Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne katosivat lahjakortit, joiden piti tulla postiste minulle?

Vierailija
04.04.2016 |

Olen pidemmän aikaa odotellut paria lahjakorttia ko. palvelua välittävältä yritykseltä. Valitettavasti kortit ovat kadonneet jonnekin postin mustaan aukkoon, sillä ne ovat kyllä lähteneet ko. yrityksestä. Onneksi minulla oli sähköpostitse saatu tarkistuskoodi, ja yritys lähettää minulle ystävällisesti nyt uudet lahjakortit. Aiemmin olen menettänyt oopperaliput jonnekin kirjeenkäsittelyn syövereihin. Reklamoin tuolloin asiasta ja minulle todettiin, että posti ei pysty takaamaan kaikkien kirjelähetysten perille tulemista. Toki arvolähetykset voi aina vakuuttaa, mutta monesti kyse ei ole niin arvokkaasta lähetyksestä, että kannattaisi maksaa korkea vakuutusmaksu jokaisella kerralla.
Onko teillä muilla samankaltaisia kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti tai oopperalippu taitaa olla sopivasti lähes setelin kokoinen eli ne saattaa "kadota koneeseen" jossain lajittelun vaiheessa.

Vierailija
2/2 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti tai oopperalippu taitaa olla sopivasti lähes setelin kokoinen eli ne saattaa "kadota koneeseen" jossain lajittelun vaiheessa.

Sattui  aikoinaan silmiini uutinen, jossa oli saatu postin   esimiestasoinen, muistaakseni ei-suomalainen työntekijä kiinni kirjeiden "hävittämisestä". Posti yrittää ottaa mahdollisimman halvalla työntekijöitä ja jälki on sen mukaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi