Mitä ajattelet aikuisesta pariskunnasta, joka kävelee käsi kädessä?
Minusta on mukavaa ja päivääni ilahduttaa nähdä kaksi onnellista. Yksi päivä tuli vastaan todella vanha pariskunta, kulkivat käsi kädessä hymyssä suin. :) Joillekin tuntuu kuitenkin olevan liian "imelää" ja "teiniä" nähdä aikuisten pitävän toisiaan käsistä. En ymmärrä. Itsekään en pidä mistään julkinuoleskelusta - en katsojana tai osallisena - mutta pienet suukot, halaukset ja kädestä pitäminen ovat minusta ihan ok, enkö ymmärrä, kuinka jotakuta voivat haitata.
Kommentit (25)
Olen ap:n kanssa täysin samoilla linjoilla. Mieheni kanssa kävelemme aina käsikädessä, vaikka ollaan jo vuosia oltu yhdessä. Kaikkein ihanimpia on juuri sellaiset melkein satavuotiaat, ihan ryppyiset, kumarassa köpöttelevät vanhat parit, jotka edelleen pitävät toisiaan kädestä. Toivottavasti mekin ollaan vanhoina sellaisia.
Mun mies ei koskaan osoita mitään hellyyttä, varsinkaan julkisesti! Kerran otin kädestä kiinni kaupungilla, hetken sain nauttia kun vetäisi kätensä pois sanoen "hävettää kun joku katsoo" tms.
Mistä tuo kertoo?
On alkanut tuntua siltä, ettei mies välitä minun tunteistani.
Sitten jos hän haluaa - jotain -, silloin tulee iholle lirkuttelemaan. Arvaatte varmaan miltä tuntuu :(
Olisi ihanaa romanttisen miehen kanssa olla!
Minusta tuo on kanssa ihanaa. Ja olisi ihanaa jos olisi itselläkin puoliso joka tykkäisi hellyydestä, läheisyydestä ja kosketuksista eikä vain pelkästä panemisesta.
En ajattelekaan. Enhän edes tunne koko pariskuntaa. Haaveilen vain todellisuudesta, jossa olisi ilmieläviä esimerkkejä 60 vuotta kestävästä rakastumisesta.
Voivat puolestani ollakin aivan tuore pariskunta, mutten ajattele heitä siltikään tuoreena pariskuntana.