Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi yritys: suositelkaa hyviä ja suht edullisia pyykin- ja astianpesukoneita.

Vierailija
30.06.2008 |

Molemmat pitäisi hankkia uuteen kotiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan jos haluat käyttää niitä yli 3 vuotta. Nykykoneet on niin huonolaatuisia, että käyttöikä on jäänyt kovin lyhyeksi. Meillä palveli 17 vuotta Asea Skandian tehtailla tehty Rosenlew pyykinpesukone (ja pyörii aina), joten kun pientä vikaa alkoi tulla ostettiin saman tehtaan tuotantoa seuraavakin. Puolen vuoden käyttökokemuksen perusteella Cylinda tuntuu hyvältä koneelta.

Mutta kuivausrumpu ja pesukone maksoi Mustan pörssin tarjouksessa 1800 e. Pelkkä pesukone tonnin luokkaa. Ihan yhtä hyvä kuin Miele, mutta aika paljon halvempi. Huomaa että halvat Cylindat tehdään Italiassa, ja niille Musta Pörssi ei anna 4 vuoden tuplaturvaa. Eli kun takuuta on ekat 2 vuotta, MP antoi toiset kaksi lisää, ja tuo on vakuutus, joka korvaa vaikka lapsi seisoisi luukun päällä ja se menisi rikki.

Koska itse en jaksa sitä korjausrumbaa, enkä saa mitään kiksejä siitä että uusin koneita muutaman vuoden, en osta kuin hyviä ja ne on yleensä sieltä hintaluokan yläpäästä. Mutta mun mielestä enemmän kohtuuhintaisia, koska käyttökerrat tulee halvimmaksi, eikä tule useita asennuskustannuksia.

Vierailija
2/3 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesukone ja kuivausrumpu n. 500 euroa/kpl, ja ovat toimineet todella hyvin jo pari vuotta, suosittelen. Lisäksi pesukoneessa täysin korvaamaton ajastustoiminto!

Tiskikoneesta en osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halusin halvan astianpesukoneen, koska ajattelin ettei käyttöä ole paljon kun olen himotiskaaja. Toisin kuitenkin kävi. Jokapäivä on pessyt tiskejä tuo kone neljä vuotta, usean koneellisen päivässä eikä mitään vikoja ole tullut. Hintaa oli tuolloin 359e, ja hintansa väärti on jos ei enemmänkin.