Vierailija

Mikä on annostuksesi, onko auttanut? Mulla on Voxra 150 mg ja venlafaksiini 75 mg ja tuntuu että molemmat tai jompikumpi on liian matalat..

• ylös 3
  • alas 0

Kommentit (13)

Vierailija

Kokeilin huvikseni yhdessä. Oli voxraa kaapissa joka vaihdettiin venlaan. Molempia olennytottanut 150mg vajaan viikon. Ihmeen positiivinen ja rauhallinen olo. Toki pitää lopettaa tai ainakin konsultoida lääkäriä.

Vierailija

Mulla ollut mm. Efexoria, jostain syystä mulla vaikutti niin, että olin todella vihainen ja ärtynyt koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Up. Kiinnostaa tämä. Jostain englanninkielisestä julkaisusta luin että sopivat yhteen nuo lääkkeet. Itse huomannut että ruokahalu hävinnyt (ahmintaa aiemmin) ja olen jopa saanut itseni liikkumaan. Yksin ei kumpikaan tehonnut.

Vierailija

Onko tämä lanka vielä ajankohtainen? kiinnostaisi tietää onko nyt tällä hetkellä kellään käyttökokemuksia näiden lääkkeiden yhteisvaikutuksista, plussat ja miinukset. ovat kuitenkin kemialliselta kaavaltaan täysin erillaiset mutta jonkinlaiset stimulantit kuitenkin kyseessä masennukseen. Olen pohtinut kumpi näistä lääkkeistä parempi, yhdessä jos käyttää niin kertokaa kokemuksianne, kiitos! :)

Vierailija

Aiheuttaa lihasjännityksen lisääntymistä, ei tietenkään kaikilla. Itselläni kroonisesti jumissa olevat niska ja hartiat menivät aivan tilttiin. Jatkuvat päänsärkyt, kovat sellaiset. Edes päänahka ei liikkunut (itse en huomannut, mutta kampaaja kommentoi hämmästyneenä.)

Nämä sivarit tulivat vasta parin kolmen viikon käytön jälkeen. Eivät menneet ohi, joten luovuin suosiolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko tämä lanka vielä ajankohtainen? kiinnostaisi tietää onko nyt tällä hetkellä kellään käyttökokemuksia näiden lääkkeiden yhteisvaikutuksista, plussat ja miinukset. ovat kuitenkin kemialliselta kaavaltaan täysin erillaiset mutta jonkinlaiset stimulantit kuitenkin kyseessä masennukseen. Olen pohtinut kumpi näistä lääkkeistä parempi, yhdessä jos käyttää niin kertokaa kokemuksianne, kiitos! :)

on

Masis

Mulle on mennyt voxra 150 mg 2 vk ja efexor 75mg vajaa viikon . Yöunet huononteneet samoin ruokahalu. Ei vielä muuta plussaa tai mii nusta.

Vierailija

Masis kirjoitti:
Mulle on mennyt voxra 150 mg 2 vk ja efexor 75mg vajaa viikon . Yöunet huononteneet samoin ruokahalu. Ei vielä muuta plussaa tai mii nusta.

Väsyttääkö päivälläkään?

Masis

Nyt väsyttää kun efecor menee 150 mg. Myös verenpaine noussut. Muuten oon tosi tyytyväinen ja jaksan jotain jo puuhata eikä ole jatkuva alakulo.

Vierailija

Älkää ainakaan menkö yhtäkkiä sotkemaan isoja annoksia noita kahta keskenään. Yrjöttää, mut ei tuu yrjö, huimaa, mut ei myöskään taju lähde tai vastapainoisesti pysty muutenkaan toimia. Oon täs nyt halaillut vessanpönttöä melkein tunnin kohta. Envoi suositella KENELLEKÄÄN.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.