Vierailija

Suosittele hyviä.

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Sennheiser hd600 on hinta-laatu-suhteeltaan hyvät, jos avoimet käyvät ja arvostat neutraalia soundia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sennheiser hd600 on hinta-laatu-suhteeltaan hyvät, jos avoimet käyvät ja arvostat neutraalia soundia.

Vaikuttavat tosi hyviltä, mutta pelkään, että joku ryöstäisi noin arvokkaat kuulokkeet päästäni lähiössä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minulla on Sonyn bluetooth-kuulokkeet. Äänenlaatu näissä ei ole niin hyvä kuin aiemmin käyttämissäni Senneheisereissa (langalliset), mutta ihan tarpeeksi hyvä. Ovh vähän päälle 100 euroa, maksoin 40 euroa kun ostin Black Friday-tarjouksesta (ulkomainen nettikauppa).

Nuo Sennheiserin luurit oli PX100-II -mallia, ja niissä on parempi äänenlaatu kuin esim. saman hintaluokan Kossin Porta Pro-kuulokkeissa.

Vierailija

Mulla on käytössä ne iPhonen mukana tulevat. Ne on nykyään ihan keltaisessa korvatöhnässä tosin.

Vierailija

Sennheiserin CX3.00. Ihan hyvät ja halvat, kalliimpia en osta koska tapaan kadottaa noita. IMO näyttää typerältä hiihdellä ulkona sellaisissa suurissa korvat peittävissä luureissa, mutta who am I to judge.

Vierailija

Minulla on Koss Spark Plugit, ja pidän niistä kovasti, vaikka yksi Muropaketin ylimielinen nörtti juuri intti että minun pitäisi hankkia paremmat kuulokkeet ja kuulemma pidän näitäkin väärin... :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nuo Sennheiserin luurit oli PX100-II -mallia, ja niissä on parempi äänenlaatu kuin esim. saman hintaluokan Kossin Porta Pro-kuulokkeissa.

Ja hintaluokka näissä +-45-50 euroa riippuen mistä ostaa.

Vierailija

1:lla on ulkoilukäyttöön PX-100 II:t, ne ovat edullisemmat ja hintaan nähden ääni on hyvä.

Vierailija

Koss The Plug. Käytän töissä ihan korvatulppinakin silloin, kun en kuuntele musiikkia. Mukavammat käyttää kuin tavalliset kuulosuojaimet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sennheiserin CX3.00. Ihan hyvät ja halvat, kalliimpia en osta koska tapaan kadottaa noita. IMO näyttää typerältä hiihdellä ulkona sellaisissa suurissa korvat peittävissä luureissa, mutta who am I to judge.

Ei ole käynyt mielen vieressäkään ettei kaikille sovi nuo korvaan sullottavat plugit? Minulla on ahtaat korvakäytävät ja minkäänlaisia plugeja en pysty käyttämään. En saa plugeja paikoilleen ja ne putoavat viimeistään kahden sekunnin päästä laitosta koska eivät istu mitenkään korvani rakenteeseen.

Vierailija

sellaset on saanu syntyessään joten ehkä niitä ei toivo omille "lapsille" ikinä.ja joten sitäkin ASIAA on aika moni "päässyt" käyttämään HYVÄKSEEN.eikä paljonkaan kiinnosta ihmiset jotka ei mua hyväksy" tilanne on sellasen vakava joten sitä ei" ehkä" mitkään leikkaukset paranna koskaan vaan päin vastoin.voi tulla kuuro.

Vierailija

Tyks on tosin taitava, mutta silläkään ei ole vakuuksia hoitaa mun tilannetta.et koskaan sellasen riskin ottaisin.

Vierailija

Ai että oikein KORVAkuulokkeet? Hyvä että tarkensit, koska muuten olisin kertonut silmäkuulokkeideni merkin.

Vierailija

Bose QuietComfort25 Acoustic Noise Cancelling -kuulokkeet. Eli poistaa taustamelun ja toistaa musiikin ja äänet hyvin. Mahtavat junassa, lentokoneessa, bussissa kun koko taustamöly katoaa. Ovat myös hyvännäköiset ja mukavan tuntuiset korvilla. Applen laitteiden kanssa toimii langattomasti.

Vierailija

Sony MDR-EX110LPB, ihan ok napit ja vain parikymppia hintaa, mutta aiemmin omistamani Sennheiser CX300ii:t olivat korvaan paremmin istuvat, mutta hajosivat aina jostain kohtaa piuhasta n. vuoden käytön jälkeen.

Vierailija

Marleyt. Kuulemma hemmetin hyvät ja laadukkaat tämmöisen kotiäipän käyttöön, sano kaverin mies. En mä tiedä, mies osti ne mulle ja niillä mä kuuntelen. Toimii.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.