Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihat tupakkaa polttavat naiset

Vierailija
04.04.2016 |

Oletteko huomanneet, että aika moni sellainen hyvin laiha nainen joka ostaa lounaaksi kaupasta kipon salaatti ja omenan, polttaa myös tupakkaa?
Oliko se niin, että tupakointi vähentää ruokahalua tai ainakin sen lopetus lisää?

Mielestäni ihan järjetöntä että joku viitsii edes miettiä omaa ulkonäköön jos kerran polttaa tupakkia! Vaikka olisi millainen missi niin tupakin poltto naisella rumentaa kokonaisuuden juoppomiehen tasolle.
hyi hemmetti etoo kun ajattelee millainen kroppa on kun ravinteita saadaan huonosti ja sitten vielä käryytetään...

Mahtaako palstan nimeltämainitsematon laihuuden fanittaja olla kovakin röökaaja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt ollut polttamatta kahdeksan päivää! Kuitos kun muistutit "tupakkarumuudesta", en halua olla sellainen.

Laiha haluaisin olla, mutta aloitin lenkkeilyn, joka toinen päivä yli tunti kävelyä ja hölkkää.

Tupakka rumentaa! Ja tupakointi on nolon näköistä!

Vierailija
2/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi kiihdyttää aineenvaihduntaa, joten tupakoija pysyy laihana helpommin. Keho kyllä kärsii pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiallisesti tupakoijat ovat ylipainoisia. Vähän kuten alkoholin liikakäyttäjätkin.

Vierailija
4/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nyt ollut polttamatta kahdeksan päivää! Kuitos kun muistutit "tupakkarumuudesta", en halua olla sellainen.

Laiha haluaisin olla, mutta aloitin lenkkeilyn, joka toinen päivä yli tunti kävelyä ja hölkkää.

Tupakka rumentaa! Ja tupakointi on nolon näköistä!

Itse ainakin lopettaessa näytin nolomalle kuin polttaessa. Vieroitusoireet pistivät hien valumaan ja kädet tärisemään. Tämän lisäksi en pystynyt olemaan paikoillani ja koulussa hävetti, kun käytös oli kuin narkomaanilla. :D Olen kyllä onnellinen, että lopetin, mutta tulipahan mieleen.

Vierailija
5/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasiallisesti tupakoijat ovat ylipainoisia. Vähän kuten alkoholin liikakäyttäjätkin.

Mutta tosijuopot on laihoja ja polttavat,

Vierailija
6/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johtuu ihan heikosta elämänhallinnasta. Tupakointi ei ole mikään itsekurin osoitus. Tupakoijat ovat ruuankin suhteen holtittomampia kuin tupakoimattomat. Tupakka itsessään laihduttaa.

Vierailija
7/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta koska urheilen. Siksi olen hoikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi