Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä meikkivoide vartalolle!

Vierailija
07.04.2016 |

Voitko suositella vartalomeikkivoidetta säärille?
Haluaisin kesällä olla ilman sukkahousuja mutta sairauden takia sääreni ovat melko kauhean näköiset.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermablend

Vierailija
2/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dermablend

Olisin sanonut samaa. White Trash Disease blogissa oli hyvä juttu kuinka peitti tatuointinsa sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime kesäksi ebaysta tätä:

http://www.sallyhansen.com/skin-body/airbrush-legs

Ja ostan kyllä täksikin kesäksi! On nimenomaan säärille tarkoitettu ja minulla ainakin peitti hyvin ihon värivirheet eikä kulunut pois.

Vierailija
4/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ostan kyllä täksikin kesäksi! On nimenomaan säärille tarkoitettu ja minulla ainakin peitti hyvin ihon värivirheet eikä kulunut pois.

Tahrasiko vaatteita?

Vierailija
5/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo sotke? Kokeilin viime kesänä itseruskettavaa ja sekin sotki valkoiset sohvat ym.

Vierailija
6/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo sotke? Kokeilin viime kesänä itseruskettavaa ja sekin sotki valkoiset sohvat ym.

Ei tahrannut vaatteita eikä lakanoita (joskus siis menin nukkumaan käymättä illalla suihkussa). Hyvin pysyi ja esim. sandaalien hihnat ja kenkien reunat eivät "hiertäneet" mitään jälkiä, mitä itse epäilin ennen kuin aloin tätä käyttää.

Käytin siis tuota tuubissa olevaa.

Vierailija
7/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dermablend

Mistä sitä voi ostaa?

Vierailija
8/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisiko noilla saada paksun arven piiloon? Entäs mitä luulette näyttääkö selluliittijalat paremmalta jos noita käyttää....?

Vierailija
9/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai, että sääretkin pitää meikata. Minulla on rumat jalat, mutta silti aion kesällä kulkea shortseissa. Jos ei kelpaa muille, niin katselkoot eri suuntaan.

Vierailija
10/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai, että sääretkin pitää meikata. Minulla on rumat jalat, mutta silti aion kesällä kulkea shortseissa. Jos ei kelpaa muille, niin katselkoot eri suuntaan.

No löytyihän sieltä yksi ankeuttaja.. Minä teen kuten haluan, en tarvitse siihen sinun hyväksyntääsi. Ei minuakaan kiinnosta pätkän vertaa sinun rumat jalkasi.

ap

Vierailija
11/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeille kävellä käsilläsi, jospa pissi tulisi päästäsi pois

Vierailija
12/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun tulet miehenä ketjuun ajatellen että kyseessä on provo ja huomaatkin vastausviesteissä naisten alkaneen listata merkkejä ja kertoa kokemuksistaan :X

Vierailija
13/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kun tulet miehenä ketjuun ajatellen että kyseessä on provo ja huomaatkin vastausviesteissä naisten alkaneen listata merkkejä ja kertoa kokemuksistaan :X

Niin, ajatella. Sun elämäs on varmaan täynnä yllätyksiä .

Vierailija
14/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermablendiä saa apteekista

Vierailija
15/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kun kuulet että av-palstalla on mies =)

Vierailija
16/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, sama. Heti toisena mulle tuli mieleen notta mitä jos vartalomeikkivoidenainen päätyy sänkyyn ja sitten pusuttelet sitä sen vartaloa ja alkaakin maistua kemikaalit suussa. Vois olla sellainen wtf-hetki

Vierailija
17/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, sama. Heti toisena mulle tuli mieleen notta mitä jos vartalomeikkivoidenainen päätyy sänkyyn ja sitten pusuttelet sitä sen vartaloa ja alkaakin maistua kemikaalit suussa. Vois olla sellainen wtf-hetki

Hyi, mä en haluaisi että kukaan pusuttelis mun sääriäni, siis polvsta alaspäin.

Vierailija
18/19 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, mä en haluaisi että kukaan pusuttelis mun sääriäni, siis polvsta alaspäin.

Et ehkä pysty vastustamaan sitä tosipaikassa kun säärimies iskee...

Vierailija
19/19 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos keskittyisit ihan vaan siihen omaan elämääs.