Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on viimeisin sinun tekemäsi hyvä teko tuntemattomalle ihmiselle?

Vierailija
07.04.2016 |

Kauan siitä on aikaa? Kuinka tuntematon reagoi?

Maksoin tänään kahden pikkulikan ostoksista puuttuvan summan, 2,40€, olivat kaverilleen ostamassa synttärilahjaa mutta rahaa ei ollutkaan tarpeeksi. Kävi sääliksi.

Tytöt olivat ihan ihmeissään, noloinakin hieman/hämmentyneitä, mutta kiittivät todella kauniisti. Hyvä mieli tuli itselle. :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa kauppaan ja annoin pullokassin pullon kerääjälle. Hän oli iloinen.

Silloin ajattelee miten pienestä toisen elämä voi olla kiinni.

Vierailija
2/14 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosin laitapuolen kulkijalle tuopin aurinkoisella terassilla ja annoin sätkäaskin.

Oli nuhjuisen näköinen, mutta hienot jutut. Hän oli menettänyt monta läheistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin ovea auki hetki sitten eläkeläismummolle jolla kantamuksia molemmissa käsissä. Vuolaat kiitokset ja lämmin hymy mummolta piristi päivääni.

Vierailija
4/14 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain hyvää joskus teenkin, niin haluan unohtaa sen nopeasti. En halua ylpistyä ja luulla olevani hyvä ihminen. En halua tällä arvostella teitä muita, jotka olette tehneet hyvää, vaan olen vain itse itselleni omaksunut tällaisen ajatusmallin.

Vierailija
5/14 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parkkilapulla aikaa yli tunti kun olin lähdössä pois ja kysyin viereiseen ruutuun juuri tulleelta että olisiko hälle käyttöä. Tarvitsi juuri sen verran ja oli kovasti iloinen.

Vierailija
6/14 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin autosta kaasupedaalin pohjaan, jotta liittymässä odottanut sai sopivan välin puikahtaa liikennevirtaan.

Vierailija
7/14 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin kahvilassa jälkeeni seuraavana olevalle henkilölle kahvin, teen niin aina välillä jos on sopiva tilanne eikä esim. herätä huomiota liikaa. Hän kiitti kovasti ja kävi vielä jälkeenpäin sanomassa miten aikoo laittaa hyvän teon eteenpäin. Tuli hyvä mieli.

Vierailija
8/14 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvon AV:lla muille miehille miten tulee toimia ettei nainen pääse juksaamaan elättäjäksi ja aisuriksi.

Vierailija
9/14 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin eilen yhdelle junamatkustajalle, että liikkuu muutaman kymmenen metriä eteenpäin, niin pääsee reissuun. Kiitteli kovasti, olisi kuulemma taistellut suljetun junanoven kanssa mahdollisesti liian kauan 😄

Vierailija
10/14 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin erään vanhemman naisen kadulla. Hänen kävelynsä oli vaikean näköistä, toisessa kädessä hänellä oli kävelykeppi ja toisessa kädessä kaksi isoa ostoskassia. Tarjouduin kantamaan kassit ja saattelin hänet bussipysäkille, minne hän oli menossa. Hän oli hengästynyt ja väsynyt, joten odottelin vielä jonkin aikaa hänen seuranaan ja varmistin, että hän pääsi oikeaan bussiin.

Vierailija
11/14 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen päästin vanhemman rouvan kassajonossa edelle.

Vierailija
12/14 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuressa marketissa jouluostokset tehtyäni ja ulos päästyäni näin vanhahkon rouvashenkilön neuvottoman ja kylmettyneen oloisena parkkipaikalla isojen ostosten kanssa. Vein omat kauppakassini autooni ja lähdin jututtamaan rouvaa, joka ei löytänyt autolleen ja oli pyörinyt siellä jo tovin aikaa. Lähdimme yhdessä etsimään autoa, mikä löytyikin pienen etsinnän jälkeen. Rouva oli kiitollinen ja helpottunut avusta. Itselleni tuli kyllä myös hyvä mieli tuosta.

Vierailija
13/14 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään löysin kauppakeskuksesta pankkikortin jonka omistaja piti etsiä ja palautin oikealle omistajalle joka oli tyytyväinen

Vierailija
14/14 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin pari euroa nuorelle naiselle, joka kertoi pitkän ja monimutkaisen tarinan siitä, miten oli unohtanut suurin piirtein koko omaisuutensa junaan, eikä tuntenut kaupungissa ketään. Olen skeptinen ihminen ja veikkasin, että valehteli, mutta oli kuitenkin mukavan oloinen tyyppi ja olin hyvällä tuulella ja annoin kerrankin rahaa. Ainakin lupasi, että auttaisi jotain muuta tulevaisuudessa vastaavassa tilanteessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän