Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytöstapoja pankissa?

Vierailija
07.04.2016 |

Onko mielestänne ok että kesken asiointini virkailijan työkaveri kysymyksineen aloittaa toistuvasti pitkähköjä neuvotteluja minun virkailijani kanssa, joiden aikana minä muutun näkymättömäksi. Eikä edes minkäänlaista pahoittelua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, olisi pitänyt pahoitella ainakin

Vierailija
2/8 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään polvilleen tuosta olisi langettava..?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää pahoitella häiritsemistä. Hänhän tuli keskeyttämään asiointisi. Itse asiassa sinulta pitäisi kysyä lupa siihen, voiko välissä pyytää neuvoja tai ohjeita jostakin.

Vierailija
4/8 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vielä käy pankissa  viemässä  hiekkaa lattioille?

Vierailija
5/8 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan vakiintunut tapa pankeissa, siis tuo, että toinen virkailija häiritsee asiakkaan asiointia.

Vierailija
6/8 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/8 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin että olit tuonut hiekkaa marmorilattioillemme ja kysyin työkaveriltani siivoaako asiakas itse vai vähennetäänkö siivouskulut suoraan tililtäsi.

T. Pankkitäti

Vierailija
8/8 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mahdollisuus on tietysti koulutus ja tekniikan opiskelu, uudet ohjeet ja niiden sisäänajo tms. Työpaikoillahan kaikki on muutoksessa, myös ihmisiä lähtee ja uusia tulee. Syitä on monia. Tarkkaavaisuutta vaativassa työssä voi unohtua asiakkaan huomioiminen sanoin, vaikkapa "Voitko odottaa hetkisen" tms. Kokeneet konkarit osannevat tämänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi