Vierailija

Ei tämä nyt maailmaa kaada, mutten ole kissaa vastuulleni halunnut. Muija huitelee pitkin viikkoa ryyppäämässä poikaystävänsä luona ja kissan hoito jäänyt automaattisesti minulle. Hiekka on vaihtamatta monta päivää jos en vaihda, sitten kissa tekee tarpeensa kylpyhuoneen lattialle tai saunaan. Se haju ei ole kauhean mairitteleva.

Ruokana on usein pelkkiä raksuja, jos en minä antaisi tuoretta. Kun olen asiasta sanonut, niin kämppis sanoo vaan että ei sun tarvitse hoitaa jos et halua, kyllä se pärjää. Olen eläinrakas ihminen enkä voi jättää kissaa heitteelle. Mitä teen kun järkipuhe ei uppoa? Olen 18-vuotias ja kämppis 24v, jos sillä on jotain väliä.

Eläinsuojeluilmoitus tuskin auttaa, sillä en ikinä voisi päästää kissaa sellaiseen kuntoon että löytäisivät moitittavaa.

• ylös 19
  • alas 0

Kommentit (9)

Vierailija

Oi, mä voisin ottaa meille, jos vain on sisäsiisti kun laatikko on puhdas.

Mutta asiaan, vie löytöeläinkodille ja sano että löysit tieltä kuljeksimasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Luuletko oikeasti, että eläinsuojeluyhdistystä kiinnostaa vasta sitten, kun eläin on riutunut puolikuolleeksi? Kyllä se on ilmoituksen paikka, jos eläimestä ei huolehdita. Yhden ilmoituksen olen itsekin tehnyt päällisin puolin hyväkuntoisesta elukasta, jonka omistaja on täysi paska eikä hoida velvollisuuksiaan kunnolla. En tiedä miten homma päättyi, eivät ne sieltä infoa ilmoittajaa. Toivottavasti kyseinen henkilö sai opetuksen.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Sanot kämppikselle, että jonkun se kissa pitää hoitaa. Sitä ei vain jätetä noin hoitamatta. Se selviää hengissä, mutta se ei riitä. Tai sitten kämppis maksaa sinulle sen hoidosta. 

Vierailija

Toisaalta olen jo kiintynyt tuohon palleroon ja ajatus että se joutuisi yksin löytöeläintaloon jossa on jo valmiiksi täyttä... :(

Ap

Vierailija

Kyllä se vaan on kämppiksen vastuulla kissansa hoito ja se on tehtävä selväksi. Jos kissa paskoo suihkuun niin palkkaat siivoojan hoitamaan sen kämppiksen kustannuksella tai laitat sen maksamaan hotelliyösi kunnes hän on itse siivonnut jätökset.

Ärsyttävää miten vastuuttomat ihmiset ottaa lemmikkejä!

Vierailija

Sanot sille kämppikselle että ostaa eläinkaupan hiekkaa. Se laatikko pitää siivota joka päivä. Huonosti on asiat jos kissa ei voi tehdä laatikolle hätäänsä. Silloin hoito on huonoa. Kissalle hiekkalaatikon hyvä kunto on perusedelletys, ruuan lisäksi.
Ei vaadi sinultakaan paljoa jos sen hoidat.
Meillä kolme kissaa ja koskaan ei pissata muualle kuin laatikkoon.
Kissa on siisti eläin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.