Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt 162cm ja 57kg, laihdutan 7kg kesäkuun alkuun

Vierailija
04.04.2016 |

mennessä. Ehkä sitten olen taas onnellisempi? Ehkä en, mutta ainakin hoikka.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans voisin vähän laiduttaa! Olen 163cm/62 kg. 58 olisi sopiva paino (olen aika hoikan näköinen noinkin painavana, lihasmassaa on tai jotain

Vierailija
2/14 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. 160cm ja paino vaihtelee 56-57 kilossa. 50 kiloa olis sopiva.

Mites aiotte saavuttaa? Mulla ei ole aikaa nyt käydä salilla (lapset ja miehellä huonot työvuorot ja vielä opiskelen iltaisin). Kotijumppaa sen minkä jaksan. Lähinnä ruokavaliolla meinasin laihduttaa. Viljat minimiin, lähinnä ruuan kanssa vähän ja aamulla. Sokeri nollaan tai vkloppuna voin sallia jonkun herkun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans voisin vähän laiduttaa! Olen 163cm/62 kg. 58 olisi sopiva paino (olen aika hoikan näköinen noinkin painavana, lihasmassaa on tai jotain

Mulla kertyy paino eniten vatsan seudulle ja kasvoihin, joten ei niin kaunista.

Vierailija
4/14 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 160 cm ja painan 57 kg. Tää on just hyvä. Jos yritän painaa tämän alle, niin en voi syödä käytännössä mitään. Ja sit oon vaan kiukkunen enkä nauti elämästä.

Vierailija
5/14 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aina pitää kotona monipuolista valikoimaa kasviksia naposteltavana, annoskoot pienemmiksi, herkut minimiin ja lisää liikuntaa. Missään nimessä ei nälkäkuuria, se ei mulla onnistu koskaan! Salikorttia olis käyttämättä, menen sinne. -2

Vierailija
6/14 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm ja tavoittelen painoa 62 kg. Siinä painossa näytän kuvienkin mukaan hyvältä. Sen alle kun menee niin kurkistaa pelistä liian kuikelo. Näin me ollaan erilaisia. Tällä hetkellä painoa on 10 kg liikaa, mutta kesää kohti tiputellaan.

Vierailija
7/14 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ap:n kanssa lähes samat, ainoastaan painoa on kilon enemmän eli 58kg. Munkin pitäisi laihduttaa muutama kilo. Ajattelin jos kesään mennessä ehtisin päästä 54kg. Mulla on vartalo mallia tiimalasi eli tisseissä ja pepussa kaikki ylimääräinen. Siksi ensiksi lähtee rinnoista kuppikoon verran ja vasta sen jälkeen saan ehkä työllä ja tuskalla pois pepusta muutaman kilon. 

Vierailija
8/14 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iten pitäs kiinteytyä. Olen sirorakenteinen 166/50 mitoissa, mutta liikkumattomuus kyllä näkyy. Syön mitä lystään, mutta painoa kertyy huonosti...

Vierailija
9/14 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa haluan laihduttaa 50 kg:n. Olen 160 cm ja 54-56 välillä paino. Seurustelu tekee laihduttamisen vaan itselle vaikeaksi. Muistan, kun sinkkuna oikein pidin kaikkia mässypäiviä ja olin silti hoikka. Nykyään en enää syö läheskään niin paljon herkkuja, enkä pidä mässypäiviä koskaan. Mutta miehen kanssa on eri ruokarytmi ja joka päivä syön nykyään oikean ruoan pelkän napostelun sijaan niin tulee helposti syötyä yli kulutuksen. Mullakin ylimääräinen kertyy vatsaan, joten siinä mielessä tämä paino on jo liikaa, vaikka moni muu samoilla mitoilla on hyvännäköinen. Harrastan vieläpä paljon liikuntaa, joten näyttää tyhmältä, kun on lihaksikkaat kädet ja jalat - ja niitten lisäksi vatsaröllö.

Vierailija
10/14 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans 162cm ja unelmapaino olisi 50kg, eli pari kiloa voisi tiputtaa... Oon muutaman kerran siinä onnistunutkin, mutta tuntuu palautuvan aina ennalleen. Toisaalta mitä väliä, ei sitä kukaan huomaa :)

Vierailija
11/14 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 158 cm ja painan 60 kiloa ja ajattelin ainakin 10 kiloa pudottaa jos nyt en kesään, niin viimeistään syksyyn mennessä. Olen ollut jo 10-vuotiaasta suunnilleen tämän kokoinen pullero (olen nyt 21), joten ajattelin tehdä tämän muutoksen rauhallisesti, että tulokset olisi mahdollisimman pysyvät. Sipsit olen nyt onnistunut jättämään pois, limsa ja sokeriherkut on vielä työn alla, mutta niidenkin käyttö on vähentynyt huomattavasti. Sen sijaan mandariineja ja purkkaa syön jatkuvasti, meinaa karkinnälkä iskeä ;). Niin sairaalta, kuin tämä ehkä kuulostaakin, niin motivoin itseäni thinspiration ja pro ana-blogien avulla, ne auttavat oikeasti, ne kuvat ja iskulauseet nimittäin. Lenkkeilen tietysti joka päivä. Semmoinen 7 kilsaa on hyvä matka minulle, lisään kilometrejä myöhemmin, jos siltä tuntuu. Sitten, kun olen päässyt 50 kiloon, katson, mitä peili näyttää ja päätän, jatkuuko laihdutus. Läski mulla tulee lähinnä vatsaan, sisäreisiin ja naamaan, joten kaikki on kyllä saatava pois.

Vierailija
12/14 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös, pituutta 160 cm ja painoa nyt 56 kg. Ihanteena olisi se 50-52 kg ja siihen nyt kovaa tahtia pyritään pääsemään. Onnekseni ylimääräinen ei kerry vatsaan, mutta takapuoleen ja reisiin sitäkin enemmän. Lenkkeilemällä saanut rasvaa palamaan, mutta nyt takapuoli on kadonnut jalkatreeneistä huolimatta. Näin ei ole ennen käynyt.. Sen sijaan tuntuu, että reisistä ei lähde rasvat sitten millään ja lihaksetkin on niissä omaan makuun liian massiiviset, kun muu kroppa on siro.

Vierailija
13/14 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 162 ja painan 48 tai 49, en usko että olisitte onnellisempia tai mitenkään erilaisia hoikempina... Itse ainakin koen välillä vaivaannuttavaksi sen kun näytän teiniltä vieläkin.

Uin joskus ja syön herkkuja joka päivä mutta vähän. Muistakaa syödä lämmintä ruokaa, niillä se nälkä pysyy poissa.

Vierailija
14/14 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

161cm/54-55kg täällä. Olisi varaa pudottaa painoa juurikin sinne 50kg asti, olen joskus painanut alle sen myös enkä näyttänyt yhtään liian laihalta.

Mutta en taida jaksaa! Liikuntaa olen vähitellen lisännyt ja aion lisätä vielä entisestäänkin, ruokavaliota kieltämättä olisi hyvä muuttaa terveellisempään suuntaan. Vuorotyö yhdistettynä laiskaan ruoanlaittoon on huono yhdistelmä. Syön liian usein valmisruokia tai puolivalmisteita, ulkona olen myös käynyt syömässä paljon. Karkkia ja alkoholia lisäksi kulutan liikaa, niistä voisin vähitellen myös vähentää.

Tavoitteita ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän