Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Fazerin travel suklaa on teistä parasta?

Vierailija
04.04.2016 |

Oletko maistanut kaikkia? Minusta 1. Lontoo 2. Rio de Janeiro, 3. Köpis ja 4. New York. Viimeisestä en tykkää.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo muuta syöny ku 2 kertaa lontoota ja se oli hyvää

Vierailija
2/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut Rio de Janeiro ja tykkäsin. New York kuulosti hyvältä, mutta oli pettymys. Muita en ole vielä maistanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoosta tykkäsin kovasti, vähän samantyyppinen kuin Fazer-lempparini merisuola-caramel. Kööpenhamina oli hauskan erilainen, en normaalisti syö valkoista suklaata. Rio de Janeiro oli aika perus, tuskin tulee ostettua toiste. New York oli pahaa.

Vierailija
4/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole läskiperse hiljaa. 

Vierailija
5/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rio ja seuraavaksi Köpis, vaikkeivat kummoisia olekaan. Muut oli yksinomaan pettymyksiä. En osta mitään toiste.

Vierailija
6/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole läskiperse hiljaa. 

Tirskahdus sulle, senkin läskimaha :D Sitä paitsi läskiperseet on hyvin trendikkäitä just nyt. -enole s kelle kirjotit

Vierailija
7/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maistanut. Suklaa suklaana ja karkit ja keksit karkkeina ja kekseinä, ei suklaaseen sotkettuna, kiitos.

Vierailija
8/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Copenhagen oli just ja just syötävää, loput pahoja. Kaikkia olen maistanut. London oli yksi karmeimmista, mitä ikinä suklaata olen maistanut. 

Vierailija
9/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maraboun suklaa. Fazerin suklaat on muuttuneet sairaan pahoiksi.

Vierailija
10/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köpikselle ääni täältä

Vierailija
11/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se New York oli tosi hyvää, vaikka maku olikin erilainen kuin olin kuvitellut! :D Voi ei, lakkaakohan ne myymästä sitä jos kukaan myy ei tykkää...

Vierailija
12/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä suklaita. Yök.

Vierailija
13/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köpis oli hyvää. Lontoo ja NY tosi pliisun makuisia vaikka periaatteessa kuulostivat hyvältä. Muita en ole maistanut.

Vierailija
14/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se New York oli tosi hyvää, vaikka maku olikin erilainen kuin olin kuvitellut! :D Voi ei, lakkaakohan ne myymästä sitä jos kukaan myy ei tykkää...

Mustakin parasta!

Vierailija
15/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä tuli mun lempisuklaa heti kun maistoin! Oon jo 2 levyy syönyt. Muita en oo maistanut :)

Vierailija
16/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valkosuklaalevy, jossa lakritsia, en muista nimeä.

Vierailija
17/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

New yorkissa on vähemmän sokeria kuin esim Fazerin sinisessä. Itse tykkään just kun maistuu enemmän suklaa kun sokeri. Voi olla, että samasta syystä moni ei tykkää.

Vierailija
18/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

New yorkissa on vähemmän sokeria kuin esim Fazerin sinisessä. Itse tykkään just kun maistuu enemmän suklaa kun sokeri. Voi olla, että samasta syystä moni ei tykkää.

Ei vaan rakenne oli ihan kaamea. Ja suklaan makua ei ollut oikein ollenkaan.

Vierailija
19/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo ja Köpis. Ihania kummatkin.

Vierailija
20/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rio de janeiro oli ihanaa! Aattelin ensin et olis tosi pliisu ja tylsä, mut sopivasti minttua karkkien vastapainoksi. Tykkään kyllä muutenkin tosi makeista suklaasta, fasun punaisesta maitosuklaasta ja marboun dominosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän