Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi iPhone 6 Plus huijaus

Vierailija
05.04.2016 |

Onko täällä ketään jota henkilö nimeltä sami tolonen kuopiosta on huijannut tori.fi:ssä? Viikko sitten myi minulle iPhone 6 Plus 64gb gold -puhelimen ja minä hölmö menin laittamaan rahat henkilön tilille luottaen että myyjä laittaa puhelimen hettimmiten postiin. Eipä laittanut. Otin yhteyttä facebookissa yhteen henkilöön jonka nimi ja kaupunki täsmäsi, ja hän kertoi että olin jo toinen joka otti häneen samasta asiasta yhteyttä, eikä hän ole se henkilö. Nyt haluisin löytää sen toisen henkilön jota on huijattu? Ja vielä sen haluaisin tietää onko mahdollista saada rahat takaisin poliisin kautta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sori, laitan puhelimen postiin heti tänään. En halua tästä mitään poliisijuttua. :( Mistä muuten arvasit, että olen av-mamma?

T. Sami

Vierailija
2/5 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita poliisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii lompakko. Menit sitten ostamaan 800€ puhelimen 200€ eikä hälytyskellot soineet missään vaiheessa?

Vierailija
4/5 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUUTONAURUA siis lähetit rahat ensin jonkun random tyypin tilille. Sitten ihmettelit kun tavaraa ei kuulu eikä näy.

Vierailija
5/5 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, teet rikosilmoituksen, johon liität kaupankäyntiin liittyvät sähköpostit. Ja sitten pyydät pankkia toimittamaan poliisille tilinhaltijan tiedot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi