Mikä Fazerin travel suklaa on teistä parasta?
Oletko maistanut kaikkia? Minusta 1. Lontoo 2. Rio de Janeiro, 3. Köpis ja 4. New York. Viimeisestä en tykkää.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
New yorkissa on vähemmän sokeria kuin esim Fazerin sinisessä. Itse tykkään just kun maistuu enemmän suklaa kun sokeri. Voi olla, että samasta syystä moni ei tykkää.
Minusta nämä ei maistu suklaalle. Sen sijaan syön ihan mielelläni joskus itse tehtyä raakasuklaata, missä sokeria on takuulla vähemmän. Sininen on myös pahaa.
Se valkoinen, jossa on lakritsaaa oli taivaallista.
New York on hyvää! Minttu menettelee, muut pahoja. Valkosuklaa ihan järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Maraboun suklaa. Fazerin suklaat on muuttuneet sairaan pahoiksi.
Samoin. Fazer käyttää palmuöljyä nykyään niin paljon. Se tekee suklaista pahaa, ällöttävän rasvaista, kelmeää ja halvan oloista.
Miten tämä ketju kuulostaa niin mainokselta? Kaikki kommentit on jotenkin kuin samasta näppäimistöstä lähtöisin.
Olen maistanut Lontoo makua.
Suuri pettymys, ei ollut tarpeeksi suolaista.
Syönkin yleensä suklaata ja salmiakkia yhtäaikaa :D
Mistä te oikein puhutte?
Fazerin suklaalevyjä ovat sininen, keltainen, punainen, violetti ja ruskea.
Sitten on extramakuja: marja, lontoonrae, mustikka, popcorn...
Tykkään noista peruslevyistä, eniten sinisestä ja keltaisesta, mutta ne on kaikki hyviä.
Olen muistanut Lontoota, Köpistä ja Nykkiä ja kaikki oli pettymyksiä. Ihan syötäviä olivat, mutta ei niin hyvää, että osaisin toiste. Nimenomaan rakenne tökki Lontoossa ja Nykissä. Niistä puuttui se ihana pehmeys, joka on suklaassa parasta. Köpiksessä taas "lakritsi" oli ennemminkin turkinpippuria, josta en tykkää. Jos olisikin ollut jotain lakupaloja, niin olisi saattanut olla jopa hyvää.
En enää syö fazeria, koska se on kallista ja ei vaan maistu hyvälle. Koostumus on jotenkin rasvainen.
Mullakin Fazeri nykyään boikotissa, joten en tiedä. Nämä kaupunkisuklaat tuntuvat olevan joka paikassa tarjouksessa, eikö ole ollut menekkiä? ;)
Onko näiden suklaiden valmistus lopetettu? 😭
Köpikseen jäin koukkuun, nam! Oletin etten pitäisi siitä mutta olikin tosi hyvää!