Miksi mies sanoo että haluaisi minun lihovan muutaman kilon vaikka..
Naurettavaa tiedän, mutta mies sanoo minulle että toivoisi minun lihoavan muutaman kilon vaikka hän selkeesti tykkää hoikista (minuakin hoikemmista) naisista.. Olen huomannut asian. Miksi hän minun toivoo tai sanoo että tykkäisi jos lihoisin hieman.. ?
Itse olen 165/51 kg .. Huokaus..
Tiedän että tämä on naurettavaa mutta miksi näin..
Kommentit (6)
Kiitos kommentistasi mutta pointti juuri onkin että hän sanoo minulle että lihoa mutta kuitenkin olen huomannut että on todella (minuakin hoikempien) perään.. Hän seurailee somessa todella hoikkia naisia.
silkkupa kirjoitti:
Kiitos kommentistasi mutta pointti juuri onkin että hän sanoo minulle että lihoa mutta kuitenkin olen huomannut että on todella (minuakin hoikempien) perään.. Hän seurailee somessa todella hoikkia naisia.
Kaikkia laihuus ei pue. Alipainoisella ystävälläni esimerkiksi on silmät painuneet kuoppiinsa, ryhti on huono ja tämän lisäksi sairastelee paljon.
Mä olen myös laihana ollut ruma. En sitä itse uskonut, mutta kun katson sen ajan kuvia, niin on tosiaan kamalat tikkujalat ja kun säären muoto ei muutenkaan ole kaunis, niin se korostuu. Olin kyllä niukin naukin normaalipainoinen. Samoin poskissa oli kamalat lommot. Nyt vanhempana en missään nimessä haluaisi painaa niin vähän. Mitat olivat alimmillaan 155/45. 50-kiloisena olen nuorena ollut kauneimmillani. Nyt painan 58 ja se on vähän liikaa jo, mutta liian paljon en halua laihtua, koska rypyt näkyvät paremmin.
Taidat olla alipainoinen, ehkä mies tykkää muodoista