Kk

Olen 42v mies, naimisissa ja lapsiakin.
Seksuaalisesti olen yliaktiivinen, vaimon kanssa kerran viikkoon, huorissa pari krt viikko.
Mulla on eritefetissi, vakihuoraltani saan pissaa, nautin sen suoraan lähteestä tai lasista samalla kun hän ottaa minulta suihin. Viime kertoina olen myös pyytänyt häntä säästämään edellisten asiakkaiden kortsut. Kaatelen ne suoraan suuhuni, tai sekoitan pissalasiin ja nielen. Äärimmäisen kiihottavaa, ja tiedän kyllä, vaarallista. Ei vaimokulta tiedäkään millaista suuta suutelee kun tulen töistä :-). Enkä ole feikki!

• ylös 2
  • alas 12

Kommentit (5)

Vierailija

Omine haluineenhan sitä voipi tehdä niin kuin tykkää kun siitä vain ei ole muille harmia tai vaaraa edes henkisesti. Pohdipa kohdaltas ja vähän vaimonkin ja niiden maksullistenkin. Tollo.

M38 ei loggaantuneena

Liittyikö tähän kysymys vai kalastellaanko vaan kauhistelua?
"Yliaktiivinen" = kaipaa hoitoa. On sitä itse kullakin halut, jotka ei joka (perhe)elämäntilanteissa tyydyty. Terve ihminen ei silti menetä elämänhallintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mun fantasia... Rapiat nelikymmpinen ukkomies oon. Seksiä krt/kk, hanskaa duunissa 3-7h/pv. Huorissa en käy kun en raaski ja näkyis yhteisellä tilillä. Mut olisin valmis maksamaan em. palveluista!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.