Vierailija

Minä syön illallisen/iltapalan ja röyhtäilen tyytyväisenä päälle.

• ylös 8
  • alas 1

Sivut

Kommentit (22)

Kyllä, eihän ruoka muuten edes maistu miltään. Olen sinkku. Eilen katsoin hauskoja kotivideoita syödessäni. Muuten en jaksa istua sohvalla, eli tv:tä tulee katsottua tosi vähän. Syömisen ajan jaksan olla paikallani ja silloin katson hömppää.

• ylös 16
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En. Rakastan hyvää ruokaa ja laitan sitä huolella, ja nautin pöydän ääressä. Viinilasillisenkin juon päivällisen kanssa joka päivä ja syön jälkiruoan.

Vierailija

Töllön ääressä en, kun en sellaista omista, mutta tietokoneen ääressä kyllä. Korvaa töllön ihan mukavasti. Niin, ja olen sinkku.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

En. Meillä on periaate että ruokaa ei syödä muualla kuin ruokapöydässä (taaperon takia.)

Vierailija

Kyllä. Tai oikeastaan tietokoneen edessä. Valtaosa ruoista tulee siis syötyä olohuoneen sohvalla nettiä selaillen.

t: sinkku

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Harvemmin telkkaria katson mutta usein netflixin tms. ääressä tulee viikonloppupäivällisiä syötyä! Parisuhteessa olen ja tätä tehdään myös yhdessä :)

Vierailija

Syön aina telkkarin ääressä. Paitsi joulu- ja muut mahdolliset juhla-ateriat. Master Chef Australia on just hyvää syöntikatsomista.  :)

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Pakko myöntää että tulee syötyä aika usein telkkarin ääressä illallinen. En kylläkään ole sinkku, olemme lapseton pari ja ikääkin jo lähemmäs 40 meillä molemmilla :)

Joskus naurattaa tämä tapa, toki syömme toisinaan myös ihan pöydän ääressä. Riippuu ruoasta ja tilanteesta. Meillä sohvapöydän yhtenä kriteerinä on sen mataluus, pitää pystyä hyödyntämään syödessä!

Vierailija

Joo, mutta en istu sohvalla, kun sohvaa ei edes ole. Vähän telkkaria kääntämällä ja keittiön pöytää siirtämällä se onnistuu ihan ruokapöydästä. Terkuin viikot yksin työn vuoksi eri paikkakunnalla. 

Vierailija

Syön aina päivälllisen telkkarin ääressä katsellen Sinkkuillallista. Rentouttavaa työpäivän jälkeen.

Vierailija

Syön oikeastaan aina sohvalla niin, että telkkari ja läppäri on auki. Minulla on kyllä keittiössä ruokapöytä, mutta en käytä sitä yksin ollessani, vain jos on kavereita kylässä. Olen sinkku.

Vierailija

Syön sohvalla telkkaria katsellen tai nettiä läppärillä selaillen välillä ollessani yksin kotona. Useimmiten kyllä syön pöydän ääressä ja luen esim. lehteä.

Jos avomieheni on kotona, syömme aina yhdessä pöydän ääressä ilman lehtiä, kännykkää tai muuta ylimääräistä.

Vierailija

En katso televisiota. Syön tietokoneen ääressä. Olen siis tosimies, jolla on oikea tietokone, monitori, näppäimistö ja hiiri. Ei mitään läppäriä tai tablettia. Neitien juttuja sellaiset.

Vierailija

Ruokapöydässä katsellen läppäriltä Netflixia. Joskus sohvalla töllön ääressä sellaista mihin ei tarvi aterimia.

Vierailija

Syön sängyssä telkkua katsellen, aina. Ja juu, kaksi teini-ikäistä löytyy tältä sinkkuäidiltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En katso televisiota. Syön tietokoneen ääressä. Olen siis tosimies, jolla on oikea tietokone, monitori, näppäimistö ja hiiri. Ei mitään läppäriä tai tablettia. Neitien juttuja sellaiset.

Sama täällä. En kuitenkaan ole tosimies, vaan eläkeläismummo.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.