Kysy jännämieheltä
Olen alle 165cm pitkä, enkä ole neitsyt, joten mun on oltava jännämies. Olen valmis jakamaan osan salaisuuksistani. Käyttäkää minua, kuten parhaaksi näette.
Kommentit (19)
Kysyisin miksi nainen kokee aiheelliseksi provoilla tällä tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin miksi nainen kokee aiheelliseksi provoilla tällä tavoin.
Pidät siis tilannetta mahdottomana? Nainen en tietääkseni ole. Jos olisin, varmaan heruisi paremmin. Siskoni on biseksuaali, ja hänellä tuntuu olevan vientiä naisten keskuudessa.
MiesAlle165cm
Olen muuten alkoholisti ja kännissä.
MiesAlle165cm (tästä lähin ap, koska se on vaivattomampaa)
Ei kaikki kilttimiehet ole neitsyitä, sillä aina välillä löytyy nainen (AV bitch) joka haluaa olla parisuhteessa kunnes tulee mahdollisuus lähteä alfan tai jännämiehen matkaan. Joten neitsyydestä eroon pääseminen ei ole mikään jännämiehen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki kilttimiehet ole neitsyitä, sillä aina välillä löytyy nainen (AV bitch) joka haluaa olla parisuhteessa kunnes tulee mahdollisuus lähteä alfan tai jännämiehen matkaan. Joten neitsyydestä eroon pääseminen ei ole mikään jännämiehen merkki.
Ou nou. Olenko mä sittenkin kilttimies? Kai te ny uskotte, etten kuitenkaan vihaa naisia?
Ei, mutta ei, totuus on, että naiset pitävät musta kovasti, vaikka olen lyhyt, köyhä, alkoholisti ja siskoni tapaan biseksuaali. Eikö sen pitäisi olla mahdotonta, ellei ole jännämies?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on jännämies????
Mä en itse asiassa ole ihan varma. Mutta kun olen näin lyhyt ja joku kaunis nainen on musta joskus tykännyt, mun on oltava jännämies. Kuulemma, jos en olisi jännä, olisin hyvin katkera ja yksnäinen.
ap
Näin sivumennen kysyen. Voiko banaani kuorilla kiillottaa kenkiä? Ihan kuin olisin jostain lukenut.
ap
Et ole 165 cm pitkä, vaan 165 cm LYHYT.....
Vierailija kirjoitti:
Et ole 165 cm pitkä, vaan 165 cm LYHYT.....
Olen alle 165cm. En nyt sentään ole lyhytkasvuinen, mutta lyhyt toki. Hyvin lyhyt. Lyhyempi kuin suomalaiset naiset keskimäärin. Jossain Intian maaseudulla on Wikipedian mukaan mun mittasia miehiä.
ap
PS banaaninkuori, ei banaani kuori.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Putin vai Napoleon?
Super Mario
ap
Anna vinkkejä noille katkerille palstamiehille, että osaisivat kehittää itseään, jotta nekin saisivat naisen.
Vierailija kirjoitti:
Anna vinkkejä noille katkerille palstamiehille, että osaisivat kehittää itseään, jotta nekin saisivat naisen.
Hyvä on. Ensimmäisenä kannattaa muistaa, että naiset on ihmisiä. Ne voi olla ihan hauskojakin. Niiden jutuille saa nauraa. Ei niiden kanssa tarvitse pönöttää. Ihmisiä kannattaa yleensä lähestyä ihan rehellisesti senkin takia, että on kiva höpöttää. Ihmiset huomaa, jos haluat vain käyttää niitä hyväksesi. Tällä tavalla naiset on kiinnostuneet musta ihan noin vaan.
ap
Oikeastaan, valehtelin, sillä menestykseni salaisuus on jännäkissani. Se osaa istua ja maukua käskystä. Lisäksi sillä on pehmeät vaaleanpunaiset tassut ja hyvin pitkät valkoiset viikset.
ap
Vierailija kirjoitti:
Alkaako etunimesi j-kirjaimella?
Ei, se alkaa isolla ämmällä.
ap
Voitte myös kysellä kissaltani. Se tuli juuri tähän viereeni pörisemään. Mutta muistakaa, että se on homo. Sitä ei saa vinkkejä naisten suhteen. Se ei ole edes tyylikäs, se on vaan paksu maatiaishomo.
ap
Niin, ja naiset kiinnostuu musta aika usein. Tämä on totta.
MiesAlle165cm