Vierailija

Törmättiin johki mieheni jääkiekkoilijakaveriin baarissa ja mies koitti koko ajan esitellä mua tälle kaverilleen, mutta hän ei edes katsonut muhun päin! Tuijotti suoraan vaan miestäni ja puhui hänelle, ihan kuin en olisi ollut olemassakaan. Mieheni yritti joka väliin kertoa että meillä on 6kk ikäinen lapsi jne. (Koska tämä kiekkoilija kertoi omasta lapsestaan) niin hän onnitteli miestäni!!! "Onneks olkoon SULLE" öö mitäääh

• ylös 139
  • alas 15

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuulostaa ihan siltä, mitä jääkiekkoilijat yleensä ovat. Yksinkertaisia juntteja.

• ylös 32
  • alas 3
Vierailija

Ehkä se pelkäs et kiinnostut siitä tai jotain? Jos sille on käynyt niin ennen ja saanut kimppuunsa vihaisia miehiä

• ylös 7
  • alas 15
Vierailija

Huonot vuorovaikutustaidot. Hyvä keskustelija ottaa kaikki seurueessa olevat huomioon.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

No se on ihan päivänselvä juttu. Jätkä oli seksuaalisella tasolla kiinnostunut ja joutui pitämään itsensä kurissa kaverinsa silmissä. Ei siinä tuu mitkään kohteliasuudet mieleen kun koko tahdonvoima on pelissä. Sori, mutta tää ei ollut henkilökohtaista.

• ylös 9
  • alas 22
Vierailija

Mulle käynyt vähän samalla tavalla. Joku miehen tuttu tuli juttelemaan (samassa metsästysseurassa). Mies esitteli minut, mutta olin ilmaa tälle tutulle. Jossain vaiheessa se vilkaisi minua ja sanoi "sinähän voit mennä hetkeksi muualle niin me miehet otetaan drinkit" ja huiskaisi kädellään minua kauemmas.

Mies nappasi minut tiukasti kainaloon ja sanoi tutulleen vain tylysti "ei kiitos" ja lähdimme jatkamaan iltaa.

• ylös 47
  • alas 1
Vierailija

Tapasin koulukaverini monen vuoden tauon jälkeen tyyliin Citymarketin aulassa. Vaihdoimme pikaiset kuulumiset ja hänen miehensä tuli siihen. Koulukaverini esitteli minut ja minä ojensin käteni. Mies ei vastannut tervehdykseen, vaan sanoi kaverilleni, että "Minna, pitää mennä, kana sulaa".

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No se on ihan päivänselvä juttu. Jätkä oli seksuaalisella tasolla kiinnostunut ja joutui pitämään itsensä kurissa kaverinsa silmissä. Ei siinä tuu mitkään kohteliasuudet mieleen kun koko tahdonvoima on pelissä. Sori, mutta tää ei ollut henkilökohtaista.

Mistä näin naurettava selitys edes tulee kenenkään mieleen?

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Voi ei. Hän piti miestäsi yksilönä ja ainoana tuttunaan siinä porukassa vaikka sinä ja miehesi olette ME, symbioosi, paita ja peppu ja teillä ei ole mitään omaa?

Ei minuakaan kiinnosta puhua miehen kavereille, joita en tunne. Moikkaan kyllä jos tulevat miehelle juttelemaan, mutta mitään turhaa small talkia en jaksa

• ylös 2
  • alas 23
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tapasin koulukaverini monen vuoden tauon jälkeen tyyliin Citymarketin aulassa. Vaihdoimme pikaiset kuulumiset ja hänen miehensä tuli siihen. Koulukaverini esitteli minut ja minä ojensin käteni. Mies ei vastannut tervehdykseen, vaan sanoi kaverilleni, että "Minna, pitää mennä, kana sulaa".

Jep, jopa tervehtiminen on joillekin niin julmetun vaikeaa. Tulee kyllä tyhjä olo itselle, kun sanoo itse jotain "moi, mä oon Hanna, kiva tavata", niin toinen skippaa aivan täysin. Eihän siihen menis kuin hetki vastata "no moi Hanna, mä oon Teuvo ja sori mutta pitää Minnan kans mennä kun kana sulaa" ja siihen ystävällinen hymy. Ei vaikeaa.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Mulla oli joskus tuollainen aviomiehen kaveri. Sitten kuulin joskus sen pyytäneen molempia illanviettoon, vaikka ei ollut puhunut mulle sanaakaan ekalla tapaamisella. Outoa.

Vierailija

En loukkaantunut tai menettänyt elämänhaluani tämän tapauksen johdosta :'D Halusin vaan ihmetellä ääneen että minkälaisia käytöstapoja ihmisillä on. En nyt yleistäisi että nimenomaan siksi koska on jääkiekkoilija..poikkeuksiakin löytyy. Jostain syystä en muista tän poikasen nimeä kirveelläkään.. 2 tai 3kk tais olla hänen lapsensa.

Niin, ja mä olin baarissa juhlimassa ystäväni synttäreitä. Kenen persettä se kutittaa? -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No minun mies on sanonut ihan samaa kun joskus olen ihmetellyt että miksi joku hänen kaverinsa ei ole edes vilkaissut minua.
Ymmärrän ettei vieraalle keksi ole kovasti puhuttavaa heti mutta jotain kohteliasta kuitenkin.
Mies sanoi ettei se uskalla katsoa kun alkaa seistä.
On tainnut oma mieskin olla vastaavassa tilanteessa joskus:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.