Mitä mieltä nimestä Palmira tytölle?
Törmättiin tähän espanjalais-italialaiseen nimeen ja ihastuttiin. Äännetään pitkällä i:llä. Mitkä nimet sopisi teidän mielestä 2. ja 3. nimeksi tämän kanssa? Heitellään ideoita!
Perheessä on jo tytöt Pietra ja Maura. Ja sukunimi ei ole suomalainen, emmekä tällä hetkellä asu Suomessa, kun tämä asia varmasti fennomaaneja ärsyttää :D
Kommentit (16)
No esim. Pamira Evira tai Avi Evira Palmira
Toisaalta vaihtoehtoja on paljon. Meillä on kotona kaksostytöt Valvira ja Palmenia
T iskä
Tulee vaan auttamattomasti mieleen Palmia ja Valvira. Onneksi ette asu Suomessa.
Miten olisi Palmira Amedea?
Palmyran pahasti tuhottu,mutta nyt onneksi vapautettu muinaiskaupunki (...tai siis sen rauniot) tuosta nyt tietenkin ajankohtaisuuden vuoksi ensimmäiseksi mieleen tulee...
Hieno tapa muistaa Palmyran kaupungin vapauttamisen vuotta!
Palmira Valvira Palmia tai Destia Itella
Helen Destia
Valvira Itella
Stara Palmia
Vierailija kirjoitti:
Perheessä on jo tytöt Pietra ja Maura.
Kysyitkö näihinkin luvan av:lta?
Mun nimi on ira niin pisti silmään, luin nimen heti kahtena eri sanana, palm ira :D
Kaunis nimi ja sointuu siskojen nimien kanssa! Tuli mieleen myös Palma Elviira.
Mies ehdotti juuri Palmira Esmée Alice. Ja minä voin elää tuon Esméen kanssa mutta en Alicen.
Tulee mieleen joku puhdistuspalveluja välittävä valtionlaitos tms.
Vierailija kirjoitti:
Palmyran pahasti tuhottu,mutta nyt onneksi vapautettu muinaiskaupunki (...tai siis sen rauniot) tuosta nyt tietenkin ajankohtaisuuden vuoksi ensimmäiseksi mieleen tulee...
Olen käynyt Palmyrassa ja se oli todella upea paikka ennen hävitystä.
Valvira olisi parempi.