Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen saanut kaksi hymytyttöpatsasta

Vierailija
04.04.2016 |

Olettekos te? :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sinulle!

Kerran tulin toiseksi hymytyttöäänestyksessä, pikkuisen jäi harmittamaan.

Vierailija
2/21 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden joskus saanutkin mutta se oli hymypoika koska meillä päin ei pikku koulussa ollut tyttöpystiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat ja luokan manipuloivin sai meillä aina patsaat.

Uhkauksien kautta nimet paperiin.

Piilokiusaamista ja opettajien nuolemista niin patsas oli varma :(

Vierailija
4/21 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup.

Olin se luokan kiusattu joten yllätys, pysti jäi saamatta.

Vierailija
5/21 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kympin oppilaat sai kun opettaja luuli heitä hymyn arvoiseksi koulumenestyksen perusteella :-!

Vierailija
6/21 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tokalla luokalla, kuudennella luokalla opettaja kielsi äänestämästä niitä oppilaita jotka olivat jo yhden patsaan joskus saaneet. Kuulemma reilu peli ja täytyi antaa muillekin mahdollisuus. Eli en olis ikinä edes voinut saada kahta patsasta meidän koulussa.

Vierailija
7/21 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä oli silleen että open oma lapsi sai sen joka vuosi.Eli se sai tosi monta kipsipäätä

Vierailija
8/21 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse kiusattuna 2 patsasta kun maikka sääli minua niin paljon että antoi pystit minulle.

Vierailija
9/21 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaksi! Kumpikaan ei tosin ole tallessa enää, toisen rikoin teininä dramaattisesti yksin kotona ollessani lattialle pudottamalla, en kylläkään kertonut asiasta koskaan vanhemmilleni vaan siivosin jäljet kaikessa hiljaisuudessa. 

Vierailija
10/21 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koulu jakoi aikoinaan yhdelle luokalle patsaat joka vuosi .Eli oppilaat äänesti kivointa luokkaa ja voittaja luokan oppilaat saivat hymypatsaat . Meillä oli kiva luokka joten tuli pysti

Vierailija
11/21 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 9 hymyä

Vierailija
12/21 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9lk päätösjuhlassa sain hymytyttöpatsaan :') harmi vaan että se tippui lattialle, onneksi pieni pala vaan irtosi ettei enempää.

Vierailija
13/21 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuntemani henkilö, joka näitä on kaksi saanut niin tiedoksi, ettet todellakaan ole ansainnut niitä.

Vierailija
14/21 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olin työläisperheestä ja tunsin sen/hymypoikapatsasta mä saanut en."

Vanha Isäntä - Kuuskytluvun kauansoiva blues (1979)

Vierailija
15/21 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa? Ihan vitun turha joku hymypatsas. En olisi siitä mitenkään ylpeä enkä edes haluaisikaan olla mikään virnupelle.

Vierailija
16/21 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jaettiin hymypatsaat ainoastaan ala-asteen kuudennen luokan yhdelle tytölle ja yhdelle pojalle.

Vierailija
17/21 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sai aina ne kaikista ärsyttävimmät tai sit puolestaan ihan mykät... Ei koskaan mennyt normaalille, reippaalle tai sosiaaliselle.

Vierailija
18/21 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkujeni perheessä on kaikilla lapsilla ne ja kaikki ovat k-päitä. Siinä meni arvostus siihen savipäähän. Omassa koulussa niitä ei jaettu.

Vierailija
19/21 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hymypatsaat annettiin aina mahdollisimman vaaleahiuksiselle ja hiljaiselle oppilaalle. Meidän koulussamme myös joulujuhlien enkelit olivat aina pitkähiuksisia vaaleita tyttöjä. Kiltteydestä ja reiluudesta ei ollut kysymys.

Vierailija
20/21 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut muutaman ja lapsetkin on saaneet kaikki vähintään yhden. Minusta ikävä palkinto, koska menevät monesti niille ilkeille ja dominoiville kiusaajille. Lapseni eivät sellaisia kyllä ole, mutta ovat samaa mieltä, että kaikki ei todellakaan ole palkintojansa ansainneet.