Ruoka juomat veteen,kalorit pienenee n.450-550kcal päivässä!!
Tajusinpa tämän juuri..Juon täysmehua 2dl aamulla ja illalla. Juon lounaalla ja päivällisellä 2-3dl kevyt maitoa. Laihtua pitäisi ja Tämä voisi olla Eka juttu. Aamu mehuni haluan mutta nuo muut voisi jättää?
Kommentit (31)
Miksi ne ruoka juomat pitää sinne veteen laittaa?
No jos Aamu_mehu on sulle tärkeää niin vaihda se ihan tuoreista hedelmistä puristettuun mehuun eikä mitään noita sokerilitkuja.
No jos laihtua haluat niin älä nyt ihmeessä mitään maitoa juo, oli se rasvatonta tai ei.
Kuka aikuinen juo maitoa ruuan kanssa? Hyi.
Vierailija kirjoitti:
No jos Aamu_mehu on sulle tärkeää niin vaihda se ihan tuoreista hedelmistä puristettuun mehuun eikä mitään noita sokerilitkuja.
Luuletko sä et se on sokeritonta?
Jos laihtua haluat niin tarvitsee kyllä tehdä pikkuisen enemmän kuin vähentää mehun juontia pari lasillista...
No maito on mun mielestä sairaan hyvää ruoan kanssa ja toi mehu aamulla ihanan Raikas leivän kanssa! Ap
Mehut kannattaa skipata kokonaan ja syödä hedelmät hedelminä. Hedelminä syötynä saa kuitua ja vähemmän sokeria. Mehut vaikuttaa myös kolesteroleihin epäsuotuisasti joten senkin takia ne kannattaa skipata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sä et se on sokeritonta?
No en tietenkään, mutta jos olisit ap:n tekstin lukenut niin olisit nähnyt, ettei hän halua aamu_mehustaan luopua ja se tuore tavara on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin se purkkisonta, jota saa kaupasta. Kahdesta pahasta silloin parempi valita pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Jos laihtua haluat niin tarvitsee kyllä tehdä pikkuisen enemmän kuin vähentää mehun juontia pari lasillista...
Kyllä se itse asiassa pienistä valinnoista lähtee liikkeelle. Onhan noissa jo energiaa ihan sopivasti. Ap on oikeassa. Mutta ehkä aamumehunkin tilalla voisi olla vesi ja hedelmä tuoreena.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ensin kannattaa karsia ns. löysät pois ruokavaliosta. Yleensä ylipainoiset ihmiset saa pienilläkin muutoksilla suhteessa paljon aikaan.
-ohis
Vielä parempaa: vaihda ruoka ja juoma veteen, kalorit laskee 100% !! Eikä tässä vielä kaikki: saat kaupan päälle reikäleivän reikiä, niillä täyttyy maha kuin maha! Ummm... "hyvä ruoka, parempi mieli".
Yritän vähentää mehun juomista, nykyään tuleekin juotua tosi paljon vettä kun se on myös ruokajuomana. En oo koskaan tykännyt lehmänmaidosta ja aloin jossain vaiheessa juomaan ruuan kanssa appelsiinimehua mikä oli virhe.
Aamuisin juon yhden lasin mehua puuron kanssa.
Miksi se purkkimehu nyt on niin kamalaa? Mä syön myös sokeroituja juguja joskus,jauhokastiketta ym paheksuttua
Vierailija kirjoitti:
No maito on mun mielestä sairaan hyvää ruoan kanssa ja toi mehu aamulla ihanan Raikas leivän kanssa! Ap
Jos tuoremehua on sun mielestä raikasta niin et ole tainnut ikinä juoda oikeaa vastapuristettua mehua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se purkkimehu nyt on niin kamalaa? Mä syön myös sokeroituja juguja joskus,jauhokastiketta ym paheksuttua
No sano nyt vielä, että kysyt ihan tosissasi.
Vaihda aamumehu kasvismehuun tai marjamehuun. Hedelmämehut ovat tosi sokerisia.
Mut onko lisäainemehu oikeasti terveellisempi kuin täysmehu jossa ei lisättyä sokeria?
Ne mehut jättäisin ensimmäisenä! Niissä ei ole kuin sokeria ja vettä.