Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelua sarjasta Holby City!

Vierailija
07.04.2016 |

Kuinka moni seuraa? Itse pidän todella paljon. Hyviä tarinoita ja aivan loistavat henkilöhahmot. Omia suosikkejani ovat Michael Spence, Jac Naylor, Elliot Hope ja Henrik Hanssen. Jos Spence olisi paikkakunnallani lääkärinä, olisin varmasti jatkuvasti sairas :) Ihana!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja, mutta harmittaa kun aika paljon hyviä naishahmoja lähtenyt ihan vähälle aikaa mm Connie, Maddy, Maria, Donna ja Penny. Omia suosikkeja on kyllä ehdottomasti Hope ja Frieda, aivan ihanat persoonat molemmilla hahmoilla.

Vierailija
22/41 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole OFFICIAL niin en sano  mitään1!!1!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän nyt on lähtenyt paljon hahmoja pois, Malick, Chrissie, Chantelle, nyt ilmeisesti blondi lääkärikin lähti..

Vierailija
24/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän nyt on lähtenyt paljon hahmoja pois, Malick, Chrissie, Chantelle, nyt ilmeisesti blondi lääkärikin lähti..

Jep! :( sekä hetki sitten tara, valentine, hanssen. . Toki tuotantokausi vaihtui vähän aikaa sitten mutta silti, aika joukko hyviä hahmoja poistunut.

Vierailija
25/41 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin hirveesti alkuvuosina ja nytkin kun alko uudestaan ylellä niin alkuun katsoin mutta ei vaan ehdi ja jaksa katsoo joka päivä uutta jaksoa niin on jäänyt :/ eli vähän hitaammalla tahdilla ois parempi. Joskus kun vilkasee jaksoa nyt niin ei siellä oo oikein ketään tuttujakaan enää niin siksikään ei innosta enää katsoa. 

Mun lempparijuoni ikinä oli se kun oli sisko ja veli ja niistä se sisko tappo potilaita insuliinilla, se oli jännää. 

Vierailija
26/41 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempparit: Levy, Jack Neylor,  dr Hope, Riff Griffin ja kaikista ehdottomin oli Connie hot Beauchamp ja paljon muita!

Vierailija
27/41 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se Spence on muuten kadonnut? Lähtikö näyttelijä sarjasta kokonaan? :(  On kyllä tosi hyvä sarja, jotenkin niin inhimillinen.

Vierailija
28/41 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ruma kiinalainen (?) akka, joka siemennytti itsensä miehensä työkaverilla on inhottava! Pois pois!!!

Vierailija
29/41 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen Jacin ongelma oli sen lapsensa isän kanssa? Tai minkä takia Jac haki isälle sen lähestymis kiellon lapseen ym?

Vierailija
30/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kakka,Harry on sen ruman kiinalaisen lapsen isä. Ei yhtään uskottavaa että panisi tyon näköistä. Koska Amy poistuu sarjasta?

Vierailija
31/41 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks toi Emman isä joutui vankilaan?

Vierailija
32/41 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan sarjaa hyvinkin tiiviisti. olen katsonut ekasta tuotantokaudesta lähtien.Chrissie oli mun suoskikki näistä naisista ja Jac Naylor. Chantellekin oli hyvä. Serena Cambellkin on hyvä. Mieshahmoista Michael Spence oli ihan hyvä hahmo ja Elliott Hope.

Vierailija
33/41 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja Connie Beauchamp oli ihan ykkönen.

Vierailija
34/41 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson lähes joka aamu Holbyä, olen siihen melko koukussa. Hanssen on suosikkini - viileä, järkevä ja Ah, niin poihjoismainen mies!! Eläkeläiselle nämä aamu-lähetykset ovat suorastaan "Nannaa" !!

Vierailija
35/41 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut vain pätkiä. Siihen olen reagoinut otetaanko siihen vain hyvännäkösiä näyttelijöitä ?

Vierailija
36/41 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aslakki kirjoitti:

Ai niin ja Connie Beauchamp oli ihan ykkönen.

Juu ja aikoinaan sarjassa oli Anton Mayer (George Irving) eli siis kauan kauan sitten.

Siinä oli sellainen roolihahmo että hoplaa. Itse ainakin tykkäsin.

Näistä nykyisistä tykkään Elliott Hopesta kun se on vähän sellainen yksinkertainen nallukka, Di Luccan esittäjä oli siinä poliisisarjassa, joka tais ajoittua johonkin 60-luvulle.

Jac Naylor on aika pähee eukko. Tosin näyttelijätär sai siviilielämässä keskenmenon samoihin aikoihin kun sarjassa syntyi se lapsi.

Ja Henrik Hanssen.. tykkään vaan roolihahmosta kovasti.

Malickin ja Petrenkon esittäjät on tehneet siivilissä aika makeita mallikuvauksia, siis kimpassa.

Vierailija
37/41 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koukussa Holby Cityyn, tunnustan, ainoa sairaalasarja, jota katson. Perinteistä brittilaatua, hyvät käsikirjoitukset, hyvät näyttelijät. Mielenkiintoisia tarinoita.

Säästän HC:n katsomisen aina viimeiseksi illalla, kun ei ole enää mitään muuta tehtävää, aaahhh sitä onnea, ihan kuin kotiin tulisi! Tykkään sarjassa ihan kaikesta, harmittaa, kun näyttelijät vaihtuvat, mutta ei voi mitään.

Hyvä, että Yle on saanut sarjalle suhtkoht säännölliset lähetysajat.

Vierailija
38/41 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holby Cityn emosarja Casualty alkaa torstaina, kannattaa katsoa.

Lisäksi Holby Cityn uusi, 19. tuotantokausi alkaa marraskuussa.

Vierailija
39/41 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta välillä tuntuu, että hyppii nuo jaksot ihan ihmeellisesti.

Nythän alkoi uusi kausi, ja katsoin mielestäni kaikki edelliset mutta en ole nähnyt sitä jaksoa, että Atrhur kuoli.

Miten mä sen missasin? Oli kyllä pikku shokki. Arthur oli niin symppis hahmo.

Vierailija
40/41 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan katsonut viime aikoina? Itse olen niin täynnä noita sekoilevia naisia! Ensin piti katsella sitä sekoilevaa hermoraunio Chloea ja nyt Jac! Toivottavasti laittaa johonkin mt-hoitoon, on ollut sekaisin niin kauan, että parempi kun häipyy sarjasta kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi