Vierailija

?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siis tuleeko muille aikuisille? Kun mulla on lapsesta asti tullu. Ja etenkää joillee aikuisilkehan se ei tuu.

Vierailija

En. Kohta käyn kolmattakymmentä ja en ole kertaakaan elämässäni oksennustautia sairastanut.

Vierailija

Saan. Mä saan aina oksennustaudin jos lapsella on se ollut. Rajuin ja paskin tauti, mutta jälkeenpäin tulee kathartis, syvä heikkous ja sitten puhdas olo.

Vierailija

Tähän liitty joku et usein sellasilla ei tule sitä ketkä ovat olleet lapsena päiväkodissa tai kerhossa jne... sillä sieltähön saa kauheasti tauteja ja siitä syntyy immuneteetti.

Vierailija

Hyvin harvoin, ei ollut juuri koskaan lapsenakaan. Lapsen hoitopaikassa ollut noroa parikin kertaa, kerran tarttui lapseen joka oksensi muutaman kerran illalla ja siinä se, ei tarttunut meihin vanhempiin.

Vierailija

Eipä ole tullut yli kymmeneen vuoteen. Kaikki myöhemmät satunnaiset ja harvinaiset yrjöämiset on tapahtunu kännissä tai rapulassa :D

Vierailija

Yleensä en, mutta on ollut ainakin kerran aikuisena. Muistan, koska oli pakko lähteä hakemaan lapsi päiväkodista. Sitä ennen oksensin ja sen jälkeen.

Vierailija

Kyllä, aina ja joka kerta kun tartunnalle altistun. Ja se on aina väkivaltainen kokemus. Olen kateellinen puolisolle, koska jostain syystä hän pystyy paremmin vastustamaan noita pöpöjä: meillä kiertävät vatsapöpöt joko aiheuttavat paljon lievempiä oireita tai eivät sairastuta häntä ollenkaan. Toki sinällään hyvä, että vatsatautienkin aikana meillä on edes yksi toimintakykyinen aikuinen.

Vierailija

Joskus ala-asteella on ollut viimeksi, ehkä ekalla luokalla. Tämän jälkeen kaikki oksennukset johtuneet joko matkapahoinvoinnista, alkoholista tai lääkkeistä (esim. e-pillereitä syödessäni ekat 3kk oli jatkuvaa huonovointisuutta joka kulminoitui sitten oksentamiseen).

Päivähoidossa, ehkä perhepäivähoitajalla olin ollessani 2-4 vuotias, tämän jälkeen kävin pari kertaa viikossa seurakunnan kerhossa. Mitään "immuniteettia" en siis saanut.

Mutta ryömin kyllä pitkin mutaojia, metsiä ja kuralätäköitä.

Vierailija

"YLEENSÄ"? No se vähän riippuu. Jos olen esim. sängyssä harrastamassa seksiä, niin saan yleensä orgasmin enkä oksennustautia.

Vierailija

En koskaan. Poika oli lapsena se, joka imuroi kaikki oksennustaudit 5 kilometrin säteellä. Nyt aikuisena ei enää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.