Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija
  • ylös 1
  • alas 2

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nämähän on seurustellut jo jokusen vuoden. Darya loukkaantui edellisvuonna törmättyään ranskalaisen hiihtäjän kanssa pahasti yhteen. Tän vuoden loppukisoissa odoteltiin Daryan paluuta kilparadoille, mut eipä häntä näkynyt. Tässä sitten saattaa olla selitys. Kyllä nyt UUUUle-Einari vihdoin lopettaa, kun saa muuta sisältöä elämäänsä. Ei tartte lappaa hevosenpaskaa itävaltalaisella suurtilalla. ;-DDD

Vierailija

Ei tosiaan tuon ikäisinä tuo ikäero ole ero eikä mikään. Ellei se 29 v ole jotenkin poikkeuksellisen lapsellinen.

Vierailija

Miksi näistä ikäeroista mölistään niin paljon?
Aikuisena, sen jälkeen kun opiskelut on ohi, on aika pirun vaikea löytää täsmälleen ikäistään naista/miestä. Oman haasteensa tuo sekin etten itse ainakaan ole ikinä kysynyt papereita keltään naiselta johon olen törmännyt baarissa tai muualla... en siis tiedä heidän ikäänsä, eikä kiinnostakaan.

Vierailija

Mitä sitten? Järkytytkö kun minulla ja miehelläni on ikäeroa 22v ja vauvakin on saatu? :D

Vierailija

Domratsheva on ollut tämän kauden sivussa sairastuttuaan kesällä mononukleoosiin, ei suinkaan sen kisassa törmäilyn vuoksi. Ja johan tästä parista on puhuttu siitä lähtien, kun Ole-Einar erosi edellisestä puolisostaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja tässä oli ihmeellistä?
varmaan toi ikäero ja sit se että mies on yli 40v (eli ihan pappa) liian vanha isäksi, lasta kiusataan koska isä on vanha jne. Mun mielestä tosi hyvä ja iloinen uutinen, samalla näyttää monille miehille että hyvä isä voi olla myös yli nelikymppisenä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä oli ihmeellistä?
varmaan toi ikäero ja sit se että mies on yli 40v (eli ihan pappa) liian vanha isäksi, lasta kiusataan koska isä on vanha jne. Mun mielestä tosi hyvä ja iloinen uutinen, samalla näyttää monille miehille että hyvä isä voi olla myös yli nelikymppisenä :)

Oletko jotenkin kehitysvammainen? Moni nainenkin pystyy lisääntymään vielä nelikymppisenä.