Ampumahiihtäjä Kaisa Mäkäräisen kovana kilpakumppanina tunnettu Darja Domratsheva (29-v.) raskaana, isä Norjan ampumahiihtolegenda Ole Einar...
Ampumahiihtäjä Kaisa Mäkäräisen kovana kilpakumppanina tunnettu Darja Domratsheva (29-v.) raskaana, isä Norjan ampumahiihtolegenda Ole Einar...
klo 12:58 | 5.4.2016
Ja aprillipäivä on sitten jo ohi!
http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/2016040521368091_tl.shtml
Melkin kuin Juha Mieto olisi pannut Kaisa Mäkäräisen paksuksi!
Ja tässä oli ihmeellistä?
Nämähän on seurustellut jo jokusen vuoden. Darya loukkaantui edellisvuonna törmättyään ranskalaisen hiihtäjän kanssa pahasti yhteen. Tän vuoden loppukisoissa odoteltiin Daryan paluuta kilparadoille, mut eipä häntä näkynyt. Tässä sitten saattaa olla selitys. Kyllä nyt UUUUle-Einari vihdoin lopettaa, kun saa muuta sisältöä elämäänsä. Ei tartte lappaa hevosenpaskaa itävaltalaisella suurtilalla. ;-DDD
13 vuoden ikäero? No eihän se nyt niin kamalan suuri ole.
Ei tosiaan tuon ikäisinä tuo ikäero ole ero eikä mikään. Ellei se 29 v ole jotenkin poikkeuksellisen lapsellinen.
Miksi näistä ikäeroista mölistään niin paljon?
Aikuisena, sen jälkeen kun opiskelut on ohi, on aika pirun vaikea löytää täsmälleen ikäistään naista/miestä. Oman haasteensa tuo sekin etten itse ainakaan ole ikinä kysynyt papereita keltään naiselta johon olen törmännyt baarissa tai muualla... en siis tiedä heidän ikäänsä, eikä kiinnostakaan.
Niin? Ni mitä sitten?
Mitä sitten? Järkytytkö kun minulla ja miehelläni on ikäeroa 22v ja vauvakin on saatu? :D
Domratsheva on ollut tämän kauden sivussa sairastuttuaan kesällä mononukleoosiin, ei suinkaan sen kisassa törmäilyn vuoksi. Ja johan tästä parista on puhuttu siitä lähtien, kun Ole-Einar erosi edellisestä puolisostaan.
Oletko jotenkin kehitysvammainen? Moni nainenkin pystyy lisääntymään vielä nelikymppisenä.