Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin outoja kuvia tyttäreni puhelimelta, mitä minun pitäisi tehdä?

04.04.2016 |

Huomasin tyttäreni jättäneen puhelimensa pöydälle ja ihan uteliaisuudesta päätin tutkia sitä (tiedän, tämä on väärin ja olen yrittänyt päästä tavasta eroon).

Kun katselin hänen valokuvakansioitaan huomasin monia kuvia luurangosta, jolla on kammottava virne ja sinisenä hehkuva silmä. Nämä kuvat ovat jääneet vaivaamaan mieltäni.

Lisäksi tyttäreni horisee nykyään kaikenmoista määrätietoisuudesta, spagetista ja jopa juustopaloista, mitä en vain ymmärrä. Hän kertoo myös usein huonoja luurankoaiheisia puujalkavitsejä. Ystäviensä kanssa nauravat sitten näille, ja horina spagetista sun muusta on levinnyt heidänkin keskuuteensa. Tuntuu siltä kuin heillä olisi jotain sisäpiirin tietoa, jota he eivät suostu paljastamaan mitään. Yleisin vastaus kyselyihini on vain: "Mutsi, sä oot niin vanha, et sä kuiteskaa tajuis."

Tyttäreni on myös viime vuoden lopuilta lähtien viettänyt yhä enemmän aikaa tietokoneellaan. Olen sekä hämmentynyt että hiukan peloissani. Onko hän kenties törmännyt netissä surffatessaan johonkin kulttiin, joka on houkutellut hänet mukaan ja lopulta ajanut hänet hulluuden partaalle? Miten voisin saada hänet takaisin normaaliksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia palstan ssss-tyypistä?

Vierailija
22/29 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttösi harrastaa creepypastaa. Ne ovat nykyajan kummitustarinoita. Älä huolestu, se on vain yksi harrastus muiden joukossa ja hyvin yhteisöllinen sellainen. :)

Undertale ei vaan liity creepypastoihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

bOi lapsesi tykkää undertale-nimisestä pelistä <3

Vierailija
24/29 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Undertale on ihana peli. Ole onnellinen että tyttösi on hurahtanut siihen eikä johonkin pahennusta aiheuttavaan räiskintään.

Tyttösi on muuten oikeassa siitä että et tajua kuitenkaan.

N30

Vierailija
25/29 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärenne kai vain tykkää pelistä nimeltä undertale :D

Vierailija
26/29 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASTA = PS4

Vierailija
27/29 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sans on söpö ❤

Vierailija
28/29 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on yksi peli minkä nimi undertale minun mielestä se on lasten peli

Vierailija
29/29 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttösi harrastaa creepypastaa. Ne ovat nykyajan kummitustarinoita. Älä huolestu, se on vain yksi harrastus muiden joukossa ja hyvin yhteisöllinen sellainen. :)

Creepypastalla on paskamaisiakin seurauksia: https://yle.fi/uutiset/3-10056517

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi