Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ruma luuseri nainen mennä tinderiin?

Vierailija
05.04.2016 |

Vai onko se vain kauniille ja suosituille ihmisille?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Minä olen ruma, läski ja nelikymppinen, ja kun haluan seksiä ilman sitoumuksia niin Tinderistä on aina löytynyt.

Vierailija
2/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat? Olen ruma luuserinainen ja sain vain ällöttäviä seksiehdotuksia.

Tavallisille treffeille pääsee vain jos on kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin vakavaa parisuhdetta. ap

Vierailija
4/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä hakee. Jos tuntuu oikealta paikalta voi tottakai mennä, jos tietää mihin on lähtenyt. Ei se rumalle mikään kiva paikka ole. Ulkonäön perusteellahan siellä mennään.

Vierailija
5/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin vakavaa parisuhdetta. ap

Siinä tapauksessa en suosittele. Tinderistä saa helposti suhteen jos on sosiaalisesti taidokas ja hyvännäköinen. Sitä en osaa sanoa, että mistä ruma luuseri nainen voi saada miehen, koska en itsekään ole mistään löytänyt. 

6/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä sieltä ilmeisesti saa, kunhan on vain halukas. En ole kuullut kenenkään löytäneen sitä kautta parisuhdetta.

Vierailija
7/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät itseäsi luuserina? Ootko joku kosmetologi tai muu amis vai..? Joka tapauksessa kannattaa kokeilla, ei siinä mitään menetä

Vierailija
8/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naiselle toimii, mutta sitten kannattaa olla valmis pudottamaan sitä vaatimustasoa ja tyytyä johonkin maitonaamaiseen ja pottunenäiseen tavikseen. Ruman miehen en usko tinderistä kovinkaan hyötyvän siellä niiden melkein kaikki tinderin naisia nytkyttävien lihaskimppujen keskellä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
9/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Minä olen ruma, läski ja nelikymppinen, ja kun haluan seksiä ilman sitoumuksia niin Tinderistä on aina löytynyt.

Mikä palvelu ei naisella toimisi?

Ikisinkkumies

Vierailija
10/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Seksiä sieltä ilmeisesti saa, kunhan on vain halukas. En ole kuullut kenenkään löytäneen sitä kautta parisuhdetta.

No seksiä nyt ainakin, mut tiedän pari yli vuoden suhdetta jotka ovat alkaneet Tinderistä. Mutta kovin kauniita ja komeita ovat, sen lisäksi harvinaisen hyviä tyyppejä ja sosiaalisesti lahjakkaita.

Rumana ja ujona en sinne menis, ulkopuolisuuden tunnetta koen muutenkin. En uskalla kokeilla uutta foorumia siihen.

11/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pidät itseäsi luuserina? Ootko joku kosmetologi tai muu amis vai..? Joka tapauksessa kannattaa kokeilla, ei siinä mitään menetä

Mistä lähtien kosmetologi tai amis on ollut luuseri? :O Ilmeisesti olen ollut liian kauan pois Suomesta, koska viimeksi kun kuulin, peruskouludrop-outit olivat luusereita. Eivät ihmiset, joilla on ammatti alla.

Vierailija
12/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä palvelu ei naisella toimisi?

Ikisinkkumies

Mikään ei toimi jos on ruma nainen.

Vierailija
13/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla. Eivät ne kaikki miehetkään mitään Adoniksia ole ja varmasti joukossa on heikommin menestyviä. Toki jos itse painelet sydäntä vain komistuksille ja hyvän asemansa ilmaiseville, niin ei tule osumia. Tai jos tulee, niin ne parit aika äkkiä katoavat.

Vierailija
14/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni luuserina, enkä edes rumana, vaikka en yli nelikymppisenä mikään kaunotarkaan ole. Mutta en silti usko, että pelkän kuvan perusteella voisi löytää todellisen ihmissuhteen. Ihmiset ovat niin hurjan erilaisia, ettei ulkonäkö loppujen lopuksi merkitse mitään siinä, kenen rinnalla oikeasti voi elää.

Itse olen onneksi naimisissa, mutta olen sitä miettinyt, että olisin kyllä todella pihalla nykyisistä kuvioista. Mutta minusta suhde alkaa rakastumisesta johonkin tuttuun, ei treffeistä tuntemattoman kanssa.

15/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

Varmaan naiselle toimii, mutta sitten kannattaa olla valmis pudottamaan sitä vaatimustasoa ja tyytyä johonkin maitonaamaiseen ja pottunenäiseen tavikseen. Ruman miehen en usko tinderistä kovinkaan hyötyvän siellä niiden melkein kaikki tinderin naisia nytkyttävien lihaskimppujen keskellä.

Terveisin Naispelko22

No jos laittaa suoraan, että suhdetta on hakemassa, eikä vain seksiä? Suurin osa niistä seksikkäistä miehistä on siellä ilmeisesti vain helpon seksin perässä.

16/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla. Eivät ne kaikki miehetkään mitään Adoniksia ole ja varmasti joukossa on heikommin menestyviä. Toki jos itse painelet sydäntä vain komistuksille ja hyvän asemansa ilmaiseville, niin ei tule osumia. Tai jos tulee, niin ne parit aika äkkiä katoavat.

Ellei halua vain seksiä. Silloin kannattaa ennakkoluulottomasti laittaa se profiiliinsa selkein sanoin ja painaa rohkeasti komeampienkin miesten kohdalla. Monella komealla miehellä on niin paljon vientiä, että valitsevat ennemmin hyvän panon, joka on sinut itsensä kanssa, kuin kauniin naisen, joka on huono sängyssä.

Vierailija
17/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

No jos laittaa suoraan, että suhdetta on hakemassa, eikä vain seksiä? Suurin osa niistä seksikkäistä miehistä on siellä ilmeisesti vain helpon seksin perässä.

Miksi kukaan haluaisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa ei halua seksiä? Se ruma ihminen vaan näyttää todella huonolta niiden lihaskimppujen tai tissiblondien keskellä laittoi siihen profiiliinsa mitä tahansa. Kuka edes lukee sellaista profiilia jossa kuva ei miellytä? Niinhän se sanontakin menee, että ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan, eli ensin tulee ulkonäkö josta kiinnostutaan aluksi.

Terveisin Naispelko22