Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordean työntekijät - paljonko menetätte asiakkaita?

Vierailija
06.04.2016 |

Minkälainen asiakaskato käy näiden Panaman verosotkujen jälkeen? Luulenpa, että kilpailijan (OP) Vallilan konttorissa on hilpeät tunnelmat. Perjantaina poksahtanee shampanjat hyvän viikon jälkeen. Ovat korjanneet kilpailijalta tupsahtaneet asiakkuudet lennosta. Ja sehän tietää bonareita kun OP:n tulos vain kasvaa.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan, kunhan pääsen lainasta eroon.

Vierailija
22/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pysyn Nordean asiakkaana, sen verran hyvää varainhoitoa -ja verosuunnitteluapuja myös- on tarjottu.

Olen aika monen tavisasiakkaan arvoinen pankille.

Olet varmasti. En epäile hetkeäkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan lainan siirrosta aina nostokulut. Joissain tapauksissa myös maksettava realisoitumatonta korko lähtöpankkiin. Ja näin matalan koron aikoina on vaikea saada tarjousta, jonka hyödyt kattaisivat kulut. 

Vierailija
24/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsin jo surkean asiakaspalvelun vuoksi Nordeasta pois lainat ja säästöt. Käyttötili jäi toistaiseksi. Olen pankille enää riesa monen tilini ja pienten rahojeni kanssa, joten ehkä saatankin jäädä asiakkaaksi :D

Vierailija
25/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Nordeasta juurikin nuo Panaman asiakkaat ovat saaneet tavallista parempaa pankkipalvelua Nordeasta. Eihän heillä ole mitään syytä vaihtaa pankkia.

Vierailija
26/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ossuuspankin porhot on

Meidän kylän pahimpia välistävetäjiä

Vierailija
27/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Nordeasta juurikin nuo Panaman asiakkaat ovat saaneet tavallista parempaa pankkipalvelua Nordeasta. Eihän heillä ole mitään syytä vaihtaa pankkia.

Poliisihan voi sitten pölyn laskeuduttua tutkia ne asiakkaat, jotka jäävät jäljelle.

Vierailija
28/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käydä kyselemäs lisää lainaa Nordeasta. Mulla on kyllä omiakin murheita tarpeeksi märehdittäväksi...

Vierailija
29/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan, kunhan pääsen lainasta eroon.

Kysy lainatarjous toisesta pankista, hoitavat lainan siirron Nordealta.

Vierailija
30/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nordean asiakaspalvelussa hilpeät fiilikset? Vaihtakaa tekin työnantajaa. Nordean haluamat rikkaat Private Banking asiakkaat eivät tarvitse tavallista työntekijää. Priba asiakkaat syö dallaspullansa paremmin pukeutuvien ihmisten kanssa 

Vierailija
31/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kovin paljoa. Ja suurin osa just noita palkka tulee - palkka menee tyyppejä. Tai sossutukia huijaavia.

Mutta veroja huijaavia asiakkaita palvellaan mielellään ja niiden kengät pohjat nuollaan vielä lähtiessä.

Vierailija
32/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Nordean asiakaspalvelussa hilpeät fiilikset? Vaihtakaa tekin työnantajaa. Nordean haluamat rikkaat Private Banking asiakkaat eivät tarvitse tavallista työntekijää. Priba asiakkaat syö dallaspullansa paremmin pukeutuvien ihmisten kanssa 

Sellainen kastijako varmaan näissä hommissa on. Rekry tilanne vähän vaan heikko.

Vierailija
33/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, luin listan panaman papereista paljastuneista yrityksistä ja eikö siellä ollut mukana myös mm op-pankki, s-ryhmä, danske bank? Miksi nordea on pahempi kuin muut?

Vierailija
34/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, luin listan panaman papereista paljastuneista yrityksistä ja eikö siellä ollut mukana myös mm op-pankki, s-ryhmä, danske bank? Miksi nordea on pahempi kuin muut?

Missä tälläinen lista on?

Vierailija
35/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordean vaihtamiseen on toinen yhtä painava tai painavampi syy. Yhtiöhän siirtyy Suomesta Ruotsiin, sillä Suomen Nordea sulautetaan Ruotsin Nordeaan. Asiasta on tullut taannoin kirje asiakkaille. Talletussuoja säilyy, mutta on Ruotsissa. 

Ei ole olemassa mitään Suomen Nordeaa, se on ollut huijausta aina. Ruotsin Nordea on emoyhtiö eli "pää" Nordea ja Suomen Nordea on sen tytäryhtiö. Emoyhtiöllä on aina päätäntävalta. Nyt vaan se tytäryhtiö katoaa kokonaan koska sulautetaan siihen emoyhtiöön.

Suomessa päätäntävalta lähti siinä vaiheessa Ruotsiin kun entinen Merita muuttui Nordeaksi. Siinä vaiheessa lähti myös minun rahat sieltä pankista.

Vierailija
36/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on asuntolaina 0,4% marginaalilla ja henkilötakauksella. Jotenkin en näe uskottavana, että saisin samoilla ehdoilla uutta toisesta pankista. Joten olen Nordean kanssa naimisissa.

Vierailija
37/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, et miks niin moni on vielä Nordean asiakas kun esim. lukee noita Wahlroosin juttuja ja tempauksia. Ymmärrän jos joku laina sitoo mut että vapaaehtoisesti. Jos tuota Wahlroosia on seurannut yhtään, niin eihän tämä Panama uutinenkaan voi tulla kenellekään yllätyksenä.

Vierailija
38/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tälläinen lista on?

Höpöhöpö. Täällä joku Nordean työntekijä on huolestunut omasta työpaikastaan ja puhuu soopaa että olisi muutkin pankit.

Listalta on julkistettu vasta hyvin vähän henkilöitä, lisää on luvattu pitkin kevättä.

Tässä ensimmäiset julkistetut.  https://panamapapers.icij.org/the_power_players/

Huomatkaa että päällimmäisellä välilehdellä on maiden johtajia ja alemmalla välilehdellä poliitikkoja ja muita.

Vierailija
39/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on asuntolaina 0,4% marginaalilla ja henkilötakauksella. Jotenkin en näe uskottavana, että saisin samoilla ehdoilla uutta toisesta pankista. Joten olen Nordean kanssa naimisissa.

Voi hyvinkin olla niin että niin alas marginaali ei tipu. Riippuu varmaan kokonaisuudesta, esim sijoituksista yms. Lisäksi olisitko pelkkä henkilöasiakas vai siirtyisikö myös yrityksen tilit mukanasi. Tarjouksiahan aina voi pyytää myös muista pankeista. Lisäksi marginaali ei ole ainoa asia jota kannattaa miettiä vaan palvelumaksut, mahdolliset bonukset yms edut.

Vierailija
40/69 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö asia ollut selvitetty tämän päivän Hesarissa, jossa muilla pankeilla ei ollut mitään Panama kytköksiä. Nordealla yli 400 bulvaaniyritystä Panamassa ja muut veroparatiisimaat siihen päälle. Vielä vuonna 2015 on miljardeja kierrätetty rahaa Venäjälle näiden veroparatiisien kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme