Ilmeisesti pitää vääntää ratakiskosta, koska Vatanen tosiaan ei ole maininnut ainuttakaan konkreettista lukua. Tuo on täysin sinun oma tulkintasi, ei hänen blogistaan löytyvä.

Opiskelet opettajaksi ja sinun silmissäsi "kenenkään" ammattitaitoa ei saa lähteä kyseenalaistamaan kielioppivirheiden takia. Aika hurjaa. Toisaalta, tuohan pätee sinuunkin niin ehkä on ihan näppärä sääntö. Sua ei ilmeisesti huolettaisi sekään, että se sun lääkärisi jonka ammattitaitoa et voi kyseenalaistaa, koska se olisi liian "katkeraa" kirjoittaisi sinulle vaikka 1000 mg liikaa väärää lääkettä, kun ei kielioppivirheet kerro mitään ammattitaidosta. 

Nyt on pakko esittää pari kysymystä:

1)Tekstisi on hyvin ristiriitainen. Ensin kerrot, ettei ammattilaisen teksti omasta ammatinalastaan kerro mitään taidoista. Seuraavaksi kerrot, että kyseessä on perus pulliainen joten ei ole niin väliä, hallitseeko omaa alaansa (jota ihmiskeho hänelle on). Kumpi se siis nyt on? Voiko siis pt olla täysin tavallisen pulliaisen tasolla, vai pitääkö hänen omata sitä ammatillista taitoa?

2) Mikä on fyysinen taito? Vatanen siis koskee asiakkaisiinsa, ei neuvo? Vai onko hänen ammattinsa sittenkin pelkkä motivaattorina toimiminen, koska ei tarvitse muuta tehdä kuin saada asiakkaan ymmärtämään "ruokavalion ja treenin merkitys arjessa"? Eli siis hän ei itse ohjaa tätä treeniä tai neuvo ruokavaliota, vaan korostaa niiden merkitystä? Koska jos näin on, olet oikeassa. Silloin Vatasen ei tarvitsekaan ymmärtää "treeniä ja ruokavaliota".  Silloin hän tosiaan voi olla se "perus_pulliainen", koska ei ole vastuussa toisen ihmisen terveydestä. 

Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta se "treeni ja ruokavalio" ei ole mitään pikkujuttuja. Tässä puhutaan raskaana olevista naisista. Vatanen on päättänyt tehdä blogipäivityksen  huolestaan raskaana olevien naisten painonnoususta, mikä kertoo hänen mielestään ymmärtävän, miten raskaana oleva keho toimii, miten sen saa etenemään optimaalisesti (esim. mikä on tervettä painonnousua) ja miten odottavaa äitiä pitää neuvoa ruokailun sekä treenin suhteen. 

Ole hyvä ja mieti hetki, tarviiko tuota varten olla se ihan perus pulliainen vai vaaditaanko enemmän?

Kaikkein ällistyttävintä viimeiseen lauseesesi nähden on se, että puolustat itse ihmistä, joka kutsuu lihavia äitejä sioiksi. 

Mutta niin, ei tuo opettajaksi opiskeleminen kerro susta oikeastaan yhtään mitään. Ilmeisesti sisään ja läpi pääsee, vaikka luulee Harvardin sijaitsevan Britanniassa. Aika samanlainen lause sulta on tuo miten sinun mielestäsi kielioppivirheet eivät kerro kenenkään ammatillisesta taidosta.

Rauhoitu. Vatasella on selkäesti homma hanskassa: "Terveellinen monipuolinen ja säännöllinen ravinto, kylkeen mahdollisuuksien mukaan kevyttä sportti. Äiti voi paremmin, lapsi voi paremmin. Tohtori en oo mutta pari kiloa rasvaa voi helposti luonto ujuttaa mukaan mutta sitten reilut määrät joko syödään tai kroppa on sekaisin kuin seinäkello."

Asiantuntevaa tekstiä. Kyllä tolla sedällä on raskaudenaikaiset ruokavaliosuositukset selkeästi hankassa, eikä vahinkoja käy kun Vatanen neuvoo "kevyttä sportti." Myöskin voit oppia Vatasen ulostulosta, että paino nousee joko syömisellä tai "olemalla sekaisin kuin seinäkello."

Rauhottiko? Onhan toi nyt pätevä.

Vierailija
31/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Onhan tuossa fitness-buumissa lieveilmiöineen just se riski tosiaan, että ihmiset luulevat, että nämä Jutat sun muut telkkarissa heiluvat kuntoilijapellet on muka jotain terveydenhoitoalan ammattilaisia. Vaan eivätpä ole. 

Mietin vaan, mitenköhän yleistä on että PT aiheuttaa pysyviä vammoja, esim. nivelkulumia asiakkaille, kun perusasiat ovat ihan hukassa. Laitetaan jotain ylipainoisia hölkkäämään ja hyppimään hyppynarulla ym. Kyllä tuollaisessa työssä pitäisi joku vastuu olla.

Tsekkasin huvikseni mihin tietoon Jutta pohjaa ohjeensa. 

Hän on ex-poliisi ja "bikini-fitness_ammattilainen." 

No niin. No kyllähän sitten sen on pakko tietää.

Mä oon muuten energiahoidon ammattilainen. Yhteyttä saa ottaa. Hoidan vaikka läpi raskaus_prosessin, voin tulla vaikka kotisynnytykseen avuksi. Hoitajaa, doulaa, nopeaa pääsyä sairaalaan tms ei tulla tarvitsemaan, mä oon ammattilainen. Kukaan ei oo viel valittanu.

Mikä juttahullu sä oikein olet? Mä ostan seuraavan Jutan ohjelman ihan sen takia, kun tämä sun jatkuva avautuminen ärsyttää. Ja vitut siitä minkälainen koulutus Jutalla on, mä kerrytän Jutan pankkitiliä siksi kun voin ja haluan. Ja kaikki kiitos kuuluu sulle!

Mikäs Jutta-fani täällä vaahtoaa? Kommentoippa tuota ph-dieetti kusetusta nyt vaikka ensalkuun.

https://roskatiede.wordpress.com/2016/01/12/onko-jutta-gustafsberg-suom…

Mä en ole kuten sä, juttahullu. Olen ihan tavallinen äiti, jolla on omakin elämä ja jota on alkanut ärsyttämään Juttavastainen spämmäys eli ei ole tietoa ph-dieetistä, mutta voin ostaa senkin ja kertoa sen jälkeen mielipiteeni lukematta sun linkkejä.

Vierailija
32/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielensäpahoittajien ja raskaana olevien kyllä kannata WT Vatasen pajalle mennä. Mutta jos oikeasti haluaa tulosta, niin kyllä nämä punttiurpot enemmän saavat aikaan kuin joku elixian pt jolla on trikoissa hyvä perse. Vatanen on kuitenkin treenannut koko elämänsä eikä pelkästään käynyt jotain kurssia. Eli kyllä se oikeasti tietää siitä lihaksesta ja syömisestä aika paljon vaikka juntti onkin.

Niin ja en ole Vatanen. Mutta samoilla vanhan liiton metodeilla mennään :)

Vierailija
33/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

32, siis ei luoja.

Sinun logiikallasi jos ihminen on tehnyt jotain koko elämänsä hän on pätevä neuvomaan muita. En voi _sietää_ tuota ajatusmallia. En voi. Juuri tuo mahdollistaa miljoonien hyväksikäyttäjäpuoskareiden väärinkäytöksen.

Se mitä Vatanen on tehnyt tai ollut tekemättä itselleen on täysin yhdentekevää.

Siinä vaiheessa kun hän näkee oikeuden neuvoa ammatikseen muita asiaan pitää puuttua. Tässä on nyt ihminen, joka luulee "fitin" vauvan tarkoittavan pienempää painonnousua. Hän näkee olevansa pätevä valmentamaan raskaana olevia, koska on jo kommenteissa selittänyt ruokavaliosta ja liikunnasta raskaana olevalle.

Mistä se "lihaksesta ja syömisestä" tuleva ymmärrys on imetty? Kuka sen hänelle on opettanut? Mikä saa sinut olettamaan, että tietää asiasta jotain?

Mä oon muuten suorittanut pienoisia aivokirurgisia operaatioita koko elämäni. Tuutko potilaaks? Oon kuitenkin tehnyt sitä koko elämäni, enkä käyny mitään kurssia.

Vierailija
34/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Onhan tuossa fitness-buumissa lieveilmiöineen just se riski tosiaan, että ihmiset luulevat, että nämä Jutat sun muut telkkarissa heiluvat kuntoilijapellet on muka jotain terveydenhoitoalan ammattilaisia. Vaan eivätpä ole. 

Mietin vaan, mitenköhän yleistä on että PT aiheuttaa pysyviä vammoja, esim. nivelkulumia asiakkaille, kun perusasiat ovat ihan hukassa. Laitetaan jotain ylipainoisia hölkkäämään ja hyppimään hyppynarulla ym. Kyllä tuollaisessa työssä pitäisi joku vastuu olla.

Tsekkasin huvikseni mihin tietoon Jutta pohjaa ohjeensa. 

Hän on ex-poliisi ja "bikini-fitness_ammattilainen." 

No niin. No kyllähän sitten sen on pakko tietää.

Mä oon muuten energiahoidon ammattilainen. Yhteyttä saa ottaa. Hoidan vaikka läpi raskaus_prosessin, voin tulla vaikka kotisynnytykseen avuksi. Hoitajaa, doulaa, nopeaa pääsyä sairaalaan tms ei tulla tarvitsemaan, mä oon ammattilainen. Kukaan ei oo viel valittanu.

Mikä juttahullu sä oikein olet? Mä ostan seuraavan Jutan ohjelman ihan sen takia, kun tämä sun jatkuva avautuminen ärsyttää. Ja vitut siitä minkälainen koulutus Jutalla on, mä kerrytän Jutan pankkitiliä siksi kun voin ja haluan. Ja kaikki kiitos kuuluu sulle!

Mikäs Jutta-fani täällä vaahtoaa? Kommentoippa tuota ph-dieetti kusetusta nyt vaikka ensalkuun.

https://roskatiede.wordpress.com/2016/01/12/onko-jutta-gustafsberg-suom…

Mä en ole kuten sä, juttahullu. Olen ihan tavallinen äiti, jolla on omakin elämä ja jota on alkanut ärsyttämään Juttavastainen spämmäys eli ei ole tietoa ph-dieetistä, mutta voin ostaa senkin ja kertoa sen jälkeen mielipiteeni lukematta sun linkkejä.

Sun mielestä siis Jutta saa huijata ihmisiä pH-dieetillä ja se on ihan ok? Mua ei Jutan elämä kiinnosta mutta se kiinnostaa jos hiukan liian hyväuskoisilta viedään rahat.

Vierailija
35/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Vatanen kertoo facebooksivullaan, miten "tosi laihat naisille saattaa luonta laittaa pari kiloa" ja "normi/lihaville ei kuulu yhtään läskikiloa normaaliin raskauteen.

Vierailija
36/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PT Vatanen tuskin saa tänä vuonna lääketieteen Nobelia.

Vierailija
37/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis noi kommentit... En oikeasti voi uskoa, että tuolla tiedolla varustettu ihminen näkee asiakseen neuvoa raskaana olevia naisia.

Siis ihminen, joka luule painonnousun koostuvan vain läskistä, siitä "fit lapsesta" ja lapsivedestä.

Oikeasti, juuri tonkaltaiset ihmiset on niitä jotka yllyttävät muita olemaan rokottamatta lapsiaan.

Koulutusta ei ole, aitoa tutkimusta mihin väitteet pohjataan ei ole, mutta on kova usko omaan mutuun ja halu kääriä ihmistä rahat samalla.

Kyllä ihmisillä on vaan pokkaa.

Mutta ei siin mitään, kuunnelkaa ihmeessä ihmistä, joka kertoo 15kg nousun raskauden aikana olevan epänormaalia.

Vierailija
38/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näin da

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta. Vatanen kertoo facebooksivullaan, miten "tosi laihat naisille saattaa luonta laittaa pari kiloa" ja "normi/lihaville ei kuulu yhtään läskikiloa normaaliin raskauteen.

Joo näin saman. Luonto siis antaa tosi laihoille naisille pari kg läskiä "vauvan ravinnoksi". Lapsi siis syö nuo läskit.

Vierailija
39/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle herralle siis riittää, että lapsi on vaan fit. Ei tarvi olla todella fit. Olikohan mun päälle 4kg vauva läski ton mielestä? Ei ollenkaan fit vaan lihava.

Vierailija
40/54 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se isompi ketju poistettiin vissiin. 

Onko palstamode mr. pt:n muija ja hermostui kun äijää solvattiin aika rankasti?