Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frii: 90 pv morsiamena

Vierailija
06.04.2016 |

Onko kukaan muu katsonut? Minusta aika mielenkiintoinen sarja. Toisaalta säälittää, kun osa näistä amerikkalaisista on hyväksikäytettäviä ja sitten ärsyttää, kun osa näistä morsiamista ihan tolkuttomia kärttyjä omaneduntavoittelijoita (ml. Mohammed oletettavasti, en ole ihan vielä päässyt perille, onko mies lintu vai kala. Hän sentään näyttää hillitsevän itsensä aika hyvin).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan??? Suosittelen. 

Vierailija
2/5 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän oon katsonu, lähinnä sääliks käy niitä morsiamia. Osa ihan lapsia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän toisella silmällä. Joo, se Tunisiasta tullut ja 40+ täti. Se sormuksesta riitelijänainen on jotenkin outo. Etelä-Afrikasta tullut tyttö on nätti ja minulla on tunne että ne onnistuu + se mies Hondurasista ja morsiamensa.

Vierailija
4/5 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sitä paksua yh-tätiä käy sääliksi. Ja sitten se sormusnaisen mies ja sen uima-allastalon mies ovat reppania ja sietävät hirveää naista. Se yksi mies, jolla on myös eteläamerikkalainen morsian, ei ole yhtä tossukka, mutta silti ei ollut kertonut sukulaisilleen ja kai syystä, koska hyökkäsivät hyeenoina kihlausuutisen kuultuaan. 

Se laulajapoika on suloinen, mutta näivettyykö jonnekin peltojen keskelle? Ja se eteläafrikkalainen tyttö on söpö ja poika myös, kunhan osaa irroittautua perheestään. 

Vierailija
5/5 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mietin miten se laulajapoika pärjää. Hyvin sen tytön vanhemmat näytti sen vastaan ottavan. Kunhan se oppii kieltä ... Kun se lähti, sehän halas koko suvun, että kova ikävä voi iskeä. Tää on sarja, jota haluaisin seurata, mutta tulee mulle todella huonoon kellonaikaan. Täytyy katsoa jos tulis uusintana parempaan aikaan.

-3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi