Löysin outoja kuvia tyttäreni puhelimelta, mitä minun pitäisi tehdä?
Huomasin tyttäreni jättäneen puhelimensa pöydälle ja ihan uteliaisuudesta päätin tutkia sitä (tiedän, tämä on väärin ja olen yrittänyt päästä tavasta eroon).
Kun katselin hänen valokuvakansioitaan huomasin monia kuvia luurangosta, jolla on kammottava virne ja sinisenä hehkuva silmä. Nämä kuvat ovat jääneet vaivaamaan mieltäni.
Lisäksi tyttäreni horisee nykyään kaikenmoista määrätietoisuudesta, spagetista ja jopa juustopaloista, mitä en vain ymmärrä. Hän kertoo myös usein huonoja luurankoaiheisia puujalkavitsejä. Ystäviensä kanssa nauravat sitten näille, ja horina spagetista sun muusta on levinnyt heidänkin keskuuteensa. Tuntuu siltä kuin heillä olisi jotain sisäpiirin tietoa, jota he eivät suostu paljastamaan mitään. Yleisin vastaus kyselyihini on vain: "Mutsi, sä oot niin vanha, et sä kuiteskaa tajuis."
Tyttäreni on myös viime vuoden lopuilta lähtien viettänyt yhä enemmän aikaa tietokoneellaan. Olen sekä hämmentynyt että hiukan peloissani. Onko hän kenties törmännyt netissä surffatessaan johonkin kulttiin, joka on houkutellut hänet mukaan ja lopulta ajanut hänet hulluuden partaalle? Miten voisin saada hänet takaisin normaaliksi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tyttösi harrastaa creepypastaa. Ne ovat nykyajan kummitustarinoita. Älä huolestu, se on vain yksi harrastus muiden joukossa ja hyvin yhteisöllinen sellainen. :)
Undertale ei vaan liity creepypastoihin...
bOi lapsesi tykkää undertale-nimisestä pelistä <3
Undertale on ihana peli. Ole onnellinen että tyttösi on hurahtanut siihen eikä johonkin pahennusta aiheuttavaan räiskintään.
Tyttösi on muuten oikeassa siitä että et tajua kuitenkaan.
N30
Tyttärenne kai vain tykkää pelistä nimeltä undertale :D
se on yksi peli minkä nimi undertale minun mielestä se on lasten peli
Vierailija kirjoitti:
Tyttösi harrastaa creepypastaa. Ne ovat nykyajan kummitustarinoita. Älä huolestu, se on vain yksi harrastus muiden joukossa ja hyvin yhteisöllinen sellainen. :)
Creepypastalla on paskamaisiakin seurauksia: https://yle.fi/uutiset/3-10056517
Kuvia palstan ssss-tyypistä?