Naiset rakastuu kusipäihin
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016040521365028_iq.shtml
Varsinkin tuo kakkonen on totta. Naiset etsii draamaa koko ajan. Jos ei jostain pääse valittamaan tai vinkumaan niin se on maailman loppu. Jos mies ei olekkaan luuseri jota pitää hoivata niin sitten se jätetään koska ei voida enää valittaa koko ajan.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan siksi, että suurin osa miehistä on kusipäisiä? Isämme ja veljemme eivät turhaan varoittele ja seuraa sivusta miesvalintojamme, hekin tietävät mitä miehet suurimmalti osin ovat.
Minua ei ole kukaan varoitellut. Jos olisi, olisin käskenyt huolehtimaan omista asioistaan. Vaikka sinun sukusi on pohjasakkaa, kaikkien ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Totta valitettavasti ainakin minun kohdallani :( N27
Sinussako siis ei ollut mitään syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö myös äitisi teki? Ja mummosi? Hohhoijaa taas...
Mummoni mies kuoli alkoholismiin ja isäni on ihan hirveä vittupää.
Joten tuloksena oli passiivisaggressiivinen "kiltti mies", jonka mielestä kaikki naiset rakastuvat kusipäihin.
Tuo jolle vastasit ei ole AP
Itsestänikin tuntuu siltä että on olemassa naisia jotka nauttivat kun saavat kitistä.
Tämän päivän jankkaus. Pohjimmainen syy näihin on, kun kaveri ei saa, niin katkeruuksissaan keskittyy projisoimaan ongelman ulkopuolelle, itsessähän ei ole mitään vikaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamma foorumin pohja on saavutettu. Vastauksena kysymykseen vedetään viestin kirjoittajan äiti ja mummo mukaan :-D
Aloitusta pohjemmalle ei voi päästä. Ainut aloituksen faktatieto on linkki roskalehden viihdesivuille.
Roskalehti? Suomen johtavia uutislehtiä.
Tuolla perusteella maailmassa ei mitään muuta olekkaan kuin roskalehtiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamma foorumin pohja on saavutettu. Vastauksena kysymykseen vedetään viestin kirjoittajan äiti ja mummo mukaan :-D
Totta hemmetissä. Aina, kun nämä peräkammarinpojat märisevät naisista ja yleistävät asiat kaikkiin naisiin, niin kyllähän he silloin puhuvat myös äidistään, mummoistaan, siskoistaan ja tädeistään. Vai eivätkö he ole naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tekee aina valinnan, ei mies, joten syy on aina naisen, jos hän lähtee suhteeseen paskan miehen kanssa. Mies vain presentoi itsensä naiselle ja nainen ottaa tai jättää.
Omalla kohdallani pitää paikkansa, ja mietin tässä, että milloinhan oikein ajattelin viisastua... Toisaalta on siinä sekin, että niille ihanille miehille en kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsestänikin tuntuu siltä että on olemassa naisia jotka nauttivat kun saavat kitistä.
Ihminen tekee aina sitä mistä saa nautintoa. Jos joku kitisee ja valittaa koko ajan niin hän selvästi nauttii siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitusta pohjemmalle ei voi päästä. Ainut aloituksen faktatieto on linkki roskalehden viihdesivuille.
Ei levikin määrä ole sama kuin taso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen tekee aina sitä mistä saa nautintoa. Jos joku kitisee ja valittaa koko ajan niin hän selvästi nauttii siitä
Aloittajan sietäisi miettiä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tekee aina valinnan, ei mies, joten syy on aina naisen, jos hän lähtee suhteeseen paskan miehen kanssa. Mies vain presentoi itsensä naiselle ja nainen ottaa tai jättää.
Perustele, miksi nainen olisi aina se joka tekee valinnan? Olen saanut varmaan kymmenet pakit miehiltä jotka aluksi "presentoivat" :D itsensä minulle.
Mies on aika luuseri, jos ei ikinä ole ollut siinä asemassa että on varaa antaa pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se varmaan onkin. Tuli samaan tulokseen kuin muutkin miehet. Naiset rakastaa valittamista, draamaa ja määräilyä
Joo. Mäkin oon rakastunut ihan hirveeseen kusipäähän. Toissa yönä heräsin itkien painajaiseen ja hän silitteli mua siihen asti, että nukahdin uudestaan.
Muutenkin todella empaattinen ja kiltti mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se varmaan onkin. Tuli samaan tulokseen kuin muutkin miehet. Naiset rakastaa valittamista, draamaa ja määräilyä
Tämä selittääkin, miksi miehet kuvittelevat että vain naiset kitisevät. Miehet eivät tunnista toistensa kitinää. Tai omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele, miksi nainen olisi aina se joka tekee valinnan? Olen saanut varmaan kymmenet pakit miehiltä jotka aluksi "presentoivat" :D itsensä minulle.
Mies on aika luuseri, jos ei ikinä ole ollut siinä asemassa että on varaa antaa pakit.
Se että joku lähiömamma kolmen muksun yh yrittää vikitellä naimisissa olevaa yritysjohtaa ei tarkoita sitä että miehet yleensä antaa naisille pakkeja. Mutta nyt puhutaankin normaaleista tilanteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei levikin määrä ole sama kuin taso.
Sanoppas sitten mikä ei ole roskalehti?
Vauva lehti vai?????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että joku lähiömamma kolmen muksun yh yrittää vikitellä naimisissa olevaa yritysjohtaa ei tarkoita sitä että miehet yleensä antaa naisille pakkeja. Mutta nyt puhutaankin normaaleista tilanteista.
Kuvitteletko sinä, että vaikka itse et kelpaa kenellekään, kukaan normaali mies ei kelpaisi niin hyvin että voi valita itselleen sopivan kumppanin? Missä harhamaailmassa oikein elät?