Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset rakastuu kusipäihin

Vierailija
06.04.2016 |

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016040521365028_iq.shtml

Varsinkin tuo kakkonen on totta. Naiset etsii draamaa koko ajan. Jos ei jostain pääse valittamaan tai vinkumaan niin se on maailman loppu. Jos mies ei olekkaan luuseri jota pitää hoivata niin sitten se jätetään koska ei voida enää valittaa koko ajan.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö myös äitisi teki? Ja mummosi? Hohhoijaa taas...

Vierailija
2/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaablaa en kuule sanaakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää-tutka kannattaa kehittää hyvissä ajoin :D 

Ei niitten kanssa tarvitse ryhtyä suhteisiin.

Vierailija
4/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa avioeroistahan nykyään perustellaan sillä että ei kestetä sitä että normaalia arkea. Kun pitäisi olla koko ajan suuria tunteita ja ikimuistoisia hetkiä.

Vierailija
5/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tarkemmin mitä tarkoitatte kusipäillä miehellä ja rentuilla joihin takastutaan?

Minä olen ihastunut söpösti punastelevaan kunnon mieheen joka hoitaa asiat ja on liiankn kunnollinen. Olemme varattuja molemmat ja hän ei varmasti tekisi tyhmyyksiä kanssani. Haluaisin niin kovasti jutella hänen kanssaan kuulumisia vaikka mutta emmepä törmäile pahemmin vaikka samassa kaupungissa asumme.

Lapsemme ovat jo aikuisia ja me keski-iän paremmalla puolella. Ja olen kuin mikäli teini näine haaveiluneni.

Mikä ihaninta olisi tanssia hitaita hänen kanssaan kuin joskus teininä koulun diskossa.

Toki hän hymyilee tavatessamme ja pysähtyy kyllä juttelemaan . Punastuu kyllä helposti ja on jotenkin hämillään. Söpöä. Muuten olemme toki tanssineet muutamat tanssit eräässä tapahtumassa.

Eipä ole päässäni tällä tavalla kolahtanut vuosikymmeniin vaikka tanssimassakin silloin tällöin käyn ja kaikenlaisia miehiä tapaa . Varmaan myös kusipäitä ja jännämiehiä ym luusereita.

Hän vain jotenkin on niin söpö punastuessaan ja katsoessaan niillä ajokoiran silmillään että jos emme olisi varattuja niin......❤

Onkohan ihastusta ilmassa puolin ja toisin..

Vierailija
6/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä punasteleva "ajokoira" on ihastunut sinuun. Ei vain uskalla tehdä mitään kun on kunnollinen herrasmies.

Olen joskus ollut samanlaisessa tilanteessa ja mietin että mitä tässä lyhyessä elämässämme pelkäämme?

Ennemmin katuu tekemättä jättämiään juttuja sitten joskus. Asioita voi viedä puolitiehenkin ettei sotke sen hetkistä elämäntilannettaan täysin mutta onko se sitten niin että pelkää itseään ja tunteitaan?

Vierailija
7/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta valitettavasti ainakin minun kohdallani :( N27

Vierailija
8/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta valitettavasti ainakin minun kohdallani :( N27

Aika monen muunkin naisen kohdalla on sama juttu

Vierailija
9/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa avioeroistahan nykyään perustellaan sillä että ei kestetä sitä että normaalia arkea. Kun pitäisi olla koko ajan suuria tunteita ja ikimuistoisia hetkiä.

Lähisuvussa tapahtunut ero johtui juoppohullusta miehestä.

Toinen tapaus hevoshullu akka tuhosi koko perheen elämän niin taloudellisesti kuin henkisestikin.

Sairaita ihmisiä molemmat, juoppo joka kuuluisi suljetulle osastolle, hevoshullu akka samoin.

Vierailija
10/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähisuvussa tapahtunut ero johtui juoppohullusta miehestä.

Toinen tapaus hevoshullu akka tuhosi koko perheen elämän niin taloudellisesti kuin henkisestikin.

Sairaita ihmisiä molemmat, juoppo joka kuuluisi suljetulle osastolle, hevoshullu akka samoin.

Kiva suku teillä?????

Vierailija
11/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä punasteleva "ajokoira" on ihastunut sinuun. Ei vain uskalla tehdä mitään kun on kunnollinen herrasmies.

Olen joskus ollut samanlaisessa tilanteessa ja mietin että mitä tässä lyhyessä elämässämme pelkäämme?

Ennemmin katuu tekemättä jättämiään juttuja sitten joskus. Asioita voi viedä puolitiehenkin ettei sotke sen hetkistä elämäntilannettaan täysin mutta onko se sitten niin että pelkää itseään ja tunteitaan?

Täysijärkinen ja rehellinen ihminen ei petä koskaan

Vierailija
12/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoni mies kuoli alkoholismiin ja isäni on ihan hirveä vittupää.

Vierailija
13/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten tuloksena oli passiivisaggressiivinen "kiltti mies", jonka mielestä kaikki naiset rakastuvat kusipäihin.

Vierailija
14/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten tuloksena oli passiivisaggressiivinen "kiltti mies", jonka mielestä kaikki naiset rakastuvat kusipäihin.

Eipäs vaan olen sosiaalisesti lahjaton, turhautunut ja syrjäytynyt mies, joka ei ole kilttiä nähnytkään.

15/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisesti minäkin rakastuin mieheen, jonka kanssa elämä on melko tasaista - ei draamaa, ei suuria tunteenpurkauksia. Miestä ei todellakaan tarvitse hoivata, eikä minuakaan kädestä pidellä.

Luulisin, että tuo lista koskee lopulta aika harvaa naista.

Vierailija
16/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys kyllä pelottaa mua ja draamakin välillä on ihan piristävää jos sitä saa ihan vaan seurata sivusta. Mutta siksi en olekkaan rakastunut tähän mennessä kertaakaan, en edes kusipäähän.

Menneisyyteen jumittamisesta en osaa sanoa, ehkä sekin sitten pätee minuun. Ruusunpunaisia laseja mulla ei kuitenkaan oo, vaikka välillä melkeen toivon että olisikin.

Vierailija
17/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kusipää tai ei, aina löytyy syy syyttää miestä omista valinnoista.

Vierailija
18/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan siksi, että suurin osa miehistä on kusipäisiä? Isämme ja veljemme eivät turhaan varoittele ja seuraa sivusta miesvalintojamme, hekin tietävät mitä miehet suurimmalti osin ovat.

Vierailija
19/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mamma foorumin pohja on saavutettu. Vastauksena kysymykseen vedetään viestin kirjoittajan äiti ja mummo mukaan :-D

Vierailija
20/49 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuteensa tukehtuvan naisettoman miehen näkökulmasta tietenkin kaikki naisten parissa menestyvät ovat kusipäitä.

Samoin monet naiset sanovat joutuneensa noiden miesten uhreiksi. Sanovat siis sitten kun mies on jo ex. Aika yleistähän on, että suhteen päättyessä kaikki laitetaan sen exän syyksi eikä hyviä hetkiä juuri muistella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme