Loukattu

Mies ei ikinä ottanut edes yhteyttä, vaikka lupasi että vie minut ulos. Tämä "lupaus" tapahtui vielä ennen seksiä.... Jospa laskelmoitu huijaus?

Kaverini kertoi (hän tuntee tämän komistuksen), että tämä mies oli sanonut kaverillensa suunnilleen näin minusta:
" Kyllä mä sitä vielä panisin, mutta julkisesti en kehtaisi näyttäytyä hänen kanssaan"

Loukattu olo, mutta silti vielä ihastunut...

• ylös 9
  • alas 25

Kommentit (12)

Vierailija

Tuohon olen minäkin langennut. Annoin toisella tapaamisella, mies lupas kovin jatkaa viestittelyä.  No eipä oo kuulunu. 

Enää en anna ennenkuin ollaan käsi kädessä kuljettu ja kaikille kerrottu!

• ylös 10
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuohon olen minäkin langennut. Annoin toisella tapaamisella, mies lupas kovin jatkaa viestittelyä.  No eipä oo kuulunu. 

Missä tavataan? Saat kertoa kaikille ja pitää kädestä

mies

• ylös 17
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Loukattu kirjoitti:
Mies ei ikinä ottanut edes yhteyttä, vaikka lupasi että vie minut ulos. Tämä "lupaus" tapahtui vielä ennen seksiä.... Jospa laskelmoitu huijaus?

Kaverini kertoi (hän tuntee tämän komistuksen), että tämä mies oli sanonut kaverillensa suunnilleen näin minusta:
" Kyllä mä sitä vielä panisin, mutta julkisesti en kehtaisi näyttäytyä hänen kanssaan"

Loukattu olo, mutta silti vielä ihastunut...

Et taida olla ihan viisas , mutta ihastunut silti edelleen oh hoijaa vaan sullekin :)

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Oo vaan tyytyväinen. Jos olisit ollut miehen makuun olisit voinut päätyä idiootin kanssa parisuhteeseen.

Olen kuullut joskus erään ikisinkun miehen sanoneen syyksi yksinäisyyteen: "Ulkonäkö pelastaa..."

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä en anna, enkä ota. Päätän yhdessä sen partnerin kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toista kertaa ei tulis jos en ekoilla tärskyillä piparia saa. Tv. Mies

:D

Vierailija

Tuttua! Tuo vääriin miehiin ihastuminen siis. Aattelen aina itekin jonkun säädön jälkeen etten enää anna kellekään ikinä, mutta sit ku on tarpeeks kauan ilman niin ei sitä pysty panttaamaan :P

Vierailija

Moi ap, täällä kirjoittelee sinun itsetuntosi. Olen täällä vaatehuoneen nurkassa olevassa pakkauslaatikossa. Tulistko hakemaan minut, meillä ei kummallakaan mene hyvin kun ollaan erossa.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

"Yks mies oli niin ällöttävä, että mä annoin sille vaan 5 kertaa, siitäpä oppi olemaan kunnolla!"

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.