Rumin etunimestä väännetty lempinimi?
Minusta Make on ehkä kamalin etunimestä väännetty lempinimi.
Kommentit (55)
Elinana vihaan Ellua. Se kuulostaa ihan kanalta. Mieheni on Petri ja hän taas ei voi sietää, kun monet kutsuvat automaattisesti Peteksi (on minustakin kamala lempinimi).
Paukku ja Terska ne on pahimmat. Myös Enska on aika vitun paha.
Päivi = Päkä, Päpä, Pääppä, Päksy, Päke, Päve ja kaiken kruunuksi: Pärtsä
Mun nimestä ei vaan saa hyvää lempinimeä. Joskus lapsena oikeasti kärsin tästä.
Vierailija kirjoitti:
Eii, en olisi halunnu tietää tota Pärtsää! Nyt jos ikinä tapaan Päivejä niin automaattisesti mielessäni ajattelen tuota nimeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eii, en olisi halunnu tietää tota Pärtsää! Nyt jos ikinä tapaan Päivejä niin automaattisesti mielessäni ajattelen tuota nimeä!
Ole hyvä vaan! :D Itse jouduin kestämään sitä, että mua kutsuttiin sillä nimellä.
Susanna - Susku, Suski, Sussu, Suskuttaja
Vierailija kirjoitti:
Tämä mulla tuli välittömästi mieleen heti kun luin otsikon!
Hauskaa, kun oikein huomaa kun wt-väki nimeää lapsiaan hieeenoihin ja ah niin erikoisiin ja persoonallisiin nimiin kuten Mangnus, ja viimeistään päiväkodissa oma prinssi onkin sitten, hups, "Make".
Makumieltymykset on kyllä mielenkiintoisia, Suurin osa näistä lempinimistä on minustakin kamalia ja ihan "epäreiluja" kauniita alkuperäisnimiä kohtaan. Silti hassua: Ellu on minusta ikävä, Emppu taas oikein kiva. Ja toisaalta esim kaikki Susannasta esitetyt lempinimet on minusta mukavia.
Lisää lempinimiä.
Aaro > Arska
Marianna > Manne
Tuulasta väännetty Tussu. True story.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mulla tuli välittömästi mieleen heti kun luin otsikon!
Hauskaa, kun oikein huomaa kun wt-väki nimeää lapsiaan hieeenoihin ja ah niin erikoisiin ja persoonallisiin nimiin kuten Mangnus, ja viimeistään päiväkodissa oma prinssi onkin sitten, hups, "Make".
Tämä. Ja saa nähdä muutaman vuoden kuluttua kuinka nämä viime vuosina Jessicat ja Jannicat ja Oliviat muuttuvat, kun luokalla on vähintään kolme jokaista. On Jessua ja Jetskua, Jannua, Jallua ja Olsua ja Oltsua.
Hienosti. 👌
Joo niin mekin, ja sen kaveria Ninaa Nirskaksi!