Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho! Ei olisi uskonut että tämä nainen onkin mies alun perin!

Vierailija
06.04.2016 |

http://aijaa.com/DaRTEu

Miten saanut noin naiselliset piirteet??

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kroppa kuin keskiverto 2-kymppisellä suomimuijalla.

Vierailija
2/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paremman näköinen kuin moni naiseksi syntynyt.

T: Mies 28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksilla, hormoneilla ja järeällä meikillä. Kuten monet naisetkin.

Vierailija
4/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi joku homofoobikko yllättyä :D

Vierailija
5/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Naama nyt ei ainakaan muistuta naista. Friikki.

Vierailija
6/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tommosta pannaan kun reiän sijasta onkin tulppa.

Vierailija
7/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin ainakin turpaan jos tollanen lähtis baarista mukaan ja housuista löytyiskin yllätys.

Heteromies 28

Vierailija
8/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen tilanne olisi jos noin hyvän näköiseltä pirkolta löytyisi kulli housuista? En tiedä pystyisikö sitä panemaan perseeseen ja runkkaamaan samalla?

Ei tule vaan tapahtumaan kun en saa pilluakaan ikinä.

Vierailija
9/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tommosta pannaan kun reiän sijasta onkin tulppa.

Ai nytkö sitten kelpaisikin joku muukin kuin b-rappu?

Vierailija
10/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena (alle 18) aloitettu hormonihoito, voitto geenilotossa ja hyvä meikki.

Ei siihen juuri muuta tarvita. Enemmän hoitoja tarvitaan sitten jos joutuu lykkäämään sukupuolenkorjauksen aloitusta myöhempään ikään olosuhteiden pakosta (Suomessa laki esti transtutkimuksiin hakeutumisen alaikäisenä ennen vuotta 2011) ja lopputulos ei fyysisesti aina ole kovin hyvä silti. Hyvin paljolti kyse vain tuurista geenilotossa.

t. 23v trasnainen

Vierailija
11/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin ainakin turpaan jos tollanen lähtis baarista mukaan ja housuista löytyiskin yllätys.

Heteromies 28

Anna tulla vain. Sun kaltaiset ihmiset on kultaa transsukupuolisille taloudellisesti :) Katsos kun täällä aikuisten maailmassa asiat ei mene niin kuin olet niiden menoon tottunut siellä yläkoulun pihalla ja tuon jälkeen vastaat käräjäoikeudessa pahoinpitelysyytteeseen ja kuvatussa tilanteessa tuomiota ja vahinkorvauksia vielä kovennetaan reilusti tavanomaisesta, koska sukupuoleen, sukupuoli-identiteettiin tai sukupuolen ilmaisuun kohdistuva viharikos.

Itse makselin tuhansien eurojen hintaisia hoitoja pelkästään kaltaisesi elämänkoululaisen makselemilla vahingonkorvausrahoilla eli syvin kiitokseni ;D

Vierailija
12/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheellinen heteromies ja pettäisin vaimoa  tuollaisen söötin tyttöilijän kanssa kyllä alta aika yksikön. Nussisin takamukseen, ottaisin suihin, laukeaisin peppuun.. ahh. Ja hetero siis olen.

M41, kahden pikkuisen isi

Vierailija
13/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteromies 28

Anna tulla vain. Sun kaltaiset ihmiset on kultaa transsukupuolisille taloudellisesti :) Katsos kun täällä aikuisten maailmassa asiat ei mene niin kuin olet niiden menoon tottunut siellä yläkoulun pihalla ja tuon jälkeen vastaat käräjäoikeudessa pahoinpitelysyytteeseen ja kuvatussa tilanteessa tuomiota ja vahinkorvauksia vielä kovennetaan reilusti tavanomaisesta, koska sukupuoleen, sukupuoli-identiteettiin tai sukupuolen ilmaisuun kohdistuva viharikos.

Itse makselin tuhansien eurojen hintaisia hoitoja pelkästään kaltaisesi elämänkoululaisen makselemilla vahingonkorvausrahoilla eli syvin kiitokseni ;D

Kyllä tuossa kohtaa transu on itse syyllistynyt vähintäänkin petokseen niin laittaisin naaman sellaiseen kuntoon, että tuskin uskaltaisi mihinkään poliisille valittaa.

Heteromies28

Vierailija
14/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa. Olen uskovainen enkä hyväksy tuollaista.

Vierailija
15/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa. Olen uskovainen enkä hyväksy tuollaista.

Sun hyväksynnälläsi ei ole merkitystä.

Vierailija
16/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteromies 28

Kyllä tuossa kohtaa transu on itse syyllistynyt vähintäänkin petokseen niin laittaisin naaman sellaiseen kuntoon, että tuskin uskaltaisi mihinkään poliisille valittaa.

Heteromies28

Protestointi on nyt sitä luokkaa, että taidat olla kaappihomo.

Vierailija
17/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa, kiihottuvatko lesbot tai heteronaiset näistä transformereista? Heteromiehet nyt ainakin kiihottuvat, koska tässäkin ketjussa monella on niin kovat defenssit päällä.

Vierailija
18/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perheellinen heteromies ja pettäisin vaimoa  tuollaisen söötin tyttöilijän kanssa kyllä alta aika yksikön. Nussisin takamukseen, ottaisin suihin, laukeaisin peppuun.. ahh. Ja hetero siis olen.

Ei homoilussa mitään väärää, mutta muuten olet kyllä oksettava.

Vierailija
19/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tuota viharikossysteemiä. Sen tajuan, että jos ihan tietoisesti ryhtyy vainoamaan tai kiihottamaan kansanryhmää kohtaan, mutta jos nyt yleensäkin joku pahoinpitelijäpentti tirvaisee humalassa toista niin onko sitten sillä merkitystä, mikä sen pikaistuksen aiheutti. Toisen ruma naama vai sukupuoli-identiteetti. 

Vierailija
20/20 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei homoilussa mitään väärää, mutta muuten olet kyllä oksettava.

En ole homo.. Ja miten niin oksettava? Tuskin naistakaan haittaisi, jos mies panisi tyttöilijää, koska hän tietäisi ettei mies ryhtyisi suhteeseen tämän kanssa vaan kyse olisi vain seksistä.

Tosiaan miehet eivät kiinnosta, mutta naismainen tyttöilijä kyllä saa pikku-veitikkani sykkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän