Tekeekö teillä mies vapaaehtoisesti kotitöitä?
Vapaaehtoisella tarkoitan siis, että tekee ilman, että asiasta pitää pyytää tai muistuttaa.
Mietin vaan, että onkohan tuntemani miehet vain jotenkin poikkeuksellisen lapamatoja, vai onko ilmiö yleisempi. Ei ole toistaiseksi sitä ihmettä näkynyt, että mies ihan spontaanisti esim. tyhjentäisi ja täyttäisi tiskikoneen ihan itsekseen.
Kommentit (28)
Mikä kotityö se sellainen on joka tehdään vapaaehtoisesti? Se on harrastus.
Tekee paljonkin. Toisaalta sellaista pientä järjestelyä ei tee juurikaan ja omat jäljet jää helposti siivoamatta. Minua ei haittaa korjailla niitä, koska toinen tekee sitten kerralla isompia siivouksia.
Tekee. Yhteinen koti ja molempien siis kotityötkin. Ei oo tarvinnut asiasta vääntää edes. Anoppi kasvattanut asiallisesti!
"Pyssyllä uhaten." - Kyllä minä niin taas ihmettelen. että millaisten "miehen" kanssa sitä on valmis jakamaan yhteisen kodin...Surullista tietysti, jos mies taantuu suhteen edetessä lapsen tasolle.. Tovoittavastti ei jossai perheessä kaikki huoltajat taannu...
Tekee kivoimmat työt. Kokkaa kun taas minä teen tylsät esityöt, esim. kuorin perunat pottumuusia varten ja tietysti siivoan aina jäljet ja tiskaan. Mies grillaa ja leikkaa nurmikon ja haluaa aina vaihtaa lampun ja käyttää "miehisiä" vehkeitä. Miesten töitä ei mielellään anna minun tehdä, vaikka kaikki luonnistuu renkaiden vaihtoa myöten. Verhot saan vaihtaa toki ja silloin mies aina intoutuu kourimaan peppua. Että tällaista.
Tekee todellakin. Vähempikin riittäis.
Hakkaa nauloja seiniin.
t. Kohta seinätön
Meillä mies tekee suurimman osan kotitöistä ja minä olen se, jolle huomautellaan...