Millä tyydytyksellä saa parhaan orgasmin?
Kommentit (36)
- Mies nuolee klitorista ja samalla pyörittelee nännejä
- Suihkulla paineella klitorikseen ja samalla jotain emättimeen..
- Mies alla, nainen ratsastaa ja samalla mies hiplaa nännejä
Mutta kyllä toi klittan kiihotus ja peppupanokin on hyvänä kakkosena.
Ehdottomasti paras orgasmi miehen kanssa yhdynnässä, asennolla ei niin väliä, sylikkäin ehkä paras.
Klitoriksen kiihotus on mun makuun räpeltämistä, ihan ok orkut siitäkin saa mutta vaisut.
itse kiihotan klitorista ja mies hieroo penistaan anusaukkoon. sisaan ei peppureikaan tarvitse menna. pyorittava liike paras...
sitten silla tavalla, etta ensin mies on paalla polvillaan vahan kuten lahetyssaarnaajassa..han kaatuu siita taaksepain ja kayttaa penislihasta munan liikutteluun sisallani kun itse hiplaan klitorista. eli siis sisaan ulos liiketta ei ole..
en saa normaali yhdynnassa orkkua... aina pitaa itse vahan tyydyttaa samalla...
neiti makaa mahallaan toinen jalka sivulle käännettynä ja nuolen takaa päin
hyväilen samalla pyllyreikää ja orgasmin hetkellä upotan peukalon sisään pyllyyn niin johan kyllä tärisee ja kiemurtelee eikä ole valittanut
.. kun näitä " vinkkejä" täällä lueskelee ;)
kun mies nuolee klitorista ja samalla hyväilee g-pistettä ja peppureikää vuorotellen sekä välillä " räplää" sormilla klitorista...ja sit juuri ku on tulossa niin työntää sormen peppuun... VOI LUOJA että se tuntuu niin sairaan hyvältä!!!
*HUOKAUS*
Ihanin orgasmi tulee miehen kanssa, mutta sillain, että mies ei ole sisällä ainakaan kokonaan. Muuten tuntemukset klitoriksessa turtuvat. Paras on, kun mies on käsineen ja suineen täydessä touhussa, pepulla käyntikään ei haittaa;) Harmi vain kun samalla kertaa ei voi nuolla nännejä...
...huomenna lueskelenkin näitä sitten delfiinin kanssa!!
Siihen verrattavaa on ainoastaan se kun mies lipsuttelee klitorista kielellään ja samaan aikaan työntelee ihanaa nystyräistä jellyvibraa hiljakseen sisään ja ulos...
Toi on niin ihanaa..Mulla orkut on vaan niin lyhyitä ja en voi sen jälkeen tehä uuestaan..yhyy;(
Tuli, kun asensin Stoya Lotus -Fleshlightin panokoneeseen. Tuntui jumalattoman hyvältä, aivan kuin tiukkapilluinen nainen olisi ratsastanut kovalla tahdilla.
Tuollahan on hienoa faktaaorgasmista ja lantionpohjan lihaksista! Oikea suunta seksikaupoilla!!
Toinen muunnelma: mies imee klittaa ja panee samaan aikaan dildolla.
eli peppuseksi ja klitoriksen kiihotus...ei ole parempaa orgasmia!!!!
siitähän se tykkäis.. vai mitä?