Kysymys homoille -julkinen sauna?
En tiedä miksi tämän kysymyksen läpi saaminen on joillakin foorumeilla niin vaikeaa, mutta kokeillaanpa täällä: Jos minä näin heteromiehenä joutuisin/pääsisin naisten saunaan niin menisin niin kuohuksiin pelkästään niiden alastomien naisten näkemisestä että todennäköisesti en hengissä selviäisi enää pukukopin puolelle. Tarkoitan lähinnä sydänkohtausta.
Miten on homomiehellä ja miesten saunassa? Kokeeko homomies alastomat miehet samoin kuin minä kokisin alastomat naiset?
Kommentit (4)
Jos ap menee johonkin raiskaus-moodiin heti kun näkee vähän paljasta pintaa niin kannattaa ehkä mennä juttelemaan asiasta teraputille esimerkiksi. Sinulla taitaa olla myös sukujuuria lähi-itään kun siellähän tuo miesten seksuaalinen itsehillintä näyttää olevan ongelmallista.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap menee johonkin raiskaus-moodiin heti kun näkee vähän paljasta pintaa niin kannattaa ehkä mennä juttelemaan asiasta teraputille esimerkiksi. Sinulla taitaa olla myös sukujuuria lähi-itään kun siellähän tuo miesten seksuaalinen itsehillintä näyttää olevan ongelmallista.
Mistä tuo sinun maahanmuuttajavastaisuus kumpuaa?
Luuletko oikeasti, että homoja kiinnostaa kaikki miehet? Eli riittää, että on mies niin homot käy kuumana. Joo tuskin. Ei muakaan heteromiehenä vois kaikki naiset vähempää kiinnostaa ja tätä palstaa lukiessa olen huomannut, että naisiakaan ei kaikki miehet kiinnosta. m26
Tota... heterona kyllä voin sekasaunoa ongelmitta. Mutta provohan aloitus oli.