Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä olet lopettanut kirjoittelun nettituttavan kanssa?

Vierailija
04.04.2016 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista nettituttavaa tarkotat?

Vierailija
2/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuului Rajat-kiinni ryhmään facebookissa. Oksettaa vieläkin että olin sellaiseen yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutti 500km päähän ja sai lapsen. Olin toivonut livenä tapaavamme. Olen melko varma ettei hän matkusta eikä halua mun tulevan heille moneksi päiväksi.

Vierailija
4/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan puhtaasti nettituttava, kaverin kaveri jonka kanssa juttelin baarissa n.10 minuuttia ja seuraavana päivänä pyysi Facekaveriksi. Aluksi chattailtiin niitä näitä mutta pian alkoi ärsyttää koko mies. Hän laittoi viestiä monta kertaa päivässä ja jos en vastannut heti niin perään jotain heiiiii ollaankos siellä....vastaaa....jne. Yritin sanoa että en pysty töissä päivystämään Facessa mutta ei mennyt jakeluun. Sitten tagaili minua kaikenmaailman pikkutuhmiin runoihin ja kuviin, todella ärsyttävää. Laitoin asetukset niin että kuvat joihin minut on merkitty eivät näy jos en niitä hyväksy ja kun en hyväksynyt, kyseli sitten chatissa että olenko lukenut runon ja mitä siitä ajattelen ja miksen laita sitä näkyväksi aikajanalle...tässä vaiheessa ahdisti jo tosi paljon ja laitoin chatin niin ettei hän näe koska olen paikalle. Sekös innosti tyyppiä lähettämään lisää viestejä joiden sävy alkoi olla jo vähän agressiivinen.

Lopulta sain viestejä joissa mies kertoi että on nähnyt minut muka sattumalta kaupungilla ja kuvaili vaatetustani jne. mutta niitä sattumia sitten alkoi olla useampia. Nyt mies ei pysty näkemään sivuani tai laittamaan viestiä tms.koska estin hänet mutta onkin sitten kysellyt yhteiseltä tuttavaltamme muka ihmeissään että miksi MINÄ käyttäydyn niin oudosti?! Sekopää. Sen ainoan kerran kun hänen kanssaan juttelin kasvotusten mies vaikutti ihan normaalilta, kohtelias ja komea. Missään keskusteluissa en ole lähtenyt mukaan mihinkään vihjailuihin tms. vaan chattiviestit oli jotain työhön liittyvää tai harrastuksiin liittyvää. Mua jotenkin karmii koko tyyppi, toivottavasti ei yritä ottaa enää yhteyttä. Kannattaakohan enää edes somekaveriksi alkaa kenenkään kanssa jos ei kunnolla tunne...

Vierailija
5/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tapaus oli todella negatiivinen, valitti ja rages koko ajan. En mä puolitutun sylkykuppina jaksanut olla.

Toinen sitten puhui paskaa ja paljon. Asui mun lapsuuden paikkakunnalla ja tiesi veljeni. Veljen tyttöystäväpä oli hänen entinen kaverinsa.. tätä kautta kaikki paljastui. Loppu.

Vierailija
6/7 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mulle vastasi jossain kirjekaverisivulla mies, joka kertoi olevansa kiinnostunut yhdestä harrastuksestani, ja halusi tutustua. Kirjoiteltiin noin kuukausi, jona aikana mies ei kertonut itsestään yhtään mitään. Ei ikää, muita harrastuksia, edes ilmansuunnan tarkkuudella missä päin Suomea asui, ei nimeä tai edes lempinimeä. Ei yhtään mitään. Hän vain kyseli multa siitä harrastuksesta ja mä vastasin. Lopulta en enää jaksanut olla hänen opettajansa, kun tarkoitus oli kuitenkin nimenomaan tutustua uusiin ihmisiin. Mies ei myöskään vastannut häntä koskeviin kysymyksiini. Tuntui pelkäävän kauheasti, että etsin hänet käsiini.

Yhdellä nettifoorumilla taas aloin kirjoitella jonkun satunnaisen käyttäjän kanssa yhteisestä mielenkiinnonkohteesta yksityisviesteillä. Tyyppi vaikutti mukavalta ja normaalilta, mutta jonkin ajan kuluttua kävi ilmi, että hän tiesi musta sellaisia asioita, joita en ollut hänelle kertonut, ja joita ei viesteistäni voinut päätellä. Muutenkin hän ryhtyi vähän turhan tuttavalliseksi ja esim. suuttui, kun en kertonut hänelle osoitettani joululahjan lähettämistä varten. Olen varma, etten tuntenut tätä tyyppiä muuten, mutta aloin epäillä hänen tuntevan erään tuttuni, jolta olisi saattanut kuulla ne tietämänsä asiat, joita en ollut hänelle itse kertonut. Juttu alkoi mennä niin hämäräksi, että päätin lopettaa kirjoittelun.

Vierailija
7/7 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MSN Messengerin aikoihin juttelin paljon erään kaukana asuvan miehen kanssa yhteisestä ammatistamme ja kiinnostuksen kohteestamme. Muutama kuukausi kului oikein mukavasti, mutta sitten tämä ihan normaalin oloinen viisikymppinen tohtorismies alkoi käyttäytyä omituisesti: kun hän halusi keskustella vain yhden ihmisen kanssa, hän ei "tehnyt itseään näkymättömäksi" (en muista tarkalleen, miten tuo toimi) vaan oli selvästi paikalla ja yhteydet olivat auki joka suuntaan, mutta hän kirjoitti näkyviin erivärisiä ja -kokoisia tekstejä kuten "Minä haluan nyt puhua vain X:n kanssa enkä kenenkään muun!!!!!! siis vain X:n enkä KENENKÄÄN MUUN, joten kaikki muut FUCK OFF!!!!!!!!!!!!"

Kun mies taas halusi keskustella muidenkin kanssa, hän ilmestyi ihan muina miehinä "paikalle". Lopulta kyllästyin ja poistin profiilini. Pian hotmail-postilaatikkoni oli ääriään myöten täynnä tällaisia sähköpostiviestejä: "Missä Z on? Onko Z:lla JOKIN ONGELMA, KUN HÄN EI TULE LINJALLE?????? Onko hän LOMALLA vai onko hänellä MIELENTERVEYSONGELMIA????!!!!!"

Lopetin tuon postilaatikon käytön, ja kun viimeksi uteliaasti kävin katsomassa, mitä siellä oli, tiliä ei oudosti ollut enää olemassa, vaan sähköpostiosoitteeni oli jonkun pohjanmaalaisen pienyrittäjän käytössä. Siinä on uudella käyttäjällä voinut olla mielenkiintoista luettavaa, jos mies on jälleen aktivoitunut ihmettelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme