Onko kukaan löytänyt muuta kuin satunnaisseuraa netin kautta?
Kommentit (13)
kumppanin, jonka kanssa oltu yhdessä nyt 9 vuotta.
Tunnen monia, joilla on tinder, mutta kukaan ei ole löytänyt sieltä mitään pysyvää.
Olen seurustellut kahdesti, molemmat olen tavannut netissä. Kumpaakaan en tavannut "treffisivustoilla" tms, vaan ihan foorumeilla, ja myöhemmin sitten tavattiin irl.
Nykyisen kanssa tavattiin netissä kolmisen vuotta sitten. Pari vuotta sitten muutimme samaan kaupunkiin opiskelemaan, ja päätimme tavata kasvotusten.
Treffisivustolta löysin nykyisen. En ymmärrä mistä muualta ihmiset muka nykyään edes hakisi kumppania. Jostain baaristako muka, öh...?
Vierailija kirjoitti:
Treffisivustolta löysin nykyisen. En ymmärrä mistä muualta ihmiset muka nykyään edes hakisi kumppania. Jostain baaristako muka, öh...?
Sosiaalisissa kanssakäymisissä....?????
Miehen kanssa yhdessä 3v tavattiin nettipelissä ja mies Nuutti suomeen minun luokseni kun oltiin oltu vuosi yhdessä ja nähty kaksi kertaa livenä. Vieläkin onnellisia ja menossa naimisiin kesällä
Tinderistä nykyinen, yhdessä pari vuotta.
Minä löysin suomi24:sta avomieheni noin kahdeksan vuotta sitten. Ensitapaamisella käytiin yksillä keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisissa kanssakäymisissä....?????
Ehkä sosiaaliset ympyrät on kiireisen työn takia rajalliset, työpaikka sellainen jossa ei tapaa potentiaalisia tyyppejä ja harrastukset "vääränlaisia" kumppaninmetsästykseen. Silloin - aika usein - netti on ainoa oikea todellinen mahdollisuus löytää joku.
Olen kaksikin kivaa miestä. Ja jopa ihan sellaisella muutaman päivän pyörähdyksellä deittipalstalla, ei siis vienyt vuositolkulla aikaa enkä tavannut ensin ketään sekopäitä. Ehkä olen taitava suodattamaan joukosta ne, joiden kanssa koen jotain yhteistä ja jotka ovat ihan tavallisia ja normaaleja. Profiilin laitoin maksulliselle sivustolle välttääkseni osan hulluista ja häiriköistä. Itseasiassa ajattelin itse etsiä seuraa kevyempään deittailuun (ehkä seksiin myös) enkä mihinkään vakavaan. Mutta miehet halusivat seurustelusuhdetta, enkä sitten hyvästä raskinutkaan luopua. Ensimmäisen miehen kanssa seurustelin muutaman kuukauden ja toisen kanssa on nyt 1,5v takana. Olen 39v ja nämä miehet löysin e-kontaktin kautta. Treffeille kahvilaan menimme heti viikon sisään kirjoittelun alkamisesta, koska halusin nähdä kenen kanssa juttelen.
Olen tavannut kolme miestä netin kautta. Yhden kanssa kävin kahvilla, toisen kanssa tavattiin useamman kerran jutellen ja saman hararstuksen parissa ja kolmannen kanssa pari kertaa. Minua sanotaan kauniiksi, hyvä vartalo ja ihana ihminen. Kukaan ei kuitenkaan halua minua muuten kuin juttuseuraksi. En varmaan olekaan niin hyvännäköinen, yksi tuttava sanoi liian laihaksi ja tiedostan itsekin olevani rintoja vailla.
Löysin nykyisen aviomieheni cityn deitistä 10 vuotta sitten. Tapailin sitä kautta muutamia muitakin, vaihtelevalla menestyksellä. Kunnes sitten yksi olikin se oikea :).
Netissä. Sitten baarissa. Ja käveltiin pitkin öistä kaupunkia enkä olisi halunnut illan päättyvän koskaan.
Ollaan 40+, tapaamisesta jokunen vuosi ja yhä vaan tuntuu höpöltä kun saan katsoa sitä silmiin.